X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החליטו ליישם באופן חד-צדדי את ביטול העמלות המשולמות להם - כ"תגמול" על בקשת התאחדות סוכני הנסיעות ממנכ"ל משרד התחבורה כי יידחה את בקשת לופטהאנזה להגדיל את מספר טיסותיה לישראל וממנה
▪  ▪  ▪
השפעה עצומה על השוק [צילום: לופטהאנזה]
העמלות יבוטלו החל מראשית ספטמבר

קבוצת חברות התעופה לופטהאנזה/סוויס, מהחזקות בשוק התעופה בישראל, עם 30 טיסות בשבוע בין גרמניה ושווייץ לישראל, תיישם באופן חד-צדדי את החלטתה לבטל את תשלום העמלות לסוכני הנסיעות. שתי חברות התעופה האירופיות התאחדו באחרונה, וההחלטה על היישום החד-צדדי היא בבחינת "תגמול" על פניית התאחדות סוכני הנסיעות למנכ"ל משרד התחבורה - בבקשה כי יידחה את בקשת לופטהאנזה להגדיל את מספר טיסותיה לישראל וממנה.
במכתב ששלחו מנכ"ל לופטהאנזה בישראל, עופר קיש, ומנכ"ל סוויס בארץ, אבנר גורדון, ליו"ר ההתאחדות, קובי קרני, הם כותבים "בפגישתנו ב-17 בפברואר הצגת בפנינו ביחד עם מנכ"ל ההתאחדות את עמדתכם לגבי מודל העבודה החדש שיונהג על ידינו בשוק הנסיעות הישראלי החל מספטמבר 2008 - ביטול תשלום עמלת בסיס. סיכום הפגישה היה שנציג בפניכם את עמדת חברותינו לגבי ההצעות השונות שהעליתם. עמדנו לקבוע עימכם פגישה בהמשך השבוע.
"לתדהמתנו, תחת ניהול דו-שיח רציני וממצה, בחרתם להמשיך ולתקוף את חברותינו, והפעם בפנייה של מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, למנכ"ל משרד התחבורה בקשר עם מו"מ בעניין הסכם התעופה בין ישראל וגרמניה. לפי המידע שבידינו, בפנייתכם הטחתם האשמות חמורות חסרות כל בסיס לכשעצמן, תוך ניסיון לפגוע בחברותינו - הן בפן המסחרי והן בפן התדמיתי. התאכזבנו שלא המתנתם לקיום הפגישה הנוספת בינינו, ולאור ההתפתחות האחרונה אין אנו רואים טעם בקיום פגישה שכזו".
התאחדות סוכני הנסיעות ביקשה השבוע ממנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן, שלא לאשר ללופטהאנזה להוסיף טיסות בקו גרמניה-ישראל. פתאל כתב לסיטרמן "אנו קוראים למשרד לשקול שלא להיענות לבקשתה - לאור כוונתה הדורסנית והחד-צדדית לכפות על השוק בישראל מדיניות חדשה, אשר תשנה לכל הדעות את מבנה השוק הישראלי, תגרום לסגירתן של עשרות סוכנויות נסיעות, תגרום אובדן פרנסה למאות עובדים - ותביא לעלייה במחירי הטיסה כתוצאה מכך".
סוכני הנסיעות מודאגים מההשפעה העצומה של החברה הגרמנית על התעופה באירופה ובישראל; היא התאחדה ושולטת בסוויס, היא בעלת מניות בחברות התעופה אוסטריאן איירליינס ו-BMI המתחילה לטוס לארץ - והיא המייסדת והמנהיגה של ברית התעופה העולמית סטאר. מנהלי לופטהאנזה וסוויס הודיעו להנהלת ההתאחדות כי "לאור חומרת ההאשמות שהועלו במכתבכם למנכ"ל משרד התחבורה - הועבר תוכן המכתב לבחינת יועצינו המשפטיים, על כל המשתמע מכך".

תאריך:  28/02/2008   |   עודכן:  28/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לופטהאנזה וסוויס ביטלו המו"מ עם סוכני הנסיעות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
במקום לתגמל
סוכן נסיעות   |  28/02/08 18:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ידרוש החזר הוצאות ופיצוי על ניהול מו"מ שלא בתום לב    מקורביו: "הפסקת המו"מ כמוה כגזר דין מוות"    רמט בתגובה: מצבנו טוב, מתנהל מו"מ לילי למכירת החברה לסבג או קייזמן
ראובן לייב
הצרכניה ממוקמת בשכונת יד אליהו ומופעלת על-ידי אגודת "עזרת אחים"    חיסכון של 2,000 שקל בממוצע, בחודש, למשפחה
יפעת גדות
חוקרים השוו כלבלב חי לכלב-רובוט והופתעו לגלות שקשישים הגיבו לשניים באופן דומה בהבטים של בדידות ויצירת קשר    מיועד לקשישים הרבים החלשים מדי כדי לטפל בחיות מחמד ונאלצים לוותר גם על חיית המחמד האישית שלהם כשהם נכנסים לבית אבות
מיכל קונפורטי
מדובר בארגון מתנדבים לקידום שמירת הטבע והסביבה בימה הלאומית    זאת לאור הזנחה כללית שמכערת ומחריבה את הטבע בכנרת ומרחיקה את ציבור המטיילים מהחופים    המתנדבים יעסקו בפעילויות שונות להגנת האזור, לרבות, חלוקת דוחות למפרי חוק    הקבוצה תשמש גם כתובת מידע לנופשים
דרור מרום
החל מהבוקר עובדי מכס לא יאכפו את חוק איסור הלבנת ההון - בעקבות אי התקדמות במו"מ בין עובדי המכס והמע"מ לאוצר לתיקונים בהסכמי העבודה שלהם    העובדים לא יחרימו סחורה מזויפת, לא יישמרו על זכויות יוצרים ולא יתנו החזרי מס לנהגים או מפעלים הנוסעים על סולר    יו"ר הסתדרות עובדי המדינה: "העובדים חיכו בסבלנות למעלה משנתיים וחצי כדי להגיע להבנות עם ההנהלה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il