X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ציין כי מה שיותר מדאיג אותו הוא מפת הדרכים הוסיף כי הממשלה הפלשתינית עובדת במלוא המרץ כדי להגיע למעמד מדינתי על המצב בעזה אמר: "משימתנו לוודא שלא תהיה זליגה לגדה"
▪  ▪  ▪
פיאד. לא אופטימי [צילום: AP]

ראש הממשלה הפלשתיני, סלאם פיאד, שהשתתף הבוקר (יום ב', 19.2.08) ב"ועידת הנשיאים", אמר כי לא קרה די בתהליך השלום, במשך שלושת החודשים האחרונים, כדי שיושג הסכם עד סוף 2008.
פיאד ציין כי מה שמדאיג אותו יותר הוא מפת הדרכים, והוסיף כי הממשלה הפלשתינית עובדת במלוא המרץ כדי להגיע למעמד מדינתי. בהתייחסו למצב בעזה, ציין: "מעולם לא היינו במצב כזה. משימתנו היא לוודא שלא תהיה זליגת ירי קסאמים לגדה המערבית".
לגבי הצד הישראלי של המתרס, אמר: "זה אך הגיוני שישראל תתחייב להפסיק את בניית ההתנחלויות, בנוסף להתחייבויות נוספות שצריכות להגיע מצידה, כגון: להקל באילוצים שעומדים בפני הרשות הפלשתינית".
פיאד הדגיש כי המטרה שלו כראש הממשלה הפלשתיני היא לעשות מה שנדרש, על-מנת לשפר את ההזדמנויות לשלום. "זהו המוקד העיקרי של העשייה בממשלתי, מאז התמניתי לתפקיד. אנו מנסים לחזק את מוסדותינו בהקדם האפשרי, ולמרות הקשיים, בחודשים האחרונים, נעשתה התקדמות משמעותית", אמר.
פיאד דיבר גם על המצב הכלכלי של הפלשתינים, ואמר כי הם מתמודדים עם אתגרים כלכליים אדירים. לדבריו, כדי להשיג צמיחה כלכלית, יש להסדיר את חיזוק המתקנים הלאומיים, בצמוד לחיזוק הסקטור הפרטי, ו"אנו נמצאים בתהליך פיתוח של כמעט 200 מיזמים חדשים". לדבריו, "כשהמחסומים ושאר מגבלות התנועה על עמנו יוקלו, אני בטוח שנוכל להשלים את תהליך הצמיחה הכלכלית".
המנהיגים של 51 ארגוני היהודים האמריקנים בכינוס המנהיגים, מגיעים לישראל כל שנה, לדון בנושאים מהותיים, ובאתגרים העומדים בפני ישראל והיהודים בעולם. במהלך הימים הקרובים, ייפגשו עם גורמים רשמיים בממשלה ובצבא, וגם עם מומחים עסקיים, עימם ידונו על המצב הביטחוני-פוליטי-כלכלי בישראל.

תאריך:  19/02/2008   |   עודכן:  19/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פיאד: לא יושג הסכם שלום עד סוף 2008
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי ברק
יו"ר ועדת הכנסת דורש מהאוצר להעביר לניצולי השואה את כספי הקנס שקיבל היום עו"ד ישראל פרי    פרי הצליח לגנוב בדרכים מתוחכמות סכומי עתק מניצולי שואה תוך ניצול תמימותם ואמונם
איתי ברק
לקשישים מעל גילאי 90 תינתן אפשרות לבחור האם להיבדק בידי רופא מומחה בגריאטריה או על-ידי אחות של המוסד לביטוח לאומי    ח"כ מרציאנו, יוזם הצעת החוק, ציין כי "לעתים בדיקה המבוצעת על-ידי אחות מהמוסד לביטוח לאומי מותירה בקשישים תחושות קשות של ביזוי והשפלה"
דרור מרום
החברה המצליחה ביותר בהיסטוריה של הכלכלה הישראלית ניצבת בראש הדירוג שעורכת חברת ביזנס דאטה ישראלית זו השנה הרביעית ברציפות    פרטנר דורגה במקום השני - ללא שינוי ביחס לשנה הקודמת    יצחק תשובה הוא המנהל המוערך ביותר בקרב עמיתיו בישראל    למקום השני הגיע נוחי דנקנר
משה ריינפלד
ביהמ"ש העליון אישר החלטה של שתי ערכאות קודמות להטיל קנסות על חברת בנייה ומנהלה ששפכו פסולת בשטח פתוח ליד הרצליה
גלית יצחק
בטי דובינר הלכה לעולמה בגיל 96    ייסדה בתחילת שנות ה-50 את ארגון איל"ן    ביוזמתה הובא לארץ החיסון נגד הפוליו שהציל אלפי תינוקות משיתוק ילדים    הלווייתה תתקיים ביום ד'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il