X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"מוסלמים, היום הוא היום שלכם, הכו ביהודים, באמריקנים, ובכל אלו הלוקחים חלק בתקיפה על מוסלמים", קורא סגנו של בן-לאדן בקלטת חדשה לדבריו, התקיפות לא צריכות להיות מוגבלות רק למקומות בישראל ובשטחים הפלשתינים
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

סגנו של מנהיג אל-קאעידה, איימן אל-זאווארי, קורא למוסלמים להכות בישראל ובאמריקנים כנקמה על תקיפתה של ישראל בעזה בתחילת החודש. כך בקלטת אודיו שפורסמה הבוקר (יום ב', 24.3.08).
הקלטת של אל-זאווארי באה בעקבות מסר מאוסמה בן-לאדן הקורא למלחמת קודש לשחרור אדמות פלשתין - יוזמה חדשה של מנהיגות רשת הטרור שמטרתה לעורר סערה בעקבות האלימות בעזה ולזכות לתמיכה.
לא ניתן היה לאשר באופן עצמאי את אמינות קלטת האודיו - שאורכה 4 דקות ו-44 שניות, אך הקול שבקלטת, הדומה לזה של אל-זאווארי בקלטות אודיו ווידאו קודמות, אכן שייך לו.
"מוסלמים, היום הוא היום שלכם. הכו באינטרסים של היהודים, האמריקנים, וכל אלו הלוקחים חלק בתקיפה על מוסלמים", אמר אל-זאווארי. "עקבו אחר המטרות, אספו כסף, הכינו את הציוד, תכננו את הדיוק ואז - כשאתם סומכים על אלוהים - תיקפו, כשאתם מבקשים למות מות קדושים ולהגיע לגן עדן".
ישראל נאלצה לתקוף בעזה בניסיון להפסיק את ירי הטילים לכיוונה, תקיפה שהסתיימה בתחילת החודש.
לדברי אל-זאווארי, התקיפות לא צריכות להיות מוגבלות רק למקומות בישראל ובשטחים הפלשתינים. "כיום, אין מקום למי שאומר שיש להלחם רק ביהודים בפלשתין", אמר. "בואו נכה בהם בכל מקום, בדיוק כמו שהם שהם נאספים נגדנו מכל מקום".
"בואו ניתן להם לדעת כי הם יקיזו דם על כל דולר שהם מבזבזים בהריגתם של מוסלמים, ועל כל כדור שהם יורים עלינו, הר געש יחזור אליהם", אמר. "הם אינם יכולים לצפות כי יתמכו בישראל, ואז יחיו בשלום כשהיהודים הורגים את הפליטים שלנו ושמים אנשים תחת מצור".
אל-זאווארי התייחס גם לפרסום הקריקטורות שנתפסו כפגיעה בנביא מוחמד בעיתון דני. הקריקטורות, שפורסמו לראשונה בשנת 2006 והודפסו שוב החודש, הרגיזו מוסלמים רבים. [ראו ידיעה למעלה משמאל].
"הם לעולם לא יוכלו להעליב ולשים לצחוק את הנביא שלנו", אמר.
אל-זאווארי האשים גם את נשיא מצרים, חוסני מובארק על שיתוף פעולה עם ישראל במצור על עזה. מצרים אטמה את גבולותיה עם רצועת עזה מאז שארגון החמאס השתלט על השטח בשנה שעברה.
לדבריו, מובארק "חוזר על אותו תפקיד מלוכלך כמו הפלנגות הלבנוניות - מיליציה נוצרית שחברה עם ישראל במלחמת האזרחים בלבנון בין השנים 1975-1990 והואשמה בטבח הפליטים במחנה סברה ושתילה. "התפקידים הם אותם תפקידים, גם אם הפנים השתנו - אותה בגידה גם אם השמות השתנו", אמר זאווארי.
מנהיגי אל-קאעידה משתלחים לעתים קרובות בישראל וקוראים לתמיכה בפלשתינים במסרים שהם מעבירים. אך רק לעיתים נדירות הם מתמקדים בנושא ספציפי כפי שהם עושים בקלטות אודיו של אל-זאווארי ובן-לאדן.
בקלטת אודיו שפורסמה באתר ביום חמישי, אמר בן-לאדן כי "אי אפשר להחזיר שוב את פלשתין במשא-ומתן או בדו שיח, אלא באש וברזל".
מעט מאוד סימנים היו בעבר למעורבות ישירה של לוחמי אל-קאעידה באלימות בין ישראל לפלשתינים, למרות שגורמים ישראלים רשמיים ויו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, הזהירו מפני נוכחות של רשת הטרור באזור ההולכת וגדלה.

תאריך:  24/03/2008   |   עודכן:  24/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אל-קאעידה: להכות בישראל כנקמה על עזה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה: אנשים שנהנו מנישואים מאושרים היו גם אלו עם רמות לחץ הדם הטובות ביותר    אנשים שדיווחו על נישואים לא מאושרים סבלו מרמות לחץ הדם הגרועות ביותר
יפעת גדות
הטלוויזיה החינוכית הישראלית היא גורם השידור היחיד המשרת את יעדי החינוך במדינת ישראל מטרת הקמת הערוץ היתה מתן מענה לצרכי הוראה והעלאת ההישגים הלימודיים של תלמידים עולים ותלמידים טעוני טיפוח בבתי הספר
יפעת גדות
שטפו ביסודיות את השיער
עידן יוסף
בהשקעה של מיליון שקלים - יוקם גן ורדים ייחודי על שטח של 10 דונם במחצבת הגליל בכרמיאל וייחנך גשר להולכי רגל [צילום: אתר עיריית כרמיאל]
רותי אברהם
בית משפט השלום בירושלים פסק כי מפלגת קדימה היא מפלגה "ירושלמית" לצורך סמכות מקומית    ההחלטה ניתנה במסגרת תביעה שהגיש הליכוד נגד קדימה לקבלת כספי מימון מפלגות    השופט: אחד ממוסדות קדימה הוא אולמרט המתגורר בירושלים
רשימות נוספות
ח"כ צרצור: להחרים את ידיעות אחרונות  /  יהונתן דחוח-הלוי
הפרלמנט האירני: לשקול הקשר עם דנמרק והולנד  /  משה ריינפלד
חמאס: להחרים את דנמרק  /  יהונתן דחוח-הלוי
הג'יהאד של הקריקטורות   /   כ. בינפלט וא. גתה
החיים הם לא קריקטורה...  /  שמעון יאיר
תחיית עידן מלחמות הדת  /  יהונתן דחוח-הלוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il