X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיבת המוות אינה ברורה בשלב זה צוותי האוויר בחברות התעופה עוברים בדיקות רפואיות תקופתיות מחמירות - כדי להפחית למינימום את התרחשות מקרים מסוג זה באירוע אחר בטיסת חברת התעופה הגדולה בעולם, אמריקן איירליינס, מתה נוסעת שהיתה בדרכה מהאיטי לניו-יורק, לטענת אחיה עקב רשלנות רפואית
▪  ▪  ▪
חברה-בת של איזי-ג'ט [צילום: GB איירווייס]
מטוסי אמריקן על המסלול. רשלנות רפואית?

מקרה נדיר ביותר בעולם התעופה התרחש אתמול (ראשון, 24.02.08) בחברת התעופה הבריטית GB איירווייס. החברה היא בבעלות חברת התעופה איזי-ג'ט - מהגדולות בתחום הטיסות המוזלות. טייס המשנה בטיסה שבין בריטניה לקפריסין מת במהלך הטיסה, והמטוס נותר בהמשך הטיסה בידי הקברניט בלבד.
סיבת המוות של הטייס אינה ברורה בשלב זה. נציין, כי צוותי האוויר בחברות התעופה הבינלאומיות עוברים בדיקות רפואיות תקופתיות מחמירות, כדי להפחית עד למינימום את האפשרות להתרחשות מקרים מסוג זה, העלולים להביא לסיכון המטוס והנוסעים.
טיסה GB איירווייס המריאה מהעיר מנצ'סטר כשעל המטוס 156 נוסעים, שהתכוונו להגיע לקפריסין. תוכניות הנופש או העסקים שלהם נקטעו באיבן באמצע הדרך, כאשר הקברניט הבחין שטייס המשנה שלו אינו בין החיים. הוא נותר לבדו על ההגאים והמכשירים, והחליט להנחית את המטוס בנחיתה לא מתוכננת בשדה תעופה חלופי.
השדה שנבחר היה באיסטנבול, והמטוס נחת על המסלול ללא תקלות כלשהן. הנהלת חברת התעופה, שהיא מהגדולות באירופה ובעולם כולו, טענה כי "לא נשקפה סכנה לנוסעים בשום שלב". אנו נציין, כי אם לא נמצא לטייס המשנה מחליף להמשך הטיסה - ובמיוחד לשלב הנחיתה הנחשב למסוכן ומורכב - הרי שהטסת המטוס על-ידי טייס אחד בלבד לא הוסיפה לבטיחות, בלשון המעטה.
במקרה אחר, שאירע אתמול בטיסה מספר 896 של חברת התעופה הגדולה בעולם, אמריקן איירליינס, מתה נוסעת בת 44, קארין דזיר, שהיתה בדרכה מפורט-או-פרינס בהאיטי לניו-יורק. אחיה, ג'ואל דזיר, ודודנה, אנטוניו אוליבר, טוענים כי היא התלוננה לאחר הארוחה פעמיים בפני הדיילת על קוצר נשימה, אולם הדיילת סירבה לתת לה לנשום ממכשיר חמצן. בסופו של דבר, לאחר שהנוסעת התחננה באומרה "אל תתנו לי למות", הדיילת העמידה לרשותה את מיכל החמצן - אך התברר שהוא ריק.
תרעומת התעוררה בקרב חלק מנוסעי המטוס לגבי ההתייחסות לנוסעת במצוקה, שמצבה החמיר עד לאובדן ההכרה. אחד משני נוסעים רופאים שהיו במטוס הכריז כי היא מתה. הטייס, שתיכנן לנחות במיאמי כדי להעביר את דזיר לבית חולים - המשיך בסופו של דבר לניו-יורק. הנוסעת המתה הועברה למחלקה הראשונה, בקדמת המטוס, וכוסתה בסדין. דוברת מטעם אמריקן איירליינס, סוניה וייטמון, סירבה להתייחס לנושא הכשל בציוד הרפואי. נראה כי הנוסעת סבלה ממחלת לב.

תאריך:  25/02/2008   |   עודכן:  25/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טייס בחברת GB איירווייס מת בטיסה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מחליף לקצין הראשון
EK380  |  25/02/08 15:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון קביליו
דוח סיכום מפגעי פסולת בניין גדולים לשנת 2007 קובע כי הרשויות המקומיות בישראל לא מטפלות כמו שצריך בפסולת הבנייה המצטברת    הדבר מהווה סכנה בריאותית וסביבתית חמורה ביותר
עידן יוסף
המפגינים התפרעו מול מטה מרחב הנגב במשטרה במחאה על מותו של שודד בהתנגשות אופנועו בניידת    הבדואים: "הוא שהיד"; המשטרה: "הטענות הזויות"
מחלקה ראשונה
מדור כלכלי חדש בעיתון החרדי "קול העיר", וגם: טור כלכלי חדש מאת הרבי של הממציאים - יוסף שניידר
יפעת גדות
האם אתם מתקשים לעמוד בתוכנית האימונים שלכם? שמרו על המוטיבציה בעזרת 10 טיפים פשוטים
גלית יצחק, שרון קביליו
בפרס הסרט הזר הטוב ביותר זכה הסרט האוסטרי "הזייפנים"    בפרס הסרט הטוב ביותר זכה "ארץ קשוחה"    בפרס השחקנית הטובה ביותר זכתה מריון קוטליאר    [צילום: AP]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il