X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האלופה לא הרשימה אך עשתה את העבודה בעילוט. זנדברג, ברוכיאן ואלברמן כבשו לבית"ר אוהדי אחי נצרת הניפו את דגל פלשתין
▪  ▪  ▪
[צילום: עמית מצפה/ONE]

בית"ר ירושלים עלתה (שלישי) לרבע גמר גביע המדינה לאחר שגברה 0:3 על אחי נצרת בעילוט, לעיני 4500 צופים, במסגרת שמינית הגמר.
אחרי מחצית ראשונה חלשה של האלופה, הצליחו שחקניו של יצחק שום לנצל את ההגנה המסורבלת של הקבוצה מהלאומית ולעלות ליתרון חשוב, מיכאל זנדברג ניצל טעות בהגנה אחי נצרת והעניק 0:1 לבית"ר בדקה ה-47.
לאחר השער נעלמה אחי נצרת מהמגרש והירושלמים השתלטו על המשחק. אבירם ברוכיאן בשער נהדר הכפיל את התוצאה בדקה ה-57 וקבע 0:2.
בתוספת הזמן גל אלברמן קבע את תוצאת המשחק 0:3 לאלופה. בית"ר שמרה על חלום הדאבל ועשתה צעד נוסף לעבר זכיה ראשונה אחרי 19 שנים בגביע המדינה.
שעה וחצי לפני המשחק הניפו אוהדי אחי נצרת את דגלי פלשתין ורק לאחר מספר דקות ולאחר שהנהלת אחי נצרת ביקשה מהאוהדים להוריד את הדגלים, הסירו האוהדים את הדגלים.
היו"ר סעיד אבו עייש אמר ל-ONE: "ברגע שראינו את הדגלים נתנו הוראה שיסירו אותם, אנחנו נתנו את ההוראה ולא אף אחד אחר".
לאחר שבמהלך השבוע הועלו ספקולציות רבות לגבי סידורי השיטור והאבטחה שילוו את אוהדי בית"ר לגליל התחתון, אוטובוסים אספו את האוהדים ממגרש חניה בסמוך לאצטדיון והם הובאו למגרש. בסיומו של המשחק נשמר הסדר, כשאוהדי שתי הקבוצות עזבו את המגרש בשקט ובצורה מסודרת.
מחצית ראשונה
המשחק בעילוט נפתח עם התקפה של בית"ר ירושלים, רומולו קיבל כדור במרכז הרחבה אבל החלוץ שהיה מכוסה, הצליח רק לגעת בכדור ולשלוח אותו הרחק מעל לשער. בדקה השישית, התקפה מסוכנת של האלופה. מיכאל זנדברג מצא נהדר את אבירם ברוכיאן, שהגיח מימין ובעט את הכדור חזק. הגנת אחי נצרת היתה במקום והרחיקה לקרן.
הלחץ הבית"רי נמשך ושלוש דקות לאחר מכן, עידן טל עשה עבודה טובה באגף השמאלי, שלח כדור רוחב מצוין שקפץ על הדשא, אך לפני שזנדברג הצליח להגיע לכדור, הכדור יצא לחוץ. מהעבר השני, סולימאן שנשאר לבד בהתקפת אחי נצרת ניסה את כוחו מ-12 מ' אבל הוא בעט רע והקבוצה המקומית פספסה הזדמנות טובה לעלות ליתרון.
אחרי הלחץ הגדול של הקבוצה מעיר הבירה בדקות הפתיחה, החלה לאט לאט להיכנס למשחק אחי נצרת. בדקה ה-18 כדור ארוך של אחי נצרת הגיע לרחבת בית"ר, עידן טל היה במקום כדי להרחיק לפני שהרגל של ללה דחקה את הכדור לעבר השער.
בדקה ה-21, רומולו בעט כדור חזק מעשרים מ' שחלף מעל לשערו של שירמן תומר. דקה לאחר מכן, סבאדיוס הראה מה הוא יודע לעשות, הקולומביאני עבר בקלות את עידן טל, רץ לאורך הקו הימני ומסר כדור רוחב מצוין, שהורחק בשניה האחרונה לחוץ.
בדקה ה-29 כדור שהורחק מהגנת אחי נצרת הגיע אל ללה, שמצא עצמו כמעט לבד מול השוער הבית"רי, אך החלוץ בעט רע מ-12 מ'. שתי דקות לאחר מכן, עידן טל הרים כדור בקו השמאלי שנחת לרגליו של ברוכיאן, ששלח את הכדור ליד הקורה.
אחרי דקות טובות של הקבוצה המקומית, חזרו חניכיו של יצחק שום לתת את הטון במשחק, כששחקני אחי נצרת ניסו לצאת להתקפות מתפרצות. בדקה הארבעים הגנת אחי נצרת ביצעה את אחת הטעויות היחידות שלה במחצית הראשונה, ברוכיאן ניצל זאת והשתלט על הכדור אבל מחמישה מ' שלח את הכדור לידיו של תומר שירמן.
בית"ר התעוררה לקראת סיומה של המחצית הראשונה, אלבארז שהגיח מאחור מסר כדור שחלף על פני כל התקפת הירושלמים בדקה ה-44 ואחי נצרת ניצלה פעם נוספת.
מחצית שנייה
עם פתיחת המחצית זכתה אחי נצרת להזדמנות ענקית לעלות ליתרון מהיר, חיים סילבס מצא את ללה לא מכוסה ברחבה של בית"ר. ללה שלא האמין שהוא כל כך לבד בעט משישה מ' את הכדור לשמיים.
דקה 47, 0:1 לבית"ר: אחרי אחת מהמחציות החלשות של האלופה ואחרי שכמעט ולא הגיעו למצבים מסוכנים, הצליחו שחקניו של יצחק שום לכבוש ולעלות ליתרון חשוב בעילוט. הגנת אחי נצרת, שהיתה מאוד לא מסודרת, שמרה בצורה רעה על ברוכיאן שבקלות מסר למיכאל זנדברג, שנשאר לא מכוסה ומקרוב שלח את הכדור לחיבורים והקפיץ את אוהדי בית"ר שישבו ביציע.
לאחר ספיגת השער, המשיכה בית"ר לחגוג ליד שערה של אחי נצרת, שנראתה חסרת אונים מול ההתקפה הירושלמית. בדקה ה-55 ניצלה הקבוצה המקומית מספיגה נוספת, מיכאל זנדברג נגח חזק ומדויק לעבר הפינה השמאלית אך אמג'ד סולימן הציל מהקו והרחיק את הכדור מקו השער.
בדקה ה-63 המשיכה בית"ר לא להיות מדויקת ליד שערה של אחי נצרת, הפעם היה זה תורו של עמית בן-שושן להחמיץ, אחרי שהחלוץ הירושלמי בעט ברשלנות מחמישה מ' לידיו של השוער המקומי. חמש דקות לאחר מכן, שחקני אחי נצרת לא ניצלו טעות בהגנת בית"ר, שהרחיקה כדור בצורה לא טובה אבל אף שחקן של הקבוצה המקומית לא היה מספיק עירני כדי להשתלט על הכדור ברחבה.
דקה 75, 0:2 לבית"ר: הקבוצה מירושלים ניצלה את היכולת החלשה של הקבוצה מהלאומית וללא קושי הכפילה את התוצאה ועשתה צעד נוסף לעבר רבע הגמר. אבירם ברוכיאן אחרי מספר הזדמנויות במהלך המשחק סוף סוף מצא את השער ואיזה שער נפלא זה היה. ברוכיאן קיבל כדור וברגל ימין בסיבוב, שלח כדור אדיר לפינה השמאלית העליונה והעניק לבית"ר את השער השני.
לאחר השער השני של קבוצתם החלו אוהדי בית"ר לשיר את התקווה. השער השני הרדים את המשחק לחלוטין כששתי הקבוצות מיעטו לצאת להתקפות.
דקה 92, 0:3 לבית"ר: האלופה הירושלמית השלימה שלישיה בתוספת הזמן ולמרות ששיחקה כמעט בהליכה הצליחה בית"ר לעלות לשלב רבע הגמר. טוטו תמוז שנכנס כמחליף עשה עבודה יפה לאורך הקו, הרים כדור אל מחוץ לרחבה, גל אלברמן שלח את הרגל והרעיד את השער.
אחי נצרת: שירמן תומר, סולימן אשרף, אלירן חודדה, ברקת וואהב, מועד יוסף, סולימן אמג'ד, אבוחמד טייסיר (ויטלי לדנייג, 59), חיים סילבס (אדהם הדיה, 68), רן סטי, ללה מהראן וקרלוס סבדיוס.
בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, תומר בן-יוסף, עידן טל, גל אלברמן, דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן (חן עזריאל, 65) ורומולו.

תאריך:  11/03/2008   |   עודכן:  12/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית"ר י-ם ברבע גמר הגביע אחרי 0:3 על אחי נצרת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
השניים שוחחו בטלפון    לבני: "ישראל נוקטת באסטרטגיה דואלית"
רותי אברהם
בימת העץ של "מסעדת הטרסה" בטיילת על חוף נהריה תוסר על-פי צו של המשרד לאיכות הסביבה    בית המשפט העליון דחה בקשה של בעלי המסעדה לערער על הצו והשטח יוחזר לבעליו המקוריים - צבי הים
עידן יוסף
דיווח בערוץ 1 על גברים יהודים שביקשו מרבנים היתר לבצע פיגוע נקמה על הטבח בישיבת מרכז הרב    ח"כ אורלב דורש: לחקור ולהעמיד לדין או להתנצל
זיו ר. מאור
נאסד"ק מטפס ב-3.2%    אלביט מערכות מוסיפה 11.3%    העליות על-רקע התערבות ההבנק הפדרלי בשוק המשכנתאות
עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית להקים ועדה ממלכתית להכנת מערכות המדינה לשנת השמיטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il