X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"אנו קוראים למשרד לשקול שלא להיענות לבקשתה - לאור כוונתה הדורסנית והחד-צדדית לכפות על השוק בישראל מדיניות חדשה אשר תשנה לכל הדעות את מבנה השוק, תגרום לסגירת עשרות סוכנויות נסיעות, תגרום אובדן פרנסה למאות עובדים - ותביא לעלייה במחירי הטיסה כתוצאה מכך"
▪  ▪  ▪
פתאל: נגד הכוחניות [צילום: התאחדות סוכני הנסיעות]
קיש: נענה לצרכי השוק

גרמניה ושווייץ בחזית מאוחדת

התאחדות סוכני הנסיעות ביקשה (ג', 26.2.08) ממנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן, שלא לאשר לחברת התעופה הגרמנית לופטהאנזה להוסיף טיסות בקו גרמניה-ישראל. דרישה חריגה זאת באה במסגרת לעימות שהתגלע בין סוכני הנסיעות לבין חברת התעופה - על-רקע כוונתה לבטל את תשלות העמלות לסוכני הנסיעות, בתמורה למכירת טיסותיה.
מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, כתב לסיטרמן "ממידע המתפרסם בעיתונות עולה, כי חברת התעופה הגרמנית מבקשת להגדיל את היצע טיסותיה לישראל, וכי משרד התחבורה מקיים מגעים בהקשר לכך. אנו קוראים למשרד לשקול שלא להיענות לבקשתה - לאור כוונתה הדורסנית והחד-צדדית לכפות על השוק בישראל מדיניות חדשה, אשר תשנה לכל הדעות את מבנה השוק הישראלי, תגרום לסגירתן של עשרות סוכנויות נסיעות, תגרום אובדן פרנסה למאות עובדים - ותביא לעלייה במחירי הטיסה כתוצאה מכך".
סוכני הנסיעות מודאגים מכוונתה של לופטהאנזה בעיקר עקב השפעה העצומה על התעופה באירופה ובישראל. החברה התאחדה ושולטת בחברת התעופה השווייצרית סוויס, היא בעלת מניות בחברות התעופה אוסטריאן איירליינס ו-BMI המתחילה לטוס לארץ - והיא המייסדת והמנהיגה של ברית התעופה העולמית סטאר.
"החברה פועלת בשוק הישראלי באופן כוחני וחד-צדדי, ובניגוד מוחלט למקובל בעולם", ממשיך פתאל, "ואנו מבקשים לפיכך כי קודם שתתקבל כל החלטה בעניין בקשתה, תוצג בפניך עמדתה המנומקת של התאחדות סוכני הנסיעות, כמו גם תוצאות מחקרי שוק שערכנו בעניין זה. אלה מלמדים על הרס המירקם של תעשיית הנסיעות של ישראל - אם מדיניותה תיושם".
ממשרדו של מנכ"ל לופטהאנזה בארץ, עופר קיש, נמסר כי בין רשויות התעופה של ישראל וגרמניה מתנהל מו"מ בנושא הסכם תעופה חדש ומתקדם, שמטרתו להביא לכך שתוגדל תדירות ונפח הטיסות בין המדינות - בין אם על-ידי מובילים ישראלים או זרים. "וזאת לרווחת הצרכן הסופי, קרי ציבור הנוסעים בישראל והתיירים הרבים שמעוניינים לבקר בארץ".
החברה טוענת, כי "עמדת התאחדות סוכני הנסיעות ותיירות בישראל המנסה לפגוע בהשגת הסכם התעופה המתקדם, משיקולים צרים ולאו דווקא משיקולי מדיניות שמיים פתוחים והגברת התיירות לישראל - אינה עניינית, כפי שידוע לקברניטיה. הכוונה להרחיב ולהוסיף תדירויות וטיסות בין המדינות נובעת מצרכי השוק כמו שהובאו, בין היתר, על-ידי סוכני הנסיעות בארץ בשם קהל הנוסעים". כל עיכוב נוסף בהמשך המו"מ הענייני בין נציגי המדינות יפגע בתנועת הנוסעים היוצאים ונכנסים לישראל.

תאריך:  26/02/2008   |   עודכן:  26/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוכני הנסיעות למשרד התחבורה: לדחות התרחבות לופטהאנזה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל קונפורטי
מקורבים ליוצר מספרים, כי קלסתרון פניה של ראש הממשלה הרביעי של ישראל היה בבחינת מתת אלוהים, שכן לא בכל יום מתפרצת דמות מפתח כזאת לחיי האומה, עם חוטם כה ייצוגי ופיגורה צבעונית למדי בנוף הפוליטיקאים המקומי    גולדה לעומת זאת - לא התלהבה
דוד רוזנטל
דוד רוזנטל מעקם את האף ומגיע לאספרסו בר, בר-מסעדה ראשל"צי עם שם שזרה אספרסו בעיניו    הוא עמד על טעותו בעזרת מדליוני פילה בקר, פילה סלמון עם ריבת בצל, וקצת עזרה מהברמן
איתי ברק
אתר האינטרנט של משרד הפנים ביצע הפרדה בין תושבי מדינת ישראל לתושבי יהודה ושומרון    ח"כ אורי אריאל, יו"ר סיעת האיחוד הלאומי-מפד"ל: "הצעד של משרד הפנים מביש ושיקרי מבחינה מוסרית"
מערכת PCאון
נתקעתם בלי נייר טואלט? לא טוב    אבל האתר המוזר של היום יספק לכם כמה נייר טואלט שרק תצטרכו    עכשיו רק צריך לקחת את המחשב איתכם לשירותים
מחלקה ראשונה
לקראת המשחקים האולימפיים מציגה בייג'ין את הטרמינל החדש - כולו מתכת וזכוכית וגדול מספיק כדי לקבל את מספר המבקרים הרב בצפוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il