X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
77 אחוז מציבור הצרכנים בארה"ב מעדיפים לשאת ברשותם מכשיר סלולרי אחד, משולב ורב שימושי, על פני מספר מכשירים דיגיטליים - עליה של 15 אחוז בהשוואה לשנת 2004 בשנת 2007 עמדה הדרישה למכשירי סלולר עם תכנים בידוריים על 57.3 מיליון צרכנים והתחזית לשנת 2012 הינה ל-96.2 מיליון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מרבית הציבור האמריקני (77%) מעדיפים לשאת ברשותם מכשיר טלפון סלולרי אחד, משולב ורב-שימושי, על פני נשיאת מספר מכשירים דיגיטליים, וזאת בהשוואה ל-64% בשנת 2005 ו-62% בשנת 2004. זאת, למרות המגבלות הקיימות בנשיאת מכשיר נייד אחד: אורך חיי הסוללה; גודל המכשיר ועוד. הסיבה לכך היא שהטלפון הסלולרי הופך להיות משולב ורב-שימושי.
חברת המחקר הבינלאומית ג'ופיטר ריסרץ סקרה 2,133 נשאלים בארה"ב. המחקר הראה כי בעוד שבשנת 2004 - 38 אחוז מהנשאלים העדיפו לשאת עד 3 מכשירים דיגיטליים נישאים הרי שבשנת 2007 רק 23 אחוז ציינו כי הם מעדיפים לשאת עד 3 מכשירים. עוד מתברר מהמחקר, כי בעוד שבשנת 2004, 65% מהצרכנים הבוגרים בארה"ב התייחסו לטלפוניה כמאפיין החשוב ביותר במכשיר הסלולרי שלהם, הרי שבשנת 2007 השתנתה התמונה והנתון ירד ל-36%.
למרות תהליך ההתלכדות, הצרכנים דירגו את הטלפוניה כמרכיב החשוב ביותר במכשיר הסלולר (36 אחוז); במקום השני ההאזנה למוזיקה (30 אחוז); דואר אלקטרוני (26 אחוז); צילום תמונות (21 אחוז); משחקים (18 אחוז) וניהול קבצי מידע אישיים (18%).
מהמחקר מתברר כי מי שמניע את המעבר לשימוש במכשיר אחד הם קבוצת גילאי 24-18, כאשר 69% מקבוצה זו השתמשו במכשיר הסלולרי שברשותם לצילום תמונות, בהשוואה ל-42% בקרב האוכלוסיה הכללית.
המחקר מצביע על עלייה משמעותית בדרישה למכשירי סלולר ניידים, שמכילים פונקציות מוטות-בידור כגון: יכולת לצפות בתמונות וסרטוני וידאו, יכולת לשחק במשחקים, נגן מדיה ועוד. אם בשנת 2007 הדרישה למכשירי סלולר מוטי- בידור עמדה על 57.3 מיליון צרכנים בעלי מכשירים ניידים בארה"ב הרי שהתחזית לשנת 2012 הינה ל-96.2 מיליון.

תאריך:  02/03/2008   |   עודכן:  03/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר הביטחון קיים הערכת מצב מיוחדת    "נפעיל כוח על-מנת לשנות את המצב ונשנה אותו"    עקרנו ישראלים מביתם - אבל חמאס ממשיך לירות ללא סיבה"
רותי אברהם
בית המשפט העליון קבע כי סמי קקון החשוד כי רצח לפני עשר שנים סוחר יהלומים הוא בר-הסגרה לצרפת לצורך העמדה לדין    השלטונות הצרפתיים הודיעו כי יוכל לרצות עונשו בבית סוהר ישראלי
עידן יוסף
מנכ"ל יורוקום הכריז על העמקת פעילות החברה בתחום המוזיקה וחשף מכשירי מוזיקה חדשים מסדרת מיוזיק אקספרס    גולת הכותרת - NOKIA 5610    היקף ההשקעה נאמד בכ-500,000 דולר    הצפי: תוך שנתיים כ-60% ממכשירי הסלולר בארץ ובעולם יהיו גם נגני מוזיקה
שרון שפורר
רשות המסים זימנה בכיר בבנק אגוד ובכירים בחברה הבת של הבנק לחקירה בנוגע למס ערך מוסף
משה ריינפלד
בי-בי-סי מגלה כי ב-1969 ניסתה כנופיית האופנוענים "מלאכי הגיהינום" לרצוח את כוכב האבנים המתגלגלות בגלל סכסוך עסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il