X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מרק ברייט שדר ה-BBC ספורט סיפר ל-ONE על מצבו של הישראלי לאחר ההדחה מהגביע "אם גמר האלופות לא היה במוסקבה, הוא כבר מזמן לא היה המאמן"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

אברהם גרנט ספג אתמול (שבת) את ההפסד הקשה ביותר מאז החל את הקדנציה שלו כמנג'ר צ'לסי. מועדון הפאר הלונדוני הפסיד לברנסלי הצנועה מליגת המשנה 1:0 והודח מהגביע האנגלי בשלב רבע הגמר.
התקשורת האנגלית כבר החלה וצפוייה להמשיך לחגוג לאיד על הכישלון של המנג'ר הישראלי. גרנט הצליח להשתיק את הביקורות מההפסד בגמר גביע הליגה, בשני ניצחונות מרשימים רצופים על ווסטהאם 0:4 בליגה ועל אולימפיאקוס 0:3 בליגת האלופות. אלא שכעת המבקרים משחיזים ציפורניים בעקבות ההפסד המפתיע בגביע.
מרק ברייט, שדר ה-BBC ספורט, התראיין ל-ONE וסיפר על היום שאחרי ההדחה הסנסציונית של צ'לסי.
ש: איזה תגובות אברהם גרנט צפוי לקבל בתקשורת לאחר ההדחה המפתיע בגביע וההפסד 1:0 לברנסלי?
ת: "אברהם גרנט לא יעבור יום קל. הוא היה צריך להוציא תיקו או ניצחון נגד ברנסלי ואז הוא היה ממשיך עד לתואר. זה היה יום מדהים אתמול כי ברנסלי הקטנה ניצחה את צ'לסי. גם צ'לסי וגם מנצ'סטר עפו מהגביע, ליברפול וארסנל עפו כבר קודם".
"התקשורת מסתכלת על איך גרנט התמודד מבחינה טקטית במשחק, הוא לא עשה שינויים ואני יכול להגיד לך שבעבר מאמן היה מאבד את המשרה שלו על הפסד כזה אם הגמר של ליגת האלופות לא היה נערך במוסקבה ולצ'לסי לא היה סיכוי טוב להגיע לגמר אז אברהם גרנט היה כבר מזמן מאבד את התפקיד שלו. ההפסד בגמר גביע הליגה לא הוסיף לגרנט שום דבר טוב אצל האוהדים, וגם ההדחה מהגביע האנגלי לא עוזרת לאברהם".
ש: ומה באמת הכותרות בתקשורת על ההפסד?
ת: "מכוונים בעיקר לכך שהקבוצה הקטנה הרגה את הקבוצה הענקית. המועדון הקטן הרג את המועדון הגדול ועכשיו יש עוד עניין בגביע. כבר 14 שנים עברו מאז שאחת מארבע הקבוצות הגדולות לא הגיעו לגמר".
ש: אז למה אברהם גרנט מקבל את כל האש אם כל 4 הקבוצות הגדולות הודחו?
ת: "אברהם כינס מסיבת עיתונאים ואמר לתקשורת שהם חייבים להראות קצת יותר כבוד כלפיו וכלפי הקבוצה. התקשורת פשוט לא אוהבת את אברהם גרנט הם רוצים לראות אותו נכשל".
ש: זה עניין אישי?
ת: "כן, זה כנראה העניין. הם רוצים לראות את אברהם מפסיד. זו התוצאה שהתקשורת והציבור האנגלי רוצה לראות, שאברהם יכשל. קבוצה קטנה שמנצחת את המיליונים של אברמוביץ' ואברם כמאמן, זה כישלון שהתקשורת רוצה לראות".
ש: הצלחה בליגת האלופות תציל את מעמדו של גרנט?
ת: "קשה לדעת, אנשים כבר מדברים על מי יחליף את גרנט בעונה הבאה: מוריניו ישמח לחזור אבל זה היה תרגיל ביחסי ציבור כי אברמוביץ' לא רצה אותו במועדון ודיברו גם על פרנק רייקארד מברצלונה, מדברים על מי יהיה בשנה הבאה".
"אבל גרנט יכול להאריך את שהותו כאן ע"י העפלה לגמר הצ'מפיונס וזכייה בגביע כי הגמר הוא במוסקבה ואברמוביץ' משקיע שם את כל כספו והיה רוצה לראות את הקבוצה שלו בפעם הראשונה מניפה את גביע הצ'מפיונס, במוסקבה. זה יהיה סוף מצוין לעונה טראומטית".
ש: מה אתה חושב שייקרה עד תום העונה?
ת: "גרנט יישאר כי בתחילת אפריל יהיו השלבים הבאים של ליגת האלופות, רבע הגמר ולאחר מכן חצי הגמר ומעניין לראות עד לאן צ'לסי תגיע. אני לא רואה את אברמוביץ' מביא מישהו אחר במקום גרנט בשלבים כל-כך מכריעים וחשובים של העונה. מישהו שיצטרך להתרגל לשחקנים ולמערכת. אני מאמין שגרנט יישאר עד תום העונה והלחץ יהיה על המועדון לשנות את המצב לעונה הבאה להביא מישהו בעל שיעור קומה גבוה יותר שיאמן את הקבוצה".
"אברהם גרנט הובא ע"י רומן אברמוביץ' לקבוצה כדי להיות האיש "שמנהל את העניינים מלמעלה" והוא הורד להתעסק בענייני הקבוצה כמאמן, במקום מוריניו, הוא על זמן שאול, אני לא מאמין שהוא יהיה המאמן בעונה הבאה הדבר היחיד שיכול להציל אותו זה ניצחון בליגת האלופות".

תאריך:  09/03/2008   |   עודכן:  09/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אני לא מאמין שגרנט ימשיך בעונה הבאה"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הלוואי ותצליח בליגת האלופות ..
לאברהם גרנט  |  10/03/08 00:05
2
האמת העצובה, האנטישמיות הכעורה
נחום שחף  |  10/03/08 10:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דורון בן-דור
מאמן מכבי חיפה נפגש עם יעקב שחר וביקש להתפטר מייד מתפקידו    לבקשתו של שחר הוחלט כי הוא יישאר עד סוף העונה    "יש לנו עוד משימות"
רותי אברהם
הוועדה לחקיקה אישרה הצעה שתעניק קדימות לחיילים משוחררים במוסדות להשכלה גבוהה ובמעונות    לא אושרה קדימות במכרזי כוח אדם
עידן יוסף
הרב מרדכי אליהו פוסק כי אין קדושה במילה שלום שבצמד המילים של תנועת השמאל הישראלית    עוד הוא קובע: עדיף לשתוק מאשר ללמוד תורה באידית, ומוצא את "מקור" לאיחולי "ביי" במקום "שלום"
עידן יוסף, איציק וולף
בישיבת מרכז הרב הבהירו שביקור של ראש הממשלה אולמרט אינו רצוי עד שיפרק את סוכת האבלים על הרוצח    ראש הישיבה: תחת שלטון נבוב תקום ממשלה חזקה
עידן יוסף
יגיש עם דני סידס את תוכנית הבוקר של יום ו' ברדיו ת"א
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il