X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האופוזיציה בפיליפינים: הודעת הצבא על התוכנית היא תחבולה לסכל את עצרת המחאה המתוכננת במנילה, נגד מעשי השחיתות של בכירי השלטון
▪  ▪  ▪
הנשיאה ארויו בתפילה בכנסיה (צילום AP)

שלטונות הפיליפינים מסרו (יום ה', 14.2.08) כי חשפו מזימה של קיצונים מוסלמים הקשורים לאל-קאעידה לרצוח את נשיאת הפיליפינים, גלוריה ארויו.
הרמטכ"ל של צבא הפיליפינים הגנרל הרמוגנס אספרון אמר כי מאחורי מזימת הרצח עומדים ארגון המורדים המוסלמי של אבו סייאף, ו"ג'מעה איסלמייה", בעל בריתו הפועל באינדונזיה.
ראש שירותי הביטחון, הגנרל רומיאו פרסטוזה, אמר כי משטרת הפיליפינים חשפה את המשימה בשבוע שעבר. הוא ציין כי לא רק הנשיאה הייתה יעד להתנקשות אלא גם "אנשים אחרים, ואפילו שגרירויות". הוא נמנע מלפרט.
בו בזמן הודיעו כוחות הביטחון של הפיליפינים על כוננות גבוהה עקב תוכנית של המורדים הקומוניסטיים להסתנן להפגנות הקוראות לנשיאה אוריו להתפטר בגלל מעשי שחיתות.
שלטונות הביטחון לא מסרו אם נקבע מועד לרצח הנשיאה בתוכנית שנחשפה. אבל הגנרל פרסטוזה הודיע כי בוטלה השתתפות הנשיאה בכנס של האקדמיה הצבאית שיתקיים בשבת בעיר בגויו שבצפון המדינה, וכי כעת בוחנים את לוח הזמנים שלה בכללותו.
תוכנית פיגוע תופת בבגויו
קצין ביחידה ללוחמה בטרור של משטרת הפיליפינים אמר כי אחד מאנשי אבו-סייאף שנתפס סיפר בחקירתו כי חבריו, הפועלים בשיתוף "גמ'עה איסלמייה" האינדונזי וארגון של נוצרים מהפיליפינים שהתאסלמו, תכנן פיגוע תופת בבגויו נגד יעדים מסוימים בדצמבר 2007. אנשי ביטחון בפיליפינים אמרו כי בין היעדים האלה הייתה עשויה להיות גם הנשיאה ארויו, שביטלה בחג המולד של 2007 את תוכניתה לצאת עם משפחתה לנופש בבבגויו, שהיא אתר נופש הררי. אבל יתכן שהכוונה הייתה לפגוע בדיפלומטים אמריקנים המאיישים את הקונסוליה של ארה"ב בבגויו.
ראשי האופוזיציה בפיליפינים הגיבו ואומרו כי הודעת אנשי הצבא על הגברת הכוננות היא תחבולה כדי לשכנע את ההמונים שלא לבוא ביום ו' לעצרת המחאה המתוכננת ברובע הכספים של מנילה, מקאטי, כדי לדרוש את התפטרותם של ארויו ושל בכירים אחרים.

תאריך:  14/02/2008   |   עודכן:  14/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפיליפינים: נחשפה תוכנית לרצוח את הנשיאה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
אם הבחנתם בנפיחות קלה בחניכיים או אם צחצחתם שיניים וראיתם סימנים של דימום, סימן שהנכם סובלים מבעיות חניכיים    כדי לשמור על בריאות החניכיים, יש לצחצח שיניים פעמיים ביום ולנקות את השיניים בחוט דנטלי
יהונתן דחוח-הלוי
ההצעה הישראלית להרחיב את שטח רצועת עזה באמצעות סיפוח שטחים מסיני נידחת בתוקף ע"י מצרים    גורמים מצרים מבהירים, כי קהיר לא תסכים בשום פנים ואופן לשנות את הגבולות ההיסטוריים עם רצועת עזה.
רותי אברהם
בית השלום: בג"צ הורה למדינה להגיב לדרישה להמציא מסמכים בהם ייחשפו שיקולי שר הביטחון לשעבר פרץ לפינוי בית השלום    המתיישבים: המסמכים דרושים כדי לנהל להליך משפטי הוגן
ONE
קשר מכבי ת"א ביקר את רמי טוויטו הפצוע ביחד עם נמני, חדד, שעיה ובושינסקי והתייחס למפגש מול האדומים: "זה משחק מאוד חשוב עבורנו"
מערכת PCאון
ה-Water Powered Calculator הוא מחשבון כיס שפועל על מים. לא, לא השתגענו. האם בעתיד הקרוב נראה מחשבים ניידים הפועלים גם הם על מים? והאם רק מים מתאימים? התשובות מיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il