קבוצת איי.די.בי פיתוח שבשליטת נוחי דנקנר רכשה עבור ההנהלה הבכירה מטוס מנהלים משומש, במחיר 26 מיליון דולר. המטוס הוא מדגם "צ'לנג'ר 604" מתוצרת חברת בומברדייה. הוא מסוגל להטיס בין 9-12 נוסעים, לטווח טיסה של 7,491 קילומטרים.
המטוס שיצטרף למטוסי המנהלים האחרים המופעלים על-ידי אילי הון ישראלים הוא משנת ייצור 2006, ונחשב לגרסה פחות מתקדמת של הצ'לנג'ר 605 החדיש. מחירו של מטוס חדש כזה מגיע ליותר מ-35 מיליון דולר. איי.די.בי מסרה כי המטוס מיועד לשמש את החברה וחברות נוספות מקבוצת אי.די.בי במסגרת פעילותן הבינלאומית. האישורים לשימוש במטוס על-ידי "החברות הנוספות" יובא לאישור הדירקטוריון בכל אחת מהמשתמשות הפוטנציאליות.
באיי.די.בי אומרים, כי המטוס נועד לשמש את הקבוצה במסגרת פעילותה הבינלאומית בארה"ב, אירופה, המזרח-הרחוק, ברזיל והודו. דנקנר מצטרף ברכישת המטוס לקבוצות ואנשי עסקים אחרים "בחוג הסילון" הישראלי, שביניהם אליעזר פישמן, מוטי זיסר, יצחק תשובה, לב לבייב, אלפרד אקירוב, איתן ורטהימר, ארקדי גאידמק, יוסי מימן, שרי אריסון, עידן עופר, נועם לניר, רמי אונגר ואודי אנג'ל.
המטוס הסילוני יוכל להטיס את דנקנר ומנהליו ליעדים כגון לונדון וניו-יורק. הוא מסוגל להגיע למהירות של 0.82 מאך, קרוב למהירות הקול - וקרוב למהירותם של מטוסי הנוסעים בחברות התעופה. היתרון העיקרי של המטוס בשירות הקבוצות העסקיות הוא בנוחות ובמהירות ההגעה ליעדים; החיסרון הוא בעלויות - השימוש במטוסי המנהלים יקר יותר אף מרכישת כרטיסי טיסה במחלקות היוקרה, עסקים וראשונה, בחברות התעופה המסחריות.