X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התפוגג באוויר איומו של משרד התחבורה למנוע את תחילת פעילותה של החברה בשוק המקומי דרש שבוע לפני תחילת הטיסות כי הן יאושרו רק אם בריטניה תקצה אישורי נחיתה בשדה הית'רו לחברת תעופה ישראלית שנייה
▪  ▪  ▪
טיסת הבכורה המריאה מבריטניה כמתוכנן
[צילום: חברת BMI]
מחלקת תיירים ועסקים

חברת התעופה הבריטית BMI (בריטיש מידלנד אינטרנשיונל) התחילה (יום ה', 13.3.08) לבצע טיסות לישראל וממנה - לאחר שהתפוגג איומו של משרד התחבורה למנוע את הפעילות החדשה אם לא ימולאו תנאים בהסכם התעופה המעודכן שנחתם בין המדינות, הקובע כי בריטניה תפעל למציאת מקומות ומועדי נחיתה (Slots) בשדה המרכזי שלה, הית'רו בלונדון, לחברת תעופה ישראלית שנייה בנוסף לאל-על.
נציגות BMI בישראל אכן הביעה ביטחון כי יימצא פיתרון לסוגיה הבעייתית עד להיום, מועד תחילת הטיסות. דרישת משרד התחבורה היתה, כי אם שתי חברות בריטיות, כלומר BMI המצטרפת לבריטיש איירווייס, ינחתו בשדה התעופה הראשי של ישראל, בן-גוריון, יש לסכם את נחיתות שתי חברות ישראליות בהית'רו. הדרישה היא כי הסלוטים יוסדרו כבר עתה, למרות שטרם הוחלט לגבי זהותה של החברה הנוספת לאל-על - ארקיע או ישראייר.
כניסת מוביל ישראלי שני סדיר לקו לבריטניה הוסדרה בהסכם התעופה המעודכן בין המדינות. הית'רו הוא מהשדות העמוסים ביותר באירופה. לפני מספר חודשים חתמו ישראל ובריטניה על הסכם תעופה שבו התחייבה ממשלת בריטניה, לדברי משרד התחבורה הישראלי, לפתוח את הית'רו ליותר תדירויות ישראליות. ההסכם איפשר לכל אחת מהמדינות למנות שתי חברות תעופה בין המדינות. כך נפתחה הדרך בפני BMI. מטוס BMI המריא בשעות הצהריים מבריטניה, והטיסה עמוסת הנוסעים צפויה לנחות בארץ בסמוך לשעה שש. החברה תפעיל בקו לישראל מטוסי איירבס-320 חדישים, שיעמדו בתחרות מול החברות המרכזיות בקו. היא תפעיל 7 טיסות בשבוע במתכונת של טיסה יומית, שבה 120 נוסעים בכל כיוון.
BMI מיוצגת בארץ ע"י חברת אופן סקיי, המשמשת כנציגת המכירות הכללית שלה (GSA - General Sales Agent). המנכ"ל, אפריס פורטיס, המייצג עשרות חברות תעופה זרות בשוק המקומי, מסר ל-Nfc כי המכירות לטיסות החברה מבוצעות ברמה טובה מאוד, עוד לפני שהקו נפתח. "אנחנו מוכרים טיסות לבריטניה, אך מתמקדים גם במכירת טיסות המשך לישראלים מעבר לבריטניה עצמה. החברה טסה ליעדים ברחבי הממלכה ובאירלנד - וחברותה בברית התעופה סטאר מאפשרת לה להציע טיסות למאות יעדים, עם שותפותיה. נתמקד בנוסעים עסקיים, להם אנו מציעים מחלקת עסקים בתצורה של מחלקה בטיסות ארוכות טווח, ושעות נחיתה נוחות ליום עסקים בבריטניה - 10:45 בבוקר".

תאריך:  13/03/2008   |   עודכן:  13/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
BMI פתחה את הקו לישראל כמתוכנן
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לונדון זה לא רק הית'רו.
C-cyclist  |  13/03/08 16:42
2
סלוטים עולים כסף
ITCHO  |  13/03/08 19:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
קנו מגרש לבניית 108 דירות    שותפות עסקית נוספת בין שתי החברות הוותיקות
אופירה אסייג
אבי לוזון החליט על העתקת מיקום ההגרלה כהזדהות עם ילדי העיר: "גם להם מגיעה קצת נחת". ההגרלה ביום שני ב-19:30 תועבר ב-ONE TV LIVE בשידור חי
דורון בן דור
אכזבה קשה במכבי חיפה לאחר ההפסד 1:0 לנתניה וההדחה מגביע המדינה. "אנחנו גמורים ורוצים שהעונה תיגמר". לוי לשחקניו: "יש תקופות שכלום לא הולך"
אופירה אסייג וחן מישל
מקום שני וכרטיס לרבע-גמר הגביע עדיין לא מספיקים להארכת חוזהו של עטר. מתיחות זו מילה עדינה ביחסיהם. מקורבי יאמר: "דניאל אוהב רק את אשתו"
מחלקה ראשונה
ברשת החברתית 'מייספייס' זוהתה נערת הליווי שמושל ניו-יורק אליוט ספיצר שילם 4,300 דולר לערב איתה    בעקבות חשיפת הפרשה התפטר ספיצר מתפקידו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il