X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איתי ברק סוציולוג ארגוני, מנכ"ל חברת הייעוץ Barak consulting group.
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
קבוצה של חברי כנסת דורשת מראש הממשלה, שר התחבורה ושר האוצר לאמץ את מסקנות ועדת חיות באשר לעתידו של נמל אילת ועדת חיות קראה ליישום מסקנותיה כבר בפברואר 2007, אולם מאומה לא נעשה מאז חברי הכנסת דורשים להעניק תמריצים ולעודד את הסחר הבינלאומי דרך הנמל "משום היותו נכס אסטרטגי"
▪  ▪  ▪
נכס אסטרטגי. נמל אילת[ צילום: יח"צ]

"קיומו של נמל פעיל באילת, למרות האילוצים הגיאוגרפיים, הפוליטיים והתפעוליים הוא בעל חשיבות אסטרטגית, ואין ישראל יכולה לוותר עליו". כך ציינו חברי כנסת במכתב ששלחו (יום ד', 27.02.08) אל שרי הממשלה אהוד אולמרט, שאול מופז ורוני בר און.
חברי הכנסת דורשים מראש הממשלה ושר האוצר לאמץ את מסקנות ועדת חיות, אשר הוקמה על-ידי שר התחבורה בכדי לחזק את נמל אילת "משום היותו נכס אסטרטגי." לטענת חברי הכנסת, כבר בפברואר 2007, קראה ועדת חיות לנקיטת כמה צעדים בכדי להבטיח את המשך קיומו ופעילותו של הנמל בעיר אילת ובכך להבטיח גם את חיזוקה של העיר אילת. "אולם מאומה לא נעשה עד כה".
הוועדה הגיעה למסקנה כי יש אינטרס לאומי אסטרטגי בשימור פעילות נמל אילת, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה ביטחונית. "נמל אילת הוא צורך לאומי, וקיומו גובר על שיקולים כלכליים".
כתוצאה מכך מדגישים חברי הכנסת במכתבם כי יש בכוונת ועדת הכלכלה וראשי סיעות הבית לקדם הצעת חוק אשר תעניק תמריצים ותעודד את הסחר הבינלאומי דרך נמל אילת ובכך לשמור את חוסנו ויכולתו התפעולית.

תאריך:  27/02/2008   |   עודכן:  27/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נמל אילת - "שנה עברה וכלום לא נעשה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי ברק
תקציב התרבות עומד כיום על פחות מ-0.2% מתקציב המדינה    מטרת הצעת החוק להעלות את רף התיקצוב ל-0.5% מתקציב המדינה בהליך הדרגתי שיימשך 8 שנים    יוזם הצעת החוק, ח"כ מלכיאור, טוען כי "ביטחונה של אומה אינו יכול להישען רק על החרב"
דרור מרום
החקיקה הביאה לסיום תקופה של 26 שנים שבהן הוחלה בישראל חקיקת מס מיוחדת, שתכליתה לנטרל את השפעת האינפלציה בחישוב הרווח לצרכי מס    חוק התיאומים שנחקק בשנת 1985, היה עידכון של חוק המיסוי בתנאי אינפלציה משנת 1982
אלעזר לוין
החליט לבטל את רכישת החברה לאחר שיחות עם ספקים, מזמיני עבודות וקבני משנה    "העסקים לא טובים במיוחד והרווח קטן "    אחת הבעיות - עבדו כקבלנים ולא כיזמים
איתי ברק
המפכ"ל: "כמו שמשטרת ישראל בדקה את טעויותיה, אני מצפה ממנהיגי העדה הדרוזית לעשות כך"    ח"כ זחאלקה טען כי למשטרה בעיית "זילזול בתושבים הערבים"
יפעת גדות
"טורנדוט" - האופרה האחרונה של פוצ'יני בהפקת ענק עם 300 משתתפים באופרה הישראלית    במאית: נוריה אספרט    ההצגה הראשונה ב-7 במרס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il