X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העסקה מבוצעת על-ידי החברה-הבת טיטניום NIS מנהלת 4.1 מיליארד דולר - והרכישה מקפיצה את סך הנכסים בניהול כלל פיננסים ל-60 מיליארד שקל שכמעט מחציתם בחו"ל כלל פיננסים תשלם 30.3 מיליון דולר - פחות מאחוז מסך הנכסים ההנהלה: במהלך השנה יבוצעו רכישות נוספות מחוץ לארה"ב
▪  ▪  ▪
החברה-הבת טיטניום תירשם למסחר בנאסד"ק

חברת טיטניום ניהול נכסים מקבוצת חברת כלל פיננסים השלימה בסוף השבוע את רכישת החברה האמריקנית לניהול נכסים נשיונל אינווסטמנט סרביסס (NIS), המנהלת נכסים בהיקף 4.1 מיליארד דולר. הרכישה מכפילה פי שניים וחצי את סך הנכסים המנוהלים על-ידי טיטניום, שיהיו מעתה בהיקף של כ-7 מיליארד דולר, ומעלה את סך הנכסים בניהול כלל פיננסים להיקף של 60 מיליארד שקל -שקרוב למחציתם בחו"ל.
מנכ"ל כלל פיננסים, שוקי אברמוביץ, מסר כי החברה הנרכשת היא בית השקעות שמרכזו בשיקאגו. "הרכישה היא שלב נוסף בביצוע התוכנית העסקית של טיטניום, שעליה הוכרז עם הנפקת החברה בבורסה בלונדון, והיא מהווה המשך למהלך האסטרטגי של קבוצת איי.די.בי להפיכת כלל פיננסים לחברה בינלאומית. במהלך החודשים הקרובים, עם השלמת העסקה, צפויה טיטניום להירשם למסחר בנאסד"ק".
NIS משווקת קרנות המתמחות בעיקר בתחום הסולידי, מנהלת תיקי השקעות ללקוחות מוסדיים ומנהלת קרנות סולידיות לצד קרן מנייתית ומספר קרנות גידור וקרנות של קרנות גידור. לחברה 30 עובדים בסך-הכל, וכל אנשי המפתח והמנהלים, כולל הבעלים והמייסדים, חתומים על הסכמי עבודה המחייבים אותם להמשיך לפעול בחברה תקופת זמן של בין 4-3 שנים - כחלק מהסכם הרכישה עם טיטניום.
מחזור ההכנסות של NIS במהלך שנת 2007 היה כ-11 מיליון דולר, והרווח הנקי הסתכם בכ-2.6 מיליון דולר. טיטניום מממנת את העסקה מתמורת ההנפקה שביצעה בבורסת AIM בלונדון בחודש יוני האחרון. במועד השלמת העסקה תשלם טיטניום למוכרים 30.3 מיליון דולר, וסכום נוסף של 6.9 מיליון דולר ישולם בכפוף לביצועי החברה במהלך השנתיים הקרובות. מדובר על מכפיל רווח נקי של 8, כאשר התמורה היא פחות מאחוז על הנכסים המנוהלים. כלל פיננסים תהיה המשקיע האסטרטגי הראשי בחברה, ובכוונתה לנהל מו"מ לרכישת חברות גם מחוץ לארצות-הברית. "המצב בשווקים מיטיב עם התוכנית האסטרטגית שלנו", הוסיף אברמוביץ, "וההאטה הביאה לירידה במחירי החברות העומדות למכירה. עם השלמת הרכישה מסיימת טיטניום את שלב ההשקה שלה, וכספי ההנפקה עוברים מהנאמן לקופת החברה לאחר שיותר מ-70% מהכספים שגוייסו הושקעו לפי המתווה האסטרטגי.
טיטניום גייסה 120 מיליון דולר, ובספטמבר האחרון היא רכשה את מרכז ההשקעות סוברין משרלוט, צפון-קרוליינה, ואת ווד מסראסוטה, פלורידה. כמו-כן הועברה לטיטניום כל הפעילות של חברת סייסטה מאותה העיר, שנוהלה על-ידי ג'ון סאוויקי, כיום מנכ"ל טיטניום. עם רכישת NIS תנהל טיטניום נכסים של 7.6 מיליארד דולר.

תאריך:  02/03/2008   |   עודכן:  02/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כלל פיננסים מתרחבת בחו"ל: רכשה את NIS מארה"ב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
אדי פסחוב, בן 32, מנהל חברת פרידמן לסחר בחלפי רכב הורשע על-פי הודאתו בעבירות מע"מ חמורות במיליוני שקלים
איציק וולף
מצרים נענתה לבקשת חמאס ופתחה את מעבר רפיח לראשונה מאז נפרץ למעבר פצועים פלשתינים    "גייסנו את כל המאמצים לטפל באחינו הפלשתינים"
שרון קביליו
חזי שניר מונה לתקפיד המנכ"ל בחברת IMB, השותפות הקבלנית שתבצע את עבודות ההנדסה האזרחית בפרויקט הרכבת הקלה בתל אביב    במסגרת התפקיד החדש ינהל שניר את פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב
גלית יצחק
בטיסה שהמריאה מבנקוק ביום חמישי האחרון לישראל, אובחן נוסע כסובל ממחלת החצבת    משרד הבריאות דורש רק מהנוסעים שאינם מחוסנים, לבוא ללשכת הבריאות ולקבל חיסון
מערכת PCאון
בעזרת ה-Cell Phone SIM Card Spy ניתן לשחזר הודעות טקסט שמחקתם בטעות מהטלפון הנייד שלכם. גאדג'ט הכרחי או עוד שיטה לחדירה לפרטיות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il