הרווח הנקי של הריבוע הכחול בשנת 2007 הסתכם ב-150.2 מיליון שקל, ירידה לעומת שנת 2006, בה הרוויחה החברה 213.9 מיליון שקל. ההכנסות בשנה שעברה הסתכמו ב-6.982 מיליארד שקל, בהשוואה להכנסות של 6.515 מיליארד שקל ב-2006 - גידול של 7.2% . הגידול בהכנסות נובע בעיקרו מפתיחת עשרה סניפים חדשים ומרכישת חברת עדן טבע מרקט, ומאיחוד ההכנסות של החברות שנרכשו במהלך השנה - ורדינון ונעמן פורצלן.
הוצאות המכירה וההנהלה בשנת 2007 הסתכמו ב-1.562 מיליארד שקל, בהשוואה להוצאות של 1.396 מיליארד בשנה הקודמת - עלייה של 11.9%. העלייה בהוצאות נובעת בעיקר מהוצאות שיווקיות המיוחסות להשקת רשת מגה בעיר, פתיחת 8 חנויות חדשות במהלך השנה ועלייה בהוצאות בעקבות איחוד החברות הנרכשות. הרווח לפני מס ופחת (EBITDA) היה 423 מיליון שקל, כ-6.1% מההכנסות, בהשוואה ל-436 מיליון, כ-6.7% מההכנסות בשנת 2006 - ירידה של כ-3%. בניטרול השפעות חד-פעמיות בשנת 2007 - הרווח הנקי גדל ב-5%.
לדברי הבעלים, דודי וייסמן, בשנה שעברה אישר הדירקטוריון לראשונה את חלוקת 5 מיליון אופציות לכל דרגי הניהול - מנושאי משרה ועד לכל 186 מנהלי הסניפים. לדבריו, המהלך הראשוני בשוק הקמעונאי "מיישר קו עם החזון הניהולי של חברת אלון העולמית - המוקירה את עובדיה על הישגי החברה ורואה בהם שותפים מלאים". המנכ"ל, זאב וורמברנד, אומר כי "מהלך השקת מגה בעיר הוכיח את עצמו, והרשת מממשת את ההבטחה למחיר הזול ביותר בעיר ועוקפת את התחזיות".