X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי ת"א המריאה למדריד לקראת משחק החוץ מחר ובתקווה לשוב לשם בפיינל פור, שרף: "נעשה הכל כדי לנצח", כספי: "לא ירדנו למחתרת אחרי אולימפיאקוס"
▪  ▪  ▪
צביקה שרף [צילום: ONE]

מכבי ת"א המריאה הבוקר (ד', 12.3.08) למדריד לקראת אחד המבחנים החשובים והקשים שלה העונה - משחק החוץ מחר מול ריאל במסגרת המחזור החמישי של שלב הטופ-16 ביורוליג.
הצהובים, שהביסו את ריאל בסיבוב הראשון, בעטו בדלי כשהפסידו בשבוע שעבר בבית לאולימפיאקוס וכדי לשמור על סיכויי ריאלי לזכיה במקום הראשון בבית, הם חייבים לנצח בספרד בעיר שבה ייערך גם הפיינל פור.
"נעשה הכל בכדי לנצח", אמר מאמן מכבי ת"א, צביקה שרף, לפני ההמראה, "נכון להיום או יותר נכון לאתמול בערב, השחקנים מודעים למשימה. גם הפצועים שלנו פחות או יותר בסדר וננסה לנצח".
"אני לא מתעסק בהימורים אלא בסיכויים", הוסיף שרף, "אני מתעסק בלנסות לנצח משחק כדורסל. יש לי הרבה כבוד לריאל מדריד ואנחנו לא יוצאים לטיול ליל קיץ. נעשה את המקסימום שאפשר. הכל יכול לקרות, אפשר להתגבר על הדברים כי בספורט אם אתה בא עם נחישות ויכולת טובה, אתה מסוגל להתמודד עם הכל".
"המשחק הקודם בין שתי הקבוצות הוא כבר היסטוריה", המשיך שרף, "כל משחק הוא משחק חדש. בדרך כלל ריאל רצה ברבע הראשון ונצטרך למנוע את זה. המפתח השני הוא ריבאונד ההגנה. ריאל היא קבוצת ריבאונד הגנה טובה ואצלנו זו נקודת תורפה מסוימת, שצריך להתמודד איתה. השחקנים יעשו מאמץ יותר גדול בסגירה לריבאונד ויעזרו לטרנס מוריס, שהוא הריבאונדר הטוב שלנו".
"חוץ מזה נצטרך להתצמודד גם עם תרגילי הריצה של ריאל", סיכם שרף, שהתייחס גם לסוגיית שיתופו של ניקולה וויצ'יץ': "ניקולה יכול לתת עד 15 או 20 דקות וזה תלוי בקצב המשחק".
"אנחנו יוצאים למשחק חוץ מאוד קשה וצריך לתת את הכל", הוסיף עומרי כספי, שלא שותף בהפסד הביתי לאולימפיאקוס, "הלחץ נמצא בכל משחק ואנחנו צריכים לנצח בכל משחק. ניצחנו פה בארץ ולכן הם יבואו עם הרבה מוטיבציה. זה משחק על הפיינל פור ולכן הוא חשוב לשתי הקבוצות".
כספי התייחס לעובדה שלא שיחק מול היוונים. "זו החלטה של מאמן", הוא אמר, "מבחינתי אעשה את המקסימום באימונים ובמשחקים שאני משחק. אנחנו צריכים ליהנות מהחוויה והאוירה ומהמצב שאנחנו נמצאים בו ואם נהנה, אני בטוח שננצח".
"שכחנו כבר מהמשחק מול אולימפיאקוס וכמו שלא עלינו לשמיים אחרי הניצחון על ריאל, לא ירדנו למחתרת אחרי ההפסד ליוונים", המשיך כספי, "אנחנו עם ביטחון ומאמינים בעצמנו".
קפטן מכבי ת"א, דריק שארפ, שמנוסה מאוד במשחקים קריטיים בשלבי ההכרעה של היורוליג, לא הירבה לדבר לפני ההמראה. "אנחנו חושבים רק על לנצח את המשחק", הוא אמר, "אנחנו צריכים לשלוט בשלשות ובהגנה".
"זו תהיה מלחמה וצריך לנצח בה", הוסיף וויל ביינום, שהצטיין במשחק הקודם בין שתי הקבוצות, "לעולם לא נדע מה יקרה כי אנחנו לא יודעים איך ריאל תשחק".

תאריך:  12/03/2008   |   עודכן:  12/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צביקה שרף: אנחנו לא יוצאים לטיול ליל קיץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
במקרה של כאב בצוואר יש לגשת לבדיקה אצל רופא
דרור מרום
מתחילת השנה הנוכחית איבד המטבע האמריקני 9.5% מהשווי שלו בשוק הישראלי    נפילת ערכו הציבה אותו ברמה הנמוכה ביותר ב-11 השנים האחרונות    השקל התחזק קלות גם מול המטבעות המרכזיים האחרים
איציק וולף
תרגיל שאמור היה לדמות חדירת מחבל חמוש לישיבה תיכונית הסתיים בנס ללא נפגעים    התושבים לא קיבלו הודעה ואחד מהם שלף נשק כדי לירות ב"מחבל"
דרור מרום
לפי דיווחים, הייצור במפעל הטקסטיל הוותיק הופסק כבר אתמול - ועם נעילת השערים הבוקר מתנהלות שיחות לפתרון המשבר בין נציגי כל הצדדים
אלעזר לוין
פרסום ראשון: רוגובין-תדהר שיווקו 15 מתוך 18 קומות נוספות שבנו במגדל בר"ג    מכרו קומות ב-3,150 דולר למ"ר - התייקרות של 23% בתוך שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il