X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הישראלית ושותפתה האיטלקיה נכנעו בתוך פחות משעה לספארובה וזבונרבה 6:1 ו-6:4 פאר מתכוננת לסיבוב השני ביחידות מול וירג'יני רזאנו מצרפת
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

שחר פאר ושותפתה האיטלקיה, טטיאנה גארבין, הודחו הערב (שלישי) מטורניר הזוגות בדוחא. פאר וגארבין שדורגו 8 בטורניר נוצחו תוך פחות משעה ע"י לוסי ספארובה מצ'כיה וורה זבונרבה מרוסיה 6:1 ו-6:4 ויתמקדו בסיבוב השני בטורניר היחידות אליו העפילו שתיהן.
פאר שיחקה עם גארבין בגלל פציעתה של שותפתה הקבועה ויקי אזרנקה, איתה העפילה לגמר אליפות אוסטרליה לזוגות.
זבונרבה וספארובה פתחו היטב שברו במשחקון הרביעי ל-1:3 וזכו בקלות במערכה הראשונה עם 1:6 מהיר למדי. במערכה השניה נתנו פאר וגארבין פייט עד 4:4, אך אז נשברו ואיבדו גם את המערכה השניה.
פאר תתמודד בסיבוב השני של טורניר היחידות מול וירג'יני רזאנו הצרפתיה, המדורגת 25 בעולם. רזאנו ופאר נפגשו פעמיים במהלך 2007 ובשני המפגשים ניצחה הצרפתיה את הישראלית שהיתה בתקופה לא טובה.
בטורניר לוס אנג'לס הפתיעה רזאנו שדורגה אז 58 בעולם את פאר (אז 18) עם 1:6, 6:4 ו-6:7. שבועיים לאחר מכן ניצחה הצרפתיה שוב 4:6 ו-3:6 בשמינית גמר טורניר טורונטו בקנדה.
ברטולי ממשיכה לגמגם, סוגיאמה הפתיעה את סבאי
במשחקים נוספים שנערכו בטורניר המשיכה התשיעית בעולם מריון ברטולי מצרפת לגלות יכולת עלובה. הצרפתיה שהדהימה את עולם הטניס כשעלתה לגמר טורניר ווימבלדון 2007 אחרי שגברה על ז'ו'סטין הנין, נוצחה ע"י קרולין ווז'ניאק בת ה-18 מדנמרק 6:2 ו-6:3, כבר בסיבוב השני אליו עלתה אוטומטית.
ברטולי לא ניצחה בסבב מאז ינואר וגם באליפות אוסטרליה הודחה בסיבוב הראשון ע"י המדורגת 80 בעולם, סופיה ארבידסון. ווז'ניאק, לעומתה ממשיכה לפרוח אחרי שמינית הגמר אליו העפילה באוסטרליה.
גם המדורגת 13, אגנס סבאי ההונגריה אמרה במפתיע שלום לטורניר בקטאר כבר אחרי משחק אחד. סבאי נוצחה ע"י אי סוגיאמה הוותיקה מיפן 7:6 ו-6:0. זה היה הנצחון הכי גדול של היפנית בת ה-32 מזה שנה וחצי. סבאי, 18 בעולם, הגיעה לגמר פריז לפני כשבועיים.
וורה זבונרבה מרוסיה, עוד לפני הניצחון בזוגות על פאר, הספיקה להדיח את האיטלקיה פרנצ'סקה סקיאבונה בשלוש מערכות 6:2, 3:6 ו-4:6.
המדורגת תשיעית פטי שניידר משוויץ ניצחה את טמירה פאצ'ק האוסטרית 4:6 ו-0:6. דינארה סאפינה ניצחה את שותפתה לזוגות קטרינה סרבוטניק מסלובניה 4:6 ו-2:6.
ביום רביעי ייכנסו לפעולה בטורניר, כל המדורגות הבכירות. המדורגת ראשונה אנה איבאנוביץ' מסרביה תפגוש באולגה גוברטסובה. הרוסיה עלתה לסיבוב השני על חשבון סאניה מירזה מהודו, שפרשה עקב פציעה במערכה השלישית.
המדורגת שניה סבטלנה קוזנצובה מרוסיה תפגוש את נטלי דשי מצרפת. מריה שראפובה תפגוש בדרבי רוסי את גלינה ווסקובובה. ילנה יאנקוביץ' הסרבית תפגוש בירוסלאבה שבדובה אף היא מרוסיה.

תאריך:  19/02/2008   |   עודכן:  19/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שחר פאר וטטיאנה גארבין נוצחו בזוגות בדוחא
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
נשיא המדינה קיבל משלחת של מנהיגים הינדים בכירים שהעניקו לו את גלימת הדת ההינדית המסורתית המוענקת בדרך כלל רק לכוהני הדת    הנשיא התפלל איתם תפילות הינדיות ותפילות יהודיות לשלום
רותי אברהם
בית המשפט הורה ליועמ"ש ולמשנה לפרקליט המדינה למסור את כל החלטותיהם בנוגע לתיקי העלבת ציבור משנת 2000    המידע יימסר לעורך אתר מנהיגות יהודית בכתב אישום על העלבת הרב הצבאי הראשי בהינתקות
איתי ברק
עד חודש יולי 2008 ייכנס לתוקפו חוק המחייב את חברות השמירה והאבטחה לדאוג לביטוח עובדיהן    65 אלף מאבטחים יזכו לסיוע משפטי במידת הצורך
נמרוד הלפרן
מיזוג ענקיות המידע הפיננסי: אושרה רכישת רויטרס על-ידי המו"לית הקנדית תומסון ב-15.9 מיליארד דולר
איתי ברק
ועדת הפנים קיימה דיון על כוונת השר שטרית להקים עיר ערבית בגליל    ח"כ פינס, יו"ר הוועדה היה סקפטי: "מדברים על זה שנים ושום דבר לא קורה    ח"כ סוויד: "עיר ערבית אולי תקום על הירח"    הוועדה קוראת לשר הפנים לעגן את הצהרתו בהחלטת ממשלה כי "לא מקימים עיר חדשה בהודעות לעיתונות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il