X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסגרת התוכנית צפויים לפרוש כ-150 עובדים - אשר כל אחד מהם יקבל בין 300 אלף שקל, ל-750 אלף שקל עלות התוכנית תמומן ממקורות פנימיים של הרכבת - והיא צפויה לחסוך לחברה כ-30 מיליון שקל בשנה
▪  ▪  ▪
יגוייס כוח-אדם צעיר

נחתם הסכם לתוכנית פרישה בין הנהלת רכבת ישראל לראשי ועדי העובדים. התוכנית, שבמסגרתה יפרשו לפחות 150 עובדים, גובשה בשיתוף ובסיוע הממונה על השכר במשרד האוצר ורשות החברות הממשלתיות, והיא סוכמה לאחר מו"מ ממושך שארך כשנתיים בשיתוף ההסתדרות.
תוכנית הפרישה, הנאמדת בעלות כוללת של כ-82 מיליון שקל, תכלול תשלום של בין 300 ל-750 אלף שקל בממוצע לעובד - בהתאם למסלול הפרישה. היא תמומן, לדברי הנהלת הרכבת, ממקורות פנימיים, עם חיסכון שיגיע לכ-30 מיליון שקל לשנה.
תוכנית הפרישה שנבחנה כלכלית במשרד רו"ח קוסט פורר גבאי, והובלה על-ידי לשכת מנכ"ל הרכבת, סמנכ"לות המינהל ומשאבי אנוש, ואגף כלכלה ברכבת, מוגבלת לשנה אחת וכוללת שני מסלולי פרישה. הראשון הוא מסלול יציאה לפנסיה מוקדמת, והאחר הוא מסלול פרישה מוקדמת עם פיצויי פרישה מוגדלים לעובדים שאינם עומדים בתנאי הגיל והוותק של מסלול הפנסיה. הסכם הפרישה יובא בימים הקרובים לאישור דירקטוריון הרכבת.
כזכור, במסגרת ההסכם הקיבוצי שנחתם ביולי 2003, עם הפיכת הרכבת לחברה ממשלתית והפרדתה מרשות הנמלים והרכבות, נקבע בין היתר כי ייפרשו 150 עובדים במסגרת תוכנית התייעלות. מאז אותו סיכום נבחנו מספר תוכניות פרישה, אולם אף תוכנית לא הבשילה לידי מימוש - עד לימים אלה. החתימה על תוכנית הפרישה הביאה לסיומה גם את ההתדיינות המשפטית הממושכת שהתנהלה במשך כ-4 שנים, והחלה לאחר החתימה על ההסכם הקיבוצי הקודם ובעקבות שינוי תקנון קרנות הפנסיה. ברכבת ישראל מציינים, כי התוכנית תאפשר קליטת כוח-אדם חדש, הנדרש לאור צמיחתה של החברה והגידול הצפוי בהיקף הפעילות.

תאריך:  10/03/2008   |   עודכן:  10/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תוכנית פרישה בעלות 82 מיליון שקל ברכבת ישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
"העליון" החליט להקל בעונש מורשעי פרשת הונאת הביטוח במגזר הקיבוצי - משה פרג ומיכאל רוזנבלט    השופטים: אחרים בפרשה נחלצו בלי העמדה לדין "מסיבות שאינן מניחות את הדעת"
עידן יוסף
עמותת עיר עמים תקפה את החלטת עיריית ירושלים לקדם תוכנית לבניית עוד כ-393 יחידות דיור חדשות בשכונת נווה יעקב, שבצפון מזרח העיר
שרון קביליו
אין אדם אחד בישראל שלא מכיר אותה או שלא שמע על אחד ממעלליה    עכשיו היא מתקרבת לדת ואף מושכת אחריה עדר של מפורסמים ישראלים שרוצים גם לטעום מהמסורת היהודית
מערכת PCאון
אם קשה לכם לראות טוב בלילה בחושך, בעיקר כשאתם נוהגים, אולי כדאי לכם לבדוק את זוג המשקפיים החדשים מבית Tag Heuer. לפעמים זה מאוד אופנתי למנוע תאונות...
מערכת PCאון
בחור אחד החליט שהחלק הפנימי של הבובות עשוי לעניין את הציבור יותר מהחלק החיצוני. עכשיו אתם יכולים להחליט בעצמכם אם הוא צדק, וגם לצפות בכמה תמונות די מטרידות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il