X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שיא במספר הקמפיינים שהוגשו השנה לתחרות ה-Effie Awards: בתחרות השנה יתמודדו 79 קמפיינים מ-24 משרדי פרסום ו-59 חברות מפרסמות עלייה של מעל 50% במספר העבודות המוגשות בהשוואה לאשתקד משרד הפרסום עם מספר העבודות הגדול ביותר הוא מקאן אריקסון, שהגיש 17 עבודות; לשכת הפרסום הממשלתית הגישה 5 עבודות
▪  ▪  ▪

לתחרות ה-Effie Awards, תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי, המנוהלת ע"י המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) ובשיתוף איגוד המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום נרשמה השנה היענות שיא. לשלב הראשון של התחרות שהסתיים השבוע הוגשו 79 קמפיינים מ-24 משרדי פרסום, זאת לעומת 52 עבודות שהוגשו שנה שעברה מ-14 משרדי פרסום בלבד. כמו כן, השנה מגישות 59 חברות מפרסמות לעומת 41 חברות בשנה החולפת.
משרד הפרסום עם מספר העבודות הגדול ביותר הוא מקאן אריקסון, שהגיש 17 עבודות. אחריו ברשימת העבודות נמצא משרד הפרסום גיתם BBDO עם 9 עבודות; שלמור אבנון עמיחי Y&R עם 8 עבודות; אדלר חומסקי וראובני פרידן IPG עם 7 עבודות כל אחד; באומן בר ריבנאי SAATCHI&SAATCHI ולשכת הפרסום הממשלתית הגישו 5 עבודות כל אחד; גלר נסיס הגיש 4 עבודות; יהושע TBWA הגיש שתי עבודות; זרמון גולדמן DDB, צימט, שמעוני פינקלשטיין, פוגל אוגילבי, אפיקים, פרסום גל אורן BSD, יורו ת"א, אריאלי Publicis, TBWA / DIGITAL, קרימלובסקי כהן, רגב קויצקי, פרסום בולטון פוטנציאל, מגזרים, פובליסיס סקטורס, טריו פרסום ושיווק רב תרבותי הגישו עבודה אחת כל אחד.
העבודות יתחרו ב-8 קטגוריות. בקטגוריית מוצרי צריכה - לא מזון הוגשו 8 עבודות; בקטגוריית מוצרי צריכה - מזון הוגשו 10 עבודות; בקטגוריית מוצרי צריכה - לא מתכלים הוגשו 8 עבודות; בקטגוריית פיננסים, לימודים ושירותים הוגשו 10 עבודות, מתוכן 4 ע"י גיתם BBDO; בקטגוריית תקשורת, מדיה ומיחשוב הוגשו 13 עבודות; בקטגוריית מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית הוגשו 11 עבודות, מתוכן 5 על-ידי לשכת הפרסום הממשלתית; בקטגוריית Effie Platinum שבה נבחנים הקמפיינים באפקטיביות לאורך זמן הוגשו 10 עבודות, מתוכן 4 על-ידי מקאן אריקסון.
השנה, נוספה קטגוריית מגזרים, מתוך מטרה לשלב בתחרות מהלכים שיווקיים הפונים לפלחי שוק ממוקדים. בקטגוריה זו הוגשו 9 עבודות, מתוכן 3 על-ידי מקאן אריקסון, והיתר על-ידי משרדי פרסום המתמחים בקמפיינים מגזריים. בין המשרדים: קרימלובסקי כהן, פרסום בולטון פוטנציאל, מגזרים, פובליסיס סקטורס, טריו פרסום ושיווק רב תרבותי.
פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "השנה ישנה עלייה של מעל 50% במספר העבודות שהוגשו לתחרות ועלייה של 70% במספר משרדי הפרסום המשתתפים, בהשוואה לשנה שעברה. העלייה הדרמטית מעידה על כך שתחרות ה-Effie Awards קנתה לה שם והערכה בישראל. כמות משרדי הפרסום המתוכננת להשתתף בתחרות תיתן הזדמנות להציג באופן מקיף ומגוון את שוק הפרסום והשיווק הישראלי. אני שמחה גם שמשרדי הפרסום שיתפו פעולה עם הכנסת קטגוריית המגזרים". עוד הוסיפה שנהב שהיא מקווה שבשנה הבאה הזוכים יוכלו להשתתף בתחרות ה-Effie Awards Europe.

תאריך:  24/03/2008   |   עודכן:  24/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המתמודד הגדול ב'אפי': מקאן אריקסון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
שני הגופים המרכזיים בישראל בתחומי התעשיה והמסחר מפרסמים נתונים שונים לחלוטין לגבי היקף החיסכון למשק כתוצאה מהפעלת שעון הקיץ החל מהלילה שבין חמישי-שישי השבוע, 28-27 במרס 200
עידן יוסף
דירוג הפרסום המאוחד של יפעת לחודש פברואר 2008 במחירים ריאליים קובע: קטגוריית הפרסום המובילה - רכב פרטי; המפרסם המוביל - פרוקטר אנד גמבל; המותג המוביל - בנק דיסקונט; הקמפיין המוביל - Yes סרטים/תמי 4
יפעת גדות
גם האקסית מתחתנת - למרות שעשתה ניסיונות להשאיר בסוד את החתונה    נישאה לאטיאס, מולטימיליונר, בקומה ה-65 של רוקפלר סנטר שבניו-יורק
מחלקה ראשונה
חנוך ליבנה, יו"ר ארגון עובדי הבנק הבינלאומי ועובדי פאג"י, מונה ליו"ר ועדת המבקר של ההסתדרות הכללית    ליבנה:"למרות המינוי, אין בכוונתי להפסיק לעסוק בהיערכות לקראת סכסוך העבודה שעתיד לפרוץ בבנק בתום תקופת הצינון"
אלעזר לוין
המנכ"ל הפורש של כלל-ביטוח הציג שורת נתונים המצביעים על התפתחות החברה מיום כניסתו ועד פרישתו (לתפקיד היו"ר)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il