X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתגובה לחשיפה ב-Nfc נדרשה החברה על-ידי רשות ניירות ערך למסור דיווח לציבור החברה מאשרת כי הום סנטר הודיעה לה על כוונתה לפרסם מכרז חדש לתקציב הפרסום השאלה שנותרה בעינה: מדוע לא מסרה החברה מידע זה לחתמים ולציבור המשקיעים אי-פרסום המידע עולה כדי אי גילוי נאות
▪  ▪  ▪
אדלר. נאלץ לאשר [צילום: בוצ´צ´ו]

חברת אדלר-חומסקי מאשרת, בהודעה מיוחדת שמסרה לפי דרישת רשות ניירות ערך, כי כבר בנובמבר 2007, ערב גיוס ההון בבורסה, היא קיבלה הודעה מהנהלת הום סנטר, ובה נמסר לה כי בכוונת הום סנטר לפרסם מכרז לתקציב הפרסום. יחד עם זאת, ובניגוד למידע מבוסס שהובא בפני Nfc, נמנעת החברה מלאשר או להכחיש מידע לפיו מנהלי הום סנטר התבקשו שלא להודיע על החלטתם אלא לאחר פרסום תשקיף גיוס ההון וביצוע ההנפקה של אדלר חומסקי.
הודעת החברה נדרשה בעקבות החשיפה ב-Nfc, לפיה החברה קיבלה הודעה על כוונת הום סנטר לסיים את ההתקשרות עם אדלר-חומסקי ולפרסם מכרז חדש. בכך ביצעו מנהלי החברה, ובראשם ראובן אדלר ואייל חומסקי, עבירה לכאורה של אי גילוי נאות בתשקיף. בתגובה לפרסומים הכחישה אדלר-חומסקי את ההודעה. ואולם, עתה נאלצה החברה לפי דרישת הרשות, למעשה, לאשר זאת.
בהודעתה (סעיף 3) כותבת החברה כי "במהלך חודש נובמבר 2007 יידעה הום סנטר את החברה שבכוונתה לערוך מכרז בעניין תקציב הפרסום שלה". במקביל היא מגלה, כי "בשיחה שקיימו נציגי רשות ניירות ערך עם ב"כ החברה ביום ג' 27 בנובמבר 2007 בשעות הערב, יום לפני עריכת המכרז כהגדרתו בתשקיף, נמסר לנציגי הרשות במענה לשאלתם, בעקבות מידע שהגיע אליהם, האם ידוע לחברה על לקוח גדול העומד לעזוב את החברה, מפי מנכ"ל החברה, כי הדבר היחיד הידוע לחברה הינו שבכוונת הום סנטר לקיים מכרז לצורך התקשרות עתידית וכי להערכת החברה גם אם לא תזכה החברה במכרז אובדן התקציב אינו מהותי עבורה". עם זאת, החברה נמנעת גם עתה מלהסביר, מדוע מידע זה לא נמסר בתשקיף גיוס ההון, כדי שישמש את החתמים והמשקיעים בבואם להעריך את שוויה של החברה.
החברה מוסרת בנוסף, כי החל מחודש נובמבר 2007 ועד חודש פברואר 2008 קיימו מנהלי החברה פגישות ושיחות עם מנהלי הום סנטר. "ביום 14 בינואר 2008, כ-50 יום לאחר פרסום התשקיף, נפגשו נציגי החברה עם מנהלי הום סנטר במשרדי החברה והציגו בפניהם מצגת בעניין המשך מתן שירותי פרסום להום סנטר על-ידי החברה. החברה השקיעה במהלך התקופה משאבים בהיערכות למכרז, לרבות עריכת מחקר. לא היה לחברה כל יסוד להניח שאין לה סיכוי לזכות במכרז. המידע לפיו בכוונת הום סנטר להתקשר עם משרד פרסום אחר בקשר לשירותי פרסום בעתיד נמסר לחברה במהלך חודש פברואר 2008. כאמור, המידע שמסרה החברה באמצעות באי-כוחה לנציגי הרשות עת נשאלה בצורה מפורשת על עזיבת לקוח מהותי כמפורט בסעיף 3 לעיל הוא המידע היחיד שהיה ברשותה אותה עת".
כאמור לעיל, החברה נמנעת גם עתה מלהשיב: מדוע לא הזהירה את המשקיעים כי תקציב חברת הום סנטר - שהינה לקוחה ותיקה (10 שנים), אינו מובטח עוד, וכי היא קיבלה הודעה כי בכוונת הום סנטר לפרסם מכרז חדש לבחירת חברת פרסום.

הום סנטר מחדשת שת"פ עם אדלר-חומסקי

התפתחות נוספת באשר לתקציב הום סנטר: חברת הום סנטר, שבבעלות קבוצת איש העסקים אליעזר פישמן, הודיעה במפתיע - באופן ובעיתוי הנראים כשיתוף פעולה לחילוץ אדלר-חומסקי מאי-גילוי נאות - כי היא החליטה להשיב חלק מתקציב הום סנטר לאדלר חומסקי. החצי-השני יוותר בידי פובליסיס-אריאלי. בכך מאותתות שתי החברות, כי על-אף ההודעה של הום סנטר וההחלטה להעביר את התקציב כולו לפובליסיס-אריאלי, שיתוף הפעולה יחודש לאלתר. היקפו הכולל של התקציב הינו כ-5 מיליון דולר.

תאריך:  24/02/2008   |   עודכן:  25/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אדלר-חומסקי מאשרת: קיבלנו כבר בנובמבר דיווח מהום סנטר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
לא התקבל אישור לכך מטורקיה ואין כל דרך לוודא את הטענות
שרון קביליו
אחרי הכנות ממושכות לקראת האוסקר, הרגע הגדול סוף סוף מגיע    צוות הבופור יתייצב על השטיח האדום בתקווה לקטוף את פרס הקולנוע היוקרתי ביותר    אנחנו נישאר ערים במיוחד
איציק וולף
טמבור חתמה על ההסכם לרכישת פעילות אבקות צבע של חברת אבקות דוד בע"מ    היקף המכירות של הפעילות הנרכשת הינו כ-18 מיליון ש"ח    הרכישה תגדיל מגוון המוצרים של טמבור בתחום צביעת מתכות ואלומיניום
דרור מרום
זאת לאחר שהחברה ביצעה בהצלחה את השלב הראשון ולפני סיום השלב השני בפרויקט התשתית    שוותפתה האיטלקית גיזוני מספקת את הציוד והמכונות הנדרשים לביצוע הפרויקט ואין מסוגם בארץ
מחלקה ראשונה
שר החוץ העירקי אמר כי הביקור הראשון מסוגו יתקיים ב-2 במרס ובמסגרתו ייפגש עם ראש הממשלה העירקי ועם נשיא עירק    הביקור הוא בתגובה להזמנה של הממשלה העירקית ומוגדר תחת הכותרת "קשרים ידידותיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il