X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט המחוזי קיבל את ערעור המדינה על קולת העונש על יגרמן נגזרו 30 חודשי מאסר בפועל ו-300,000 שקל קנס
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל את ערעור המדינה על עונשו הקל של טל יגרמן שהורשע בעבירות מס ערך מוסף. בית המשפט האריך את תקופת המאסר בפועל משנתיים מאסר בפועל ל-30 חודש, והכפיל את הקנס שהוטל על יגרמן ל-300,000 שקל. תקופת המאסר על תנאי הושארה על כנה. כמו כן נקבע כי יגרמן ירצה את תקופת המאסר בפועל במצטבר לכל עונש מאסר אחר.
בפסק הדין דחה בית המשפט המחוזי את ערעורו של יגרמן על הכרעת הדין ועל גזר הדין.
את יגרמן העמידה לדין רשות המיסים, באמצעות עו"ד אודי ויסבאום מהמחלקה המשפטית במס קנייה ומע"מ ת"א. מכתב האישום עולה כי יגרמן היה בכל התקופות הרלוונטיות רשום כעוסק מורשה. אף על-פי כן, עשה שימוש בתיק עוסק מורשה על שם אביו, ברוך יגרמן. בתקופה שבין אוגוסט 2000 לאפריל 2001 ניכה בספרי העוסק המורשה על שם אביו מס תשומות שנבע מחשבוניות פיקטיביות שהוצאו על שם חברת "אנרליס - ניהול פרויקטים באנרגיה בע"מ", בגין רכישת סולר אשר לא בוצעה כלל. יגרמן שילם לאנרליס עמלה בסך 4% בעבור הוצאת החשבוניות הפיקטיביות. העמלה נכללה בסכומי החשבוניות הפיקטיביות שהוציאה אנרליס לעוסק המורשה ברוך יגרמן. באמצעות הפעולות הללו התחמק מתשלום מס בסך 982,948 שקל.
יגרמן תיחמן עסקה
בערעור שהגישה רשות המיסים לבית המשפט המחוזי על קולת העונש, טען עו"ד ויסבאום כי לא היה מקום להחלטת בית משפט השלום לתת משקל רב יחסית לנסיבותיו האישיות של יגרמן. בערעור נטען כי בית המשפט שגה כאשר העדיף את האינטרסים של נושיו של יגרמן ומשפחתו על פני האינטרס שיש לציבור בענישה הולמת ומרתיעה.
בפסק הדין שקיבל את ערעורה של רשות המיסים, כתב השופט זאב המר, כי "צודקת רשות המיסים בטענתה כי בעבירות מסוג אלה שנידונו כאן, יש ליתן משקל מועט לנסיבות אישיות וקשיים כלכליים... אין ספק, כי במכלול שיקולי הענישה בענייננו, גוברים שיקולי החומרה. אין בנסיבותיו האישיות של המערער, שום נסיבה חריגה, העשויה להטות את הכף באופן משמעותי לקולא. איש עסקים, יזם פיננסי, שמרוב תחכום, "תיחמן" עסקה, שמניעיה ומטרותיה לא הובררו עד תומם לבית המשפט. הנסתר בה רב מהנגלה, אך ברור, שאין היא כפי שהיא נחזית להיות מהחשבוניות. המערער לא שילם בעבור דלק שסופק לו, ולדעתי, כפי שהשתדלתי להראות, העסקה גם לא הייתה עסקה אמיתית להספקה עתידית של דלק... סכום המס אותו ניכה המערער, הוא גבוה מאוד, קרוב למיליון שקל (כערכו אז) תוך שהוא מקפיד לא לנכות את מלוא הסכומים בדוחות התקופתיים, כדי לא לבקש החזר ולא לעורר את תשומת לב רשויות המס".

ב עפ 71538/07, עפ 71561/07
תאריך:  20/02/2008   |   עודכן:  20/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוחמר עונשו של טל יגרמן על עבירות מע"מ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כח לשופט! יש לקוות שימצו
מצליח  |  20/02/08 16:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מדריך "המומלצים של ג. יפית" הינו מדריך לעסקים שהתחייבו לאמינות ולמקצועיות    נועד לשרת את קהל הצרכנים והעסקים ולייצר ביניהם מערכת יחסים הבנויה על ערכים של שירות הולם, מקצועי ואמין
ONE
מתחם האימונים של צ'לסי נסגר לאחר שחבילה שהגיעה למנג'ר הישראלי כללה אבקה שלטענת השולח קטלנית    במסר שצורף לחבילה נכתב: "אתה ממזר יהודי"
משה ריינפלד
מחקר של גרטנר אומר כי ההוצאות ל-IT באזורים מתפתחים יסתכמו ב-2008 ב-1.1 טריליון דולר ויגיעו ל-1.3 טריליון דולר בשנת 2011
איתי ברק
בקיץ 2007 אישרה הכנסת בקריאה ראשונה את הצעת החוק "המזהם משלם"    חצי שנה מאז, לא התייחסו לסעיפי החוק משרדי הממשלה וחקיקתו נבלמה    שרים לא גובים קנסות בשווי מיליוני שקלים ממפעלים מזהמים למרות שחויבו לכך בחוק משנת 2005    המדינה מפסידה מליוני שקלים בשנה בגלל שמשרדי האוצר והגנת הסביבה "טרם הגיעו להסכמה" על מנגנוני הגבייה
דרור מרום
החברה שתהיה בבעלות מלאה של המדינה, תפעל למניעת עליית המפלס של ים-המלח כתוצאה מהפעילות התעשייתית באזור, זאת בהמשך לשלב הביניים שעניינו פעולות הגנה, שימור ותחזוקת החוף ומתחם בתי-המלון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il