מילי ועופר אילני תבעו את מלון בית מימון בבית המשפט לתביעות קטנות בחדרה בסכום של 5,000 שקל לאחר שעזבו את המקום במפח נפש. מכתב התביעה עלה שהזוג הזמין בחודש יולי אשתקד חדר במלון לסוף שבוע בעלות של 1,000 שקל וכשהגיעו חשכו עיניהם.
"המקום נראה כמו אכסניית פועלים. נעלי עבודה שהדיפו ריח רע הונחו ליד דלתות החדרים. בחדר היה ריח עז של טחב ועובש, צנרת חשמל השתלשלה מהתקרה באופן מסוכן, בברזים הזרם היה חלש והמים עם חלודה ובנוסף המים בבריכה היו צהובים". לאחר שנאמר לזוג שלא ניתן להחליף את החדר הם עזבו את המקום בבושת פנים וחויבו לשלם 500 שקל. כשפנו למלון במכתב תלונה וביקשו החזר ופיצוי בגין עוגמת, לא נענו והגישו תביעה.
בכתב ההגנה נטען שהמלון עבר שיפוץ יסודי ולא יתכן שבחדר נדף ריח של עובש. כמו כן שכבלי חשמל לא השתלשלו מהקירות אלא רק חוט חשמל שחיבר את הטלוויזיה לשקע החשמל, כמו כן שהנעליים מחוץ לחדרים היו שייכות לאורחי המלון ולא לעובדים. "תחושתם הסובייקטיבית של התובעים היא תוצאה של ציפיות לא מציאותיות שהיו להם מהמלון". המלון ביקש לדחות את התביעה.
בפסק דין שניתן בשבוע שעבר, בהעדר הצדדים, חייבה השופטת נילי פלד את המלון לשלם לתובעים 700 שקל בתוספת 100 שקל הוצאות. "הנני סבורה כי התובעים הגזימו מאוד בטענותיהם ואיני מקבלת את טענתם כי ליד החדר שלהם לנו עובדי המלון, בעלי הנעליים שהושארו מחוץ לחדרים, כפי שאיני מקבלת את הטענה כי השתלשלו מהקירות כבלי חשמל באופן מסוכן".
השופטת הוסיפה כי עם זאת יתכן ויש ממש בטענה זו או אחרת. "אני סבורה שהתובעים היו זכאים לקבלת תשובה למכתבם שנשלח לאחר מספר ימים, זאת בעיקר משום שנציגי המלון ידעו שהתובעים עזבו מאוכזבים מאוד ונאלצו לשלם מבלי שקיבלו תמורה".