X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מסקר שערכה חברת טבע עולה, כי 50% מהנשארים בבית שוכבים במיטה ונחים, חלקם צופים בטלוויזיה ואחרים יוצאים להתאוורר בחוץ תרופת הסבתא המועדפת על החולים - תה או שתייה חמה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

עונת החורף השנה קצת מבלבלת. פעם שורר קור מקפיא ופעם יש שמש קיצית שגורמת לאנשים לצאת לטיול קטן. מזג האוויר הפכפך זה משפיע על בריאותנו, ורבים לוקים במחלות חורף שונות, ביניהן צינון ושפעת.
אז מה עושים החולים כשהם נשארים בבית? שוכבים במיטה ונחים או מתעסקים בפעילויות שונות? מסקר שערכה חברת טבע עולה, כי למעלה מ-50% מהנשארים בבית עקב מחלה, מנצלים זאת לשינה ומנוחה, כאשר נתון זה גבוה יותר בקרב נשים (57%) לעומת 45% מהגברים.
הסקר נערך באמצעות מכון מרקט ווטש, בקרב מדגם מייצג של האוכלוסיה הישראלית בגילאי 18 ומעלה.
מממצאי הסקר עולה, כי בעת השהייה בבית, עקב מחלה, גברים גולשים יותר באינטרנט (41% מהגברים לעומת 28% מהנשים). עוד עולה, כי 47% צופים בטלוויזיה, 35% קוראים, 22% יוצאים להתאוורר בחוץ ורק 18% מהציבור ממשיך לעבוד מהבית. נתון שבלט בעיקר בקרב בעלי הכנסה שהיא גבוהה בהרבה מהממוצע.
מנתוני הסקר עוד עולה, כי שליש מהציבור הפסיד השנה ימי עבודה כתוצאה מהמחלה. תשובה זו בלטה בעיקר בקרב אקדמאים (40%) ובקרב בעלי הכנסה גבוהה בהרבה מהממוצע (47%).
עוד עולה מהסקר, כי כשליש מהציבור חלה באותה מידה כמו בחורף שעבר, 23% מהציבור חלה בחורף שעבר יותר מאשר בחורף הזה ו-17% חלו השנה יותר מאשר בשנה שעברה.
מחצית מהציבור פונה לרופא בזמן מחלה
49% ציינו כי הם נוהגים לפנות לרופא כאשר הם חולים בשפעת, נשים ציינו זאת יותר מגברים (53% ו-44% בהתאמה), כאשר בקרב האוכלוסיה הדתית הנתון הוא הגבוה ביותר - 74% נוהגים לפנות לרופא.
עוד עולה, כי 78% לא התחסן נגד מחלת השפעת בשנתיים האחרונות. רק 13% התחסנו בשנתיים האחרונות, כאשר בתשובה זו בלטו בעיקר בני ה-65 ומעלה.
כשחולים - שותים תה
41% מהנשאלים אמרו, כי תרופת הסבתא המועדפת עליהם ביותר היא תה או שתייה חמה, 13% מעדיפים מרק עוף, ו-13% אינם משתמשים בתרופת סבתא כלשהי.

תאריך:  17/02/2008   |   עודכן:  17/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי נשים מבוגרות שדיווחו על שתיית שלוש כוסות תה ביום לפחות, נטו לסבול פחות מפלאק בעורקי הראש לעומת אלו ששתו פחות תה
גלית יצחק
ממחקר שנערך באוניברסיטה העברית עולה, כי ל-65% לא ברור מה הם מחפשים בלימודים ומקצוע לעתיד    30% מהסטודנטים החליפו חוג לאחר תחילת הלימודים
ONE
במכבי ת"א מחכים לבואו של הבעלים לפני המפגש מול הפועל הערב ב-20:50: "הוא יודע מה המשמעות של דרבי"    אלן מסודי יפתח בהרכב של ניר לוין
ONE
בית משפט השלום לתעבורה החליט לדחות את גזר הדין בנוגע לעבירות התנועה שביצע השחקן ל-13 באפריל    מאור בוזגלו: "אכבד כל החלטה"
איציק וולף
במהלך חילופי אש ברצועה נהרגו 4 פלשתינים    חיילי חי"ר עצרו הלילה 25 מבוקשים    פעיל חמאס נהרג בתקיפת חיל האוויר    מת פעיל שנפצע בשבוע שעבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il