X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לגבי המכירות השנתיות של החברה - למערכת הביטחון בישראל ולעשרות מדינות שרובן עלומות לבקשת הלקוח, דיווחה הנהלת החברה כי הן עמדו על 1.2 מיליארד דולר, לעומת מיליארד בשנת 2006
▪  ▪  ▪
יערי: צופה שיפור ברווחיות כתוצאה ממיזוגים [צילום: רפאל]
בירן: היעד - שיפור נוסף במכירות לחו"ל

הטיל "פיתון 4" - הנחשב לטוב בעולם

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות, סיימה את שנת 2007 ברווח נקי של 34 מיליון דולר, לעומת רווח של 27 מיליון דולר ב-2006. החברה שהיא בעלת מעמד של מובילה עולמית בתחום הטילים, דיווחה היום (ד', 19.3.08) על קבלת הזמנות בהיקף של כ-1.41 מיליארד דולר במהלך השנה החולפת, לעומת 1.25 מיליארד דולר בשנה שקדמה לה. צבר ההזמנות שבידיה עמד בסוף דצמבר על כ-2.09 מיליארד דולר, לעומת 2 מיליארד דולר בסיום 2006.
לגבי המכירות השנתיות של החברה - למערכת הביטחון בישראל ולעשרות מדינות שרובן עלומות לבקשת הלקוח, דיווחה הנהלת החברה כי הן עמדו על 1.2 מיליארד דולר, לעומת מיליארד בשנת 2006. כ-65% מצבר ההזמנות של החברה מיועדות לייצוא ולכן המשך שחיקת שער החליפין של הדולר פגע בתוצאות הכספיות שלה. רפאל אומרת כי שנת 2007 התאפיינה בעיקר בחיזוק היכולות והתחומים המרכזיים בחברה, במתן פתרונות מערכתיים חדשניים ללקוחותיה בארץ ובעולם ולחיזוק חברת RDC, העוסקת באיזרוח טכנולוגיות שפותחו במקור לצרכים ביטחוניים.
במהלך השנה שחלפה נבחרה רפאל להוביל שני פרויקטים מרכזיים בתחום ההגנה האווירית: כיפת ברזל - מערכת הגנה מפני רקטות וטילים קצרי טווח המיועדת להשתלב בהגנת מרחב עוטף עזה, וייתכן שגם בגבול הצפון, והמערכת שרביט קסמים להגנה מפני טילים לטווח בינוני, המפותחת בשיתוף עם חברת ריית'און האמריקנית - יצרנית טילי הפטריוט.
בנוסף, במהלך שנת 2007 ביצעה החברה "תהליך עמוק ומקיף" כניסוחה - לבחינת קווי הפעילות וגיבוש האסטרטגיה העסקית שלה. בחינה זאת תאפשר לה "לממש את המחויבויות הלאומיות שלה, להשיג את יעדיה העסקיים ולשמר את ההון האנושי המצוי בה". כתוצאה מהתהליך הזה עברה החברה לעבוד במבנה ארגוני של שלוש חטיבות, שינתה את שמה והחליטה על הקמת אגף חדש לפיתוח עסקי - שירכז את פעילויות המיזוגים והרכישות.
המנכ"ל, מפקד חיל הים לשעבר, האלוף (מיל.) ידידיה יערי, אומר כי התהליך המבני-אירגוני מאפשר לחברה להמשיך להציע ללקוחותיה בארץ ובעולם מגוון רחב של יכולות ומוצרים בקדמת הטכנולוגיה - גם על-ידי השקעות ניכרות במחקר ופיתוח. "אני צופה המשך שיפור בתוצאות העסקיות של החברה כתוצאה מכניסה לתחומי פעילות חדשים, מיזוגים, רכישות ושיתופי פעולה בינלאומיים".
היו"ר, מנכ"ל משרד הביטחון בעבר, האלוף (במיל.) אילן בירן, הוסיף כי רפאל היא חברה ייחודית המשלבת בין היותה "מעבדה לאומית עם תרומה מכרעת לבטחון המדינה", לבין חברה עסקית המפתחת ומייצרת מערכות לחימה מתקדמות - הן לישראל והן לשווקים הבינלאומיים. לדבריו, העובדה שיותר ממחצית התוצרת היא לייצוא מחייבת את ביסוס הצמיחה על השווקים הבינלאומיים. "כדי להבטיח את חוסנה וצמיחתה של החברה עליה לשפר את הרווחיות ולהעמיק פעילותה השיווקית-עיסקית בחו"ל".
רפאל מפתחת ומייצרת אמצעי לחימה מהמתקדמים ביותר, כולל מערכות תת-מימיות, אמצעים ומערכות ימיות, יבשתיות ואוויריות - ומערכות חלל. בין מוצריה הבולטים היא משפחת טילי האוויר-אוויר "פיתון", טילי אוויר-קרקע מדגם "פופאי", טילי ים מסוג "ברק", טילי נגד שיריון מדגם NTD, מיגון, והנעה למשגרי לוויינים. היא המעסיק התעשייתי הגדול ביותר בצפון הארץ, עם כ-5,000 עובדים.

תאריך:  19/03/2008   |   עודכן:  19/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רפאל: רווח נקי של 34 מיליון דולר בשנת 2007
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רווח על חשבון הציבור
איש כועס  |  19/03/08 11:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
הדוגמנית הישראלית מורן נמני התקבלה לסוכנות הדוגמניות 'סטורם' הבריטית    'סטורם' גילתה את דוגמנית העל קייט מוס ומייצגת גם את בר רפאלי בלונדון
יפעת גדות
נשים עם רמות הפעילות הגבוהות ביותר לאורך כל החיים היו בסיכון נמוך ב-20% לפתח סרטן שד לעומת הנשים הכי פחות פעילות    היתרונות היו משמעותיים במיוחד בקרב נשים שהגבירו את רמות הפעילות בשעות הפנאי שלהן בשנות ה-50 לחייהן
הדר תדמור
אסיה: עליות בהובלת מגזר הפיננסים; טוקיו עלתה ב-2.5%; שנחאי עולה ב-1.9%
אלעזר לוין
לחברה היה גם רווח חד פעמי של 406 מיליון שקל    ירידה ברווחי ביטוח חיים וכללי    עליה חדה בהכנסות מהשקעות
איריס פרחי
לדבריו, הפיטורים נעשו שלא כדין וללא הליך שימוע    הנתבעת השיבה שנתגלו כשלים בעבודתו והצטברו תלונות נגדו    נפסק שפיטוריו נעשו משיקולים ענייניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il