X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מאמן הזהובים החליט לקחת את האחריות לכשלונות הרבים של נועלת הטבלה משכונת התקוה יעקב אסייג וחזי שירזי יחליפו אותו עד לסיום העונה
▪  ▪  ▪
[צילום: ניר בוקסנבאום/ONE]

מאמן בני יהודה, אלי כהן, התפטר הערב (שלישי) מאימון בני יהודה בעקבות הכשלונות הרבים של הקבוצה, שמדורגת במקום האחרון של ליגת טוטו ומרוחקת לא פחות מ-11 נקודות מחוף המבטחים.
המאמן פנה לבעלים של הקבוצה, חזי מגן, ולמנכ"ל, משה דמאיו, כבר לאחר ההפסד 2:0 לעירוני קריית שמונה לפני שבוע וחצי וביקש להתפטר. מנהלי הקבוצה ביקשו מכהן להמתין עד לאחר המשחק מול הפועל ת"א, שבו בני יהודה הפסידה 3:2.
כזכור, כהן, שהחל את העונה במכבי ת"א ופוטר לאחר שני מחזורים, הגיע לקבוצה לאחר עזיבתו של ניצן שירזי.
מאמן השוערים, יעקב אסייג ועוזר המאמן, חזי שירזי, ידריכו את הקבוצה עד לסיום העונה וינסו להוביל את הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה כשייפגשו בעוד שבועיים את מחזיקת הגביע, הפועל ת"א, ברבע הגמר בבלומפילד.
קודם לכן, הם ייפגשו בשבת ב-17:00 באצטדיון דוחא עם בני סכנין במשחק שייפתח את המחזור ה-25 של ליגת טוטו.
שחקן בכיר בקבוצה הגיב על התפטרות המאמן ואמר ל-ONE: "זה בא לי בהפתעה גמורה. לא היו שום סימנים באימון לכך שבלילה הוא יודיע שהוא מתפטר. צריך לכבד את ההחלטה שלו. אני לא חושב הוא נוטש ספינה טובעת ובטח יש לו את השיקולים שלו".
לא השאיר את הכתומים בליגה
אלי כהן הגיע לבני יהודה כמחליפו של ניצן שירזי לאחר שהאחרון צבר שישה הפסדים רצופים. מלכתחילה מדובר היה במשימה כמעט בלתי אפשרית על-רקע המצב העגום של הקבוצה.
גם עם כהן צברה בני יהודה עוד 4 הפסדים רצופים ועשרה בסך-הכל. בני יהודה המשיכה ללכת מדחי אל דחי וכיום היא במקום האחרון עם 14 נקודות בלבד, 11 נקודות מתחת לקו האדום.
כהן עוד אימן את בני-יהודה במשחק נגד הפועל ת"א בו היא נכנעה 3:2 לאדומים והבינה כבר שהיא בליגה הלאומית.
בראיון בספורט 99 בשיתוף ONE הודה היו"ר חזי מגן, שבני-יהודה ירדה ליגה: "אני יכול להיות יפה נפש ולהגיד שנשארו נקודות בקופה. כשיש 11 נקודות הבדל זה בלתי אפשרי. זה יהיה יומרני להגיד שנישאר בליגה".
על הגורמים לכישלון אמר מגן: "כשאין הצלחה יש הרבה גורמים. המאמן שבנה את הקבוצה, השחקנים והסגל, שלא נתן את התפוקה. קודם כל היו"ר נכשל. יש עוד גורמים, אבל התיק קודם כל נופל עלי. גורלי האישי לא מעניין".
מגן התייחס למאמן שפתח את העונה עם הקבוצה, ניצן שירזי: "היה לניצן שירזי קשה. כולם אשמים, אני לא מנקה אף אחד. בוודאי לניצן יש חלק".
על המאמן הנוכחי אמר היו"ר: "אלי כהן נמצא אצלנו 11 מחזורים ומתוך 33 נקודות עשינו 6. גם לאלי כהן יש חלק בירידה. אני אגיע למגרש בכל יום. בני יהודה לא תתפרק. בני יהודה זה מועדון של 72 שנים, לא חזי מגן יוציא את החשק לשחק כדורגל".
כהן הגיע לבני-יהודה לאחר שהחל את העונה במכבי ת"א. כבר במחזור השני הוא פוטר על-ידי הבעלים בזמנו, רוני מאנה, לאחר שאת העונה הוא פתח בתיקו מאכזב מול מ.ס. אשדוד ועם הפסד למכבי פ"ת.
קודם לכן, הקבוצה רשמה הפסד מביך לסנטה קולומה מאנדורה 1:0 בגביע אופ"א וגם הודחה ממשחקים על-ידי קבוצת הליגה השניה בטורקיה, ארצ'יאספור.
אגב, זו הפעם השניה בתוך ארבע שנים שבה כהן מחליף מאמן בקבוצת תחתית ולא מסיים את העונה. זאת לאחר שבעונת 2003/04 הוא החליף את גילי לנדאו, שפוטר מאימון מכבי נתניה, והתפטר בעצמו כעבור חמישה מחזורים. בסיום אותה עונה נתניה נשרה לליגה הלאומית.

תאריך:  18/03/2008   |   עודכן:  19/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מטבע כסף ששימש לתשלום "מחצית השקל" לבית המקדש נמצא בתעלת הניקוז הראשית של ירושלים מתקופת בית שני    "זכר למחצית השקל" משולם גם היום לפני קריאת המגילה בחג פורים - כתרומה לעניים
זיו ר. מאור
המסחר בוול סטריט ננעל בעליות חדות: נאסד"ק זינק ב-4.2%; דאו ג'ונס עלה ב-3.5%    הזינוק - בתגובה להפחתת הריבית ב-0.75% על-ידי נגיד הבנק המרכזי בארה"ב
עידן יוסף
למקום השני הגיע רן כהן    אחוז ההצבעה היה גבוה, בעיקר בקיבוצים    השר ברק התקשר לברך
מחלקה ראשונה
נשיא המדינה שמעון פרס בסיור ממלכתי בגליל: "ישראל לא רוצה לפגוע בשכנותיה אך היא לא תרשה שהשכנים מצפון יפגעו בנו"
רותי אברהם
השר לשעבר אביגדור ליברמן מבקש מבית המשפט להורות לפרקליט משה לדור לבצע בדיקה מוקדמת לצורך פתיחה בחקירה בשאלה מי במשטרה מסר מידע מוכמן ליואב יצחק, ומי מסר מידע לערוץ 2 ולעיתון הארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il