X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דירוג הפרסום המאוחד של יפעת לחודש פברואר 2008 במחירים ריאליים קובע: קטגוריית הפרסום המובילה - רכב פרטי; המפרסם המוביל - פרוקטר אנד גמבל; המותג המוביל - בנק דיסקונט; הקמפיין המוביל - Yes סרטים/תמי 4
▪  ▪  ▪

דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לסיכום חודש פברואר 2008, אותו מפרסמת "יפעת בקרת פרסום" מקבוצת יפעת, כולל לראשונה במאוחד את נתוני הפרסום אוף-ליין והן את נתוני הפרסום בבאנרים באינטרנט.
תתי-ענפים ומפרסמים
קטגוריית הרכב הפרטי מובילה החודש עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-4.4 מיליון דולר. המובילה בפרסום בקטגוריה היא רנו קליאו עם קמפיין לדגם ה-1600 סמ"ק במחיר מבצע, באמצעות גליקמן נטלר סמסונוב ווובסנס.
במקום השני סקודה המפרסמת את ה"ניו פאביה", באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי וסאצ'י אינטראקטיב, ובמקום השלישי פולקסווגן עם פרסום ל-tsi passat באמצעות פוגל OGILVY תחת הסלוגן: "אסור לוותר על החלומות שלנו".
במקום השני - קטגוריית רשתות השיווק עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-4.2 מיליון דולר. מגה היא המפרסמת המובילה בקטגוריה עם מבצעי מגה סוף-שבוע - פנו מקום ביומן, באמצעות מקאן אריקסון ומקאן דיגיטל. במקום השני ממוקמת סופר פארם עם "רק בסופר פארם ל-6 ימים" באמצעות באומן בר ריבנאי ו-NEXT IN, ואילו שלישי בקטגוריה המשביר החדש לצרכן עם הנחות 50% באמצעות מקאן אריקסון ומקאן דיגיטל.
הבנקים ממוקמים במקום השלישי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3.6 מיליון דולר. בנק דיסקונט הוא הדומיננטי בפרסום בפברואר עם הוצאה ריאלית של כ-1.6 מיליון דולר בקמפיין לעובדי במדינה עם "בומבה של תנאים" באמצעות יהושע TBWA ו-NEXT IN.
במקומות הרביעי והחמישי - תקשורת סלולרית וחשמל, בהתאמה. במקום השישי - תת-ענף מכללות וסמינרים עם הוצאה של 1.9 מיליון דולר. המכללה למנהל בולטת בקטגוריה עם הוצאה של כ-435 אלף דולר ומפרסמת את ה-NETWORKING של 25,000 הבוגרים שלה באמצעות יהושע TBWA ומקאן דיגיטל.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, אמר כי "על אף תהליך התכנסות של תקציבי הפרסום של האוף-ליין והאון-ליין בקבוצות הפרסום, עדיין ישנם מספר לא מבוטל של מפרסמים אשר בוחרים לעבוד עם משרד אינטראקטיב שאינו שייך לקבוצת משרד האוף-ליין שלהם, ומעניין יהיה לעקוב אחרי התופעה בהמשך שנת 2008".
מפרסמים ומותגים
פרוקטר אנד גמבל היא המפרסמת הגדולה בחודש פברואר עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2 מיליון דולר. המותגים הבולטים של החברה בפרסום הם הד אנד שולדרס: "100% חופשיים להתקרב" באמצעות באומן בר ריבנאי, ג'ילט פיוז'ן "המטיסה אותך לפגוש את אלוף הכדורגל תיירי הנרי" באמצעות פוגל OGILVY וסאצ'י ופנטן פרו ויטמין בכיכובה של שירז טל ובביצוע אדלר חומסקי וורשבסקי וסאצ'י.
קבוצת שטראוס היא המפרסמת השנייה בפברואר, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.8 מיליון דולר. המותגים הבולטים של הקבוצה בפרסום באמצעות שלמור אבנון עמיחי הם: דנונה - אנחנו מה שאנחנו אוכלים, אצבעות פסק זמן - התכוננו להרפתקה של חייכם, קפה נמס וניל חדש, עוגת בראוניס עשירה, קפה טורקי מעודן ועוד".
בנק דיסקונט, המפרסם באמצעות יהושע TBWA הוא המפרסם השלישי בגודלו החודש. בנק דיסקונט הוא גם המותג המוביל בפרסום החודש.
מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "עבודת הפרסום שעושה בנק דיסקונט בשנים האחרונות מפולחת וקריאטיבית מחד-גיסא, ומאידך-גיסא, נעשית בווליום פרסומי שלא ניתן לפספס. הבנק מצליח לבלוט באופן עקבי, בין השאר באמצעות שימוש באותו פרזנטור (מודי בר און) על-רקע שאר הפרסומות, ובדרך כלל בנוסף להעברת המסר, מצליח גם לשעשע".
קבוצת אסם ממוקמת במקום הרביעי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.4 מיליון דולר. המותגים המובילים של הקבוצה בפרסום הם: ביסלי דק- הגרלת DVD בכל שעה באמצעות אריאלי פובליסיס ואידיאולוג'יק, נסטלה קרנץ - תשמע מה שבקראנץ שלך באמצעות מקאן אריקסון ואידיאולוג'יק, וטייסטרס צ'ויס באמצעות מקאן אריקסון.
החברה המרכזית למשקאות סוגרת את החמישייה המובילה עם הוצאה ריאלית של כ-1.2 מיליון דולר. החברה המרכזית מפרסמת את דיאט קוקה קולה - DO WHAT FEELS GOOD באמצעות דחף ואידיאולוג'יק, נביעות פלוס בטעמים עדינים באמצעות שלמור אבנון עמיחי ואידיאולוג'יק ובירה קרלסברג עם הבקבוק החדש באמצעות אריאלי פובליסיס.
על-רקע חודש חלש בפרסום בגזרת ההוצאה לפרסום על תקשורת סלולרית, פרטנר היא המפרסמת הסלולרית הבולטת בפברואר, והיא המותג השני בגודלו בפרסום. החברה מפרסמת באמצעות ראובני פרידן ואידיאולוגי'ק את ORANGE WAY, ובאמצעות שלמור אבנון עמיחי ו-y&r את O-BOX LIFE TV.
yes היא המותג השלישי בגודלו בפרסום פברואר עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.1 מיליון דולר. החברה מפרסמת באמצעות מקאן אריקסון ומקאן דיגיטל את "הסרטים הגדולים של הוליווד" בכיכובו של מנחם גולן, ואת התוכניות השונות שלהם בערוץ Yes - WALLA.

אופן איסוף נתוני הפרסום באינטרנט ועיבודם : חשוב להבהיר כי יפעת בקרת פרסום מבצעת בקרה בפועל על דפי הבית ודפים פנימיים רבים ב-24 האתרים הגדולים והמובילים. הבקרה החיצונית מתבצעת באופן ממוחשב ובליווי אנושי במשך 24 שעות ביממה. במסגרתה נדגמים כחצי מיליון דפי אינטרנט בחודש. יפעת מאתרת את הבאנרים מתוך אותם דפים, ומחלקת אותם לכלי פריים ובאנרים רגילים. התמחור הסופי נגזר ממחיר השוק של כלי הפריים וממודל סטטיסטי (על-פי מודל CPM) לבאנרים הרגילים.
תאריך:  24/03/2008   |   עודכן:  24/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לראשונה: דירוג פרסום מאוחד - אוף-ליין ובאנרים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
גם האקסית מתחתנת - למרות שעשתה ניסיונות להשאיר בסוד את החתונה    נישאה לאטיאס, מולטימיליונר, בקומה ה-65 של רוקפלר סנטר שבניו-יורק
מחלקה ראשונה
חנוך ליבנה, יו"ר ארגון עובדי הבנק הבינלאומי ועובדי פאג"י, מונה ליו"ר ועדת המבקר של ההסתדרות הכללית    ליבנה:"למרות המינוי, אין בכוונתי להפסיק לעסוק בהיערכות לקראת סכסוך העבודה שעתיד לפרוץ בבנק בתום תקופת הצינון"
אלעזר לוין
המנכ"ל הפורש של כלל-ביטוח הציג שורת נתונים המצביעים על התפתחות החברה מיום כניסתו ועד פרישתו (לתפקיד היו"ר)
אלעזר לוין
כלכלית ירושלים בשליטתו השלימה עסקה לרכישת 7 נכסים נוספים בכ-385 מיליון שקל
רותי אברהם
השופט: אילולא הנסיבות המאד מיוחדות - גזר הדין היה שונה    בעלה התעלל בה במשך 34 שנים, פיזית ונפשית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il