X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה תגיע ביחד עם אלקו לאחזקה של מעל ל-40% מהחברה מנכ"ל אלקטרה: "אנו רואים בפעילות לידקום פעילות משלימה לפעילות האלקטרו-מכניקה שלנו" החברה פועלת באירופה, דרום אמריקה, אפריקה והודו - בהתאמה לאסטרטגיית ההתרחבות הבינלאומית של אלקטרה
▪  ▪  ▪
דויטשר: פעילות סינרגטית
לאלקטרה ואלקו תהיה הזכות למנות את רוב חברי הדירקטוריון

חברת אלקטרה חתמה (יום ה', 21.2.08) על מיזכר הבנות להשקעה בשני שלבים של עד 167 מיליון שקל ברכישת השליטה בחברת לידקום אינטגרייטד סולושונס. החברה שנוסדה בשנת 1982 היא ספקית של שירותי תקשורת חדשניים ועוסקת בהקמה וניהול של פרויקטים מורכבים בתחום התקשורת האלחוטית והקווית. היא רשומה למסחר בבורסות בישראל ובלונדון.
לידקום היא שותפה של מפעילי תקשורת גלובאליים, יצרני ציוד תקשורת מתקדם ואירגונים גדולים. היא פועלת בכ-50 מדינות באירופה, בדרום אמריקה, באפריקה ובאסיה, ולפי ההסכם תקצה לידקום לאלקטרה בשלב ראשון כ-28 מיליון מניות רגילות, בעבור של כ-55 מיליון שקל, המשקף מחיר של כ-28 פני בריטי למניה. עם השלמת שלב זה, תחזיק אלקטרה בכ-17.6% ממניות לידקום. כמו-כן נקבע בהסכם כי במידה ולידקום תציג רווח נקי של לפחות 10 מיליון דולר בשנת 2008, תינתן תוספת תשלום של כ-3 פני למניה.
הוענקה לאלקטרה אופציה לתקופה של כ-30 חודשים, לפיה היא תהיה זכאית לרכוש עד כ-40 מיליון מניות נוספות בלידקום, לפי מחיר של 40 פני למניה, ובתמורה כוללת של כ-112 מיליון שקל. אם תממש אלקטרה את האופציה במלואה, יגדל שיעור אחזקותיה בלידקום לכ-34.2% ממניות החברה. ההסכם כפוף לבדיקת נאותות ולאישור הגופים המוסמכים של שתי החברות. אלקו החזקות, בעלת השליטה באלקטרה (כ-70% מהמניות), מחזיקה טרם ביצוע העסקה הנוכחית בכ-10% ממניות לידקום, אותם רכשה במהלך החודשים האחרונים. לפיכך, לאחר הקצאת המניות הנוכחית יעלה שיעור האחזקה האפקטיבי של אלקטרה ואלקו בלידקום לכ-25.2% וכ-40.2%, בהתאמה, במידה ותמומש האופציה האמורה.
עוד נקבע בהסכם כי עם השלמת העסקה, ישונה תקנון לידקום באופן שיקנה לאלקטרה, כל עוד אלקטרה ואלקו יחזיקו לפחות 40% מהון מניות לידקום בדילול מלא, זכות למנות את רוב חברי הדירקטוריון.
מנכ"ל אלקטרה, איתמר דויטשר, אמר כי "אנו רואים בפעילותה של לידקום פעילות משלימה לפעילות האלקטרו-מכניקה שלנו. השווקים בהם החברה פועלת - אירופה, דרום אמריקה, אפריקה והודו - תואמים את אסטרטגיית ההתרחבות הבינלאומית שלנו ויסייעו לנו להאיץ כניסתנו לשווקים אלה". אלקטרה פועלת באמצעות החברות הבנות שבבעלותה בחמישה תחומים: אלקטרו-מכניקה, מעליות, בנייה, ניהול ותחזוקה של נכסים ונדל"ן. בשנה האחרונה היא נכנסה אלקטרה גם לתחום הייזום למגורים בחו"ל, ובין היתר רכשה קרקעות להקמת אלפי יחידות דיור בבולגריה, רומניה, לטביה, ליטא, פולין, רוסיה ואוקראינה. לאחרונה נכנסה החברה לתחום חדש נוסף, של פרויקטים הידרו-אלקטריים לייצור חשמל.

תאריך:  21/02/2008   |   עודכן:  21/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלקטרה תרכוש השליטה בלידקום ב-167 מיליון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
קצין צה"ל נפצע אחר הצהרים קל לאחר שפלשתינים השליכו אבנים לעבר רכבו    טופל במקום על ידי כוח צה"ל שהגיע לעזרתו
שרון קביליו
יעקב בכר מונה לתפקיד מנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר    יחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא, מאיר בראון    במסגרת תפקידו ינהל את הייצוג המקצועי של יצרני החלב
גלית יצחק
לפני הטיפול: 48 שעות לפני הטיפול יש להסיר עדשות מגע, יש לחפוף את השיער ואסור להתאפר. לאחר הטיפול: אסור לנהוג
רותי אברהם
וועד עוה"ד בצפון: קורא "לכל הגורמים" לכבד את החלטת הוועדה למינוי שופטים שבחרה לכהונת שופט את עו"ד משה גלעד    הוועד מוחה על טענות ל"קשרים" של גלעד עם ראשי פשע
עידן יוסף
השר רפי איתן מגלה בכינוס ירושלים כי הממשלה ערכה סקר ממנו עולה כי תושבי מזרח ירושלים אינם מעוניינים בניתוק מישראל    "טוב להם איתנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il