X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ידרוש החזר הוצאות ופיצוי על ניהול מו"מ שלא בתום לב מקורביו: "הפסקת המו"מ כמוה כגזר דין מוות" רמט בתגובה: מצבנו טוב, מתנהל מו"מ לילי למכירת החברה לסבג או קייזמן
▪  ▪  ▪
[צילום: האתר הרשמי]

איש העסקים שלמה שלמצר, שניהל מו"מ שהופסק לרכישת חברת הבנייה רמט, עומד להגיש תביעה משפטית נגד רמט. הוא יתבע החזר הוצאות שהיו לו, וכן פיצוי על ניהול מו"מ שלא בתום לב. שמלצר כבר הורה לעורכי הדין שלו לרכז את החומר ולהגיש כתב תביעה.
שמלצר יצא הלילה לחו"ל בעניינים עיסקיים אחרים, ויחזור לארץ באמצע השבוע הבא. מעריכים, כי התביעה לא תוגש לפני שיחזור לארץ.
בשיחות עם מקורביו נשמע שמלצר זועם ופגוע. שמלצר: "עליזה יפו ומרים דורון ניהלו איתי מו"מ שלא בתום לב. הן לא גילו לי נתונים שידעו על מצבה של החברה. רק החקירות שניהלתי אישית בעשרת הימים האחרונים גילו לי את העובדות האמיתיות".
על-פי הערכות, המידע שקיבל שמלצר נוגע לגובה החובות לבנקים - לאומי, הבינלאומי ואיגוד - למצב הבטחונות העומדים נגד החובות, וכן למצב העבודות וההתחשבנות מול נותני העבודה העיקריים של החברה, עיריית ירושלים (גשר המיתרים והרכבת הקלה) ועיריית נתניה (האיצטדיון).
שמלצר היה אמור לספק לבנקים או לחלקם ביטחונות וערבויות נוספים נגד החובות של רמט. הם הפסקת המו"מ, ברור שהוא לא יתן ביטחונות אלו.
מקורבי שמלצר אומרים עוד: "הפסקת המו"מ מחמירה את מצבה של רמט. איננו רואים מי יקנה את החברה, אם איש עסקים שקול ויסודי כמו שמלצר החליט שאיננו מוכן לקנות אותה. לדעתנו, החברה נמצאת בלחץ זמן, והימים הקרובים עשויים להיות קובעים מבחינתה".
שמלצר עדיין לא שילם דבר
ל-Nfc נודע, כי שמלצר לא שילם עדיין דבר לבעלי רמט על חשבון המכירה, וזאת בניגוד להודעת בעלי רמט, עליזה יפו ומרים דורון (בראיון לידיעות אחרונות היום, 27.02.2008) כי שמלצר שילם להן על החשבון 45 מיליון שקל. שמלצר אומר כי התחייב לשלם מקדמה זו רק אם יחתם הסכם אופציה לרכישת החברה - והסכם כזה לא נחתם, משום שהמו"מ הופסק.
דוברת רמט אומרת בתגובה כי מצבה של רמט טוב, ולחברה יש נכסים רבים. היא אומרת כי "אם לא שמלצר, אז חברה רצינית אחרת תרכוש את השליטה בחברת רמט".
עליזה יפו ומרים דורון, בעלות השליטה בחברת הנדל"ן רמט, ניהלו עד 2 לפנות בוקר (28.02.08) מו"מ לילי למכירת השליטה בחברה לחברת כוח האדם או.אר.אס של דורון סבג, או לחברתו של איש הנדל"ן עדי קייזמן. יתכן שכבר בימים הקרובים תסוכם עסקה. גם חברות אחרות מגלות עניין ברכישת רמט, אך ההצעות המובילות הן של סבג וקייזמן.

תאריך:  28/02/2008   |   עודכן:  28/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שמלצר יתבע לדין את רמט
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אני לא הייתי מאמין להן
אלכסלוין  |  28/02/08 13:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
הצרכניה ממוקמת בשכונת יד אליהו ומופעלת על-ידי אגודת "עזרת אחים"    חיסכון של 2,000 שקל בממוצע, בחודש, למשפחה
יפעת גדות
חוקרים השוו כלבלב חי לכלב-רובוט והופתעו לגלות שקשישים הגיבו לשניים באופן דומה בהבטים של בדידות ויצירת קשר    מיועד לקשישים הרבים החלשים מדי כדי לטפל בחיות מחמד ונאלצים לוותר גם על חיית המחמד האישית שלהם כשהם נכנסים לבית אבות
מיכל קונפורטי
מדובר בארגון מתנדבים לקידום שמירת הטבע והסביבה בימה הלאומית    זאת לאור הזנחה כללית שמכערת ומחריבה את הטבע בכנרת ומרחיקה את ציבור המטיילים מהחופים    המתנדבים יעסקו בפעילויות שונות להגנת האזור, לרבות, חלוקת דוחות למפרי חוק    הקבוצה תשמש גם כתובת מידע לנופשים
דרור מרום
החל מהבוקר עובדי מכס לא יאכפו את חוק איסור הלבנת ההון - בעקבות אי התקדמות במו"מ בין עובדי המכס והמע"מ לאוצר לתיקונים בהסכמי העבודה שלהם    העובדים לא יחרימו סחורה מזויפת, לא יישמרו על זכויות יוצרים ולא יתנו החזרי מס לנהגים או מפעלים הנוסעים על סולר    יו"ר הסתדרות עובדי המדינה: "העובדים חיכו בסבלנות למעלה משנתיים וחצי כדי להגיע להבנות עם ההנהלה"
יפעת גדות
היה עצור משום שקשר קשר לחטוף מטוס ולרסק אותו בשדה התעופה    ברח ממרכז המעצר לאחר שהובל מתאו למפגש משפחתי    ממשלת סינגפור מתנצלת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il