X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן צ'לסי ביטל את היום החופשי של שחקניו והחזיר אותם לאימונים רונאלדיניו לא מתכוון להגיע: "הכדורגל של צ'לסי מגעיל. לעולם לא אחתום שם"
▪  ▪  ▪
אברהם גרנט מרגיש אחראי [צילום: AP]

מי שחשב שהחיים של אברהם גרנט בצ'לסי יהפכו לקלים יותר אחרי הניצחון הקליל מול אולימפיאקוס בליגת האלופות, טעה. העיתונאים האנגלים, שכידוע לא אהבו את גרנט מהרגע הראשון המשיכו השבוע במתקפה נגד המאמן הישראלי, לאחר ההפסד המביך והלא צפוי לבארנסלי במסגרת משחקי הגביע האנגלי.
לאור המצב החדש והלא נעים שנוצר בקבוצה היו מי שציפו לראות את גרנט עוזב את הקבוצה, ובורסת השמות של המועמדים להחליפו רק הולכת וגודלת מיום ליום.
עתידו של אברהם גרנט כמאמן צ'לסי, נראה כרגע בערפל. המאמן הישראלי מצוי תחת לחץ עיתונאי בלתי פוסק, והכל כמובן "אודות" להפסד לבארנסלי, וכל זאת שבוע אחרי ההפסד בגמר גביע הליגה לטוטנהאם.
גרנט התייצב מול התקשורת אתמול ואמר: "אני אחראי. מעולם לא ברחתי מאחריות או האשמתי מישהו אחר. כשמפסידים לבארנסלי יש רק דברים רעים להגיד על זה, ואני מסכים עם כל מילה" אמר גרנט והוסיף: "היינו צריכים לנצח משחק כזה ולא עשינו את זה. זה הכי פשוט לומר לומר את זה כך".
גרנט, שביטל את היום החופשי של שחקניו והחזיר אותם לאימונים אחרי המשחק, נשמע מאוכזב במיוחד, כשאמר שקבוצתו, שמשחקת טוב בשבוע האחרון, לא הצליחה לעלות לשלב הבא בגביע. המאמן הישראלי הזכיר לעיתונאים באנגליה כי צ'לסי עדיין נאבקת בשני מפעלים חשובים לא פחות, הליגה וליגת האלופות, והוא מקווה לזכות לפחות באחד מהם.
תוך כדי כך, זכה גרנט לביקורת לא מחמיאה במיוחד וממקום מאוד לא צפוי כדוגמת רונאלדיניו. קשרה של ברצלונה אמר בראיון עיתונאי כי הכדורגל של צ'לסי מגעיל והוא לעולם לא מתכוון לחתום בקבוצה. כזכור, רצה אברהם גרנט את רונאלדיניו במהלך חלון העברות האחרון, אולם בסופו של דבר לא יצאה העסקה אל הפועל. עכשיו כנראה, לא יזכה גרנט לאמן את הברזילאי.

תאריך:  10/03/2008   |   עודכן:  10/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אברהם גרנט: רק אני אחראי למה שקורה בצ'לסי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תשלם כ-1,800 דולר למ"ר משרדים ברעננה    המשרדים מושכרים בתשואה של 7.6%    העסקה - ביטוי נוסף לגאות בשוק זה
דרור מרום
19 משפחות שלטו בכ-39% מהכנסות 500 החברות המובילות    קבוצת עופר דורגה במקום הראשון כשאחריה דנקנר, תשובה, ויסמן, סבן, אריסון, בינו ופדרמן
אלעזר לוין
התחייב לרכוש 24 דונם במיאמי בכ-89 מיליון דולר, אך לא שילם עד היום    אפריקה-ישראל כבר קיבלה פיצוי של 8 מיליון דולר, העשוי לגדול עד 25 מיליון דולר    דוגמא להשפעת ההאטה בשוק הדיור בארה"ב על חברות ישראליות
איציק וולף
המשטרה מעכבת את קבורת הרוצח הערבי שטבח בתלמידי ישיבת מרכז הרב    משפחתו לא התחייבה לקיים לווייה מצומצמת ובמשטרה חוששים מלווייה המונית שתהפוך למפגן תמיכה בטרור
דרור מרום
הרכישה, ב-21 מיליון דולר, בוצעה באמצעות החברה-הבת Viaccess    הרוכשת היא חברה מובילה בתחום הגנת התוכן - ומוצריה פועלים ביותר מ-30 מדינות    היא מוגדרת כמובילה בתחום היישום לטלוויזיה באירופה ונחשבת לחברה השנייה בגודלה בתחום זה בעולם - עם 1.2 מיליון מנויים פעילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il