חברת סלקום סיימה את שנת 2007 עם הכנסות של 6.05 מיליארד שקלים, ורווח נקי של 873 מיליון שקל. הרווח הבסיסי למניה לשנה החולפת הגיע ל-8.95 שקל. העלייה ברווח הנקי הסתכמה ב-56% לעומת שנת 2006, בה הרוויחה סלקום 559 מיליון שקל.
יו"ר הדירקטוריון, עמי אראל, אמר כי השנה שעברה "ביססה את מעמד החברה כמובילת שוק הסלולר בישראל, את המשך התנופה ואת ההיערכות המוצלחת של החברה לניידות המספרים".
המנכ"ל, עמוס שפירא, הוסיף כי 2007 היתה "שנת שיא לסלקום מבחינת התוצאות הכספיות והתפעוליות, עמדנו בכל הציפיות שלנו ומעבר להן - בנוגע לכל הפרמטרים הפיננסים והתפעוליים. הצגנו צמיחה בהכנסות משירותים בשיעור העולה על גידול השוק, זו השנה השנייה ברציפות".
החברה שמרה על נתח שוק המנויים, ובמהלך השנה חצתה מצבת המנויים שלה את רף ה-3 מיליון, מה שלדבריה מבסס את מיצובה כחברה הסלולרית הגדולה בישראל. ניידות המספרים שהחלה בחודש דצמבר 2007 הפכה לחלק אינטגרלי מפעילות החברה, ומהווה פחות מ-20% מכלל עסקות המכר שלה. שירותי הערך המוסף היוו 9.1% מסך ההכנסות משירותים.
השיפור ברווחיות נובע, לדברי החברה, בעיקר מהגידול הכמותי בדקות זמן האוויר בשיעור של 12%, לצד חסכון בעלויות - שקוזזו בחלקם על-ידי הגידול בעלויות שימור הלקוחות, בעיקר לקראת יישום ניידות המספרים ולאחריה, ובהרחבת כוח האדם של החברה. החברה יחלקה דיבידנד חד פעמי מיוחד של 7.18 שקלים למניה, ובסך-הכל בהיקף כ-700 מיליון שקלים.