X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מקורבים לחברה מסרו ל-Nfc כי מינוף הפעילות נובע מהגידול בביקושים לטיסות שבהן מתמחה החברה "אולם אין בכוונתנו להפוך לחברת תעופה שתתחרה בפעילות של חברות כגון ארקיע וישראייר"
▪  ▪  ▪
רקנאטי. מינה את שחור ליו"ר
ג'טסטרים, בעל 19 מקומות ישיבה

חברת טמיר תעופה המפעילה כיום טיסות מנהלים, טיסות צילום וטיסות כיף, מתכננת להרחיב את צי מטוסיה ולהרחיב את פעילותה - בעקבות רכישת השליטה בה על-ידי ליאון רקנאטי. הכנסת השותף והתוכניות להרחבת הפעילות נובעים מההתעוררות בשוק טיסות המנהלים בארץ, הכולל רכישת מטוסים פרטיים ע"י כל הקבוצות הגדולות במשק, הרחבת מספר הטיסות והקמת טרמינל חדש ומיוחד לטיסות הפרטיות בשדה התעופה בן-גוריון, בעלות של 10 מיליון שקל.
רקנאטי ישלם עבור השליטה בחברה סכום שינוע סביב שווי חברה של 16 מיליון שקל - וימנה את האלוף (מיל.) אורן שחור, לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. המנכ"ל והמייסד, אהוד טמיר, ימשיך בתפקידו ללא שינוי. מקורבים לחברה מסרו ל-Nfc היום (ד', 19.3.08) כי מינוף הפעילות נובע מהגידול בביקושים לטיסות. "אנחנו בוחנים את הרחבת הפעילות בהתאם למגוון המוצרים שאנו מפעילים כיום", מסרו הגורמים, "אולם אין בכוונתנו להפוך לחברת תעופה שתתחרה בפעילות חברות כגון ארקיע וישראייר".
אחד מהיעדים האסטרטגיים של טמיר תעופה תחת הבעלות החדשה היא להוביל בתחום טיסות המנהלים והטיסות הפרטיות בארץ. הצי המונה כיום ארבעה מטוסים ומסוק אחד יורחב במטוסים חדישים וכנראה גדולים יותר, שיאפשרו להרחיב את הטיסות ליעדים איזוריים. טמיר פועלת בשנים האחרונות בטיסות מנהלים, טיסות "רומנטיות", טיסות כיף וטיסות צילום. היא פעלה בעבר גם בהפעלת קווי תעופה פנים-ארציים כגון בטיסות לצפון, אותן הפסיקה עקב חוסר רווחיות - לאחר שהפעילה בתקופת השיא 10 טיסות יומיות משדה-דב לקריית-שמונה ולראש-פינה. המטוס הגדול ביותר בצי מטוסיה הוא בעל 19 מקומות ישיבה.

תאריך:  19/03/2008   |   עודכן:  20/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טמיר תרחיב צי מטוסיה בעקבות כניסת רקנאטי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, יגיע מחר לישראל לביקור גומלין בעקבות ביקור שרת החוץ לבני במוסקבה בחודש ינואר    השניים יחתמו על הסכם לביטול הדדי של הצורך באשרות כניסה בין ישראל ורוסיה
עידן יוסף
צופים כי ייבחר בשנית לראשות הממשלה ויירד אחרי כמה חודשים    על הטבח במרכז הרב: "תהיה נקמה מדאורייתא"    עוד בתחזית: התחזקות השקל ומהומות בירושלים
רותי אברהם
ביהמ"ש העליון הוסיף שנתיים לעונשו של אריק שכטר - תוקף הקשישה    השופטים: העונש שנגזר עליו "לא נתן ביטוי מספיק לחומרה היתרה שבמעשיו ובפרט לאלימות שלוחת הרסן וחסרת המצפון לה היה שותף"
איציק וולף
שרת החוץ ציפי לבני נועדה עם המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית ודנה עמו בסוגיות מדיניות וביטחוניות    "אי אפשר יהיה להביא שלום ללא התמודדות אמיתית עם איומי הטרור והאיסלאם הקיצוני"
דרור מרום
הממונה רונית קן מציינת כי לפני שתקבל החלטה על שימוש בסמכויותיה, ניתנת לבנקים האפשרות להביא את עמדתם בכתב במסגרת הליך שימוע - עד ל-5 במאי 2008    הפרשה נבדקת באפיקים השונים כבר כמה שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il