X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תבע את פלאפון בגין יחס מזלזל ובזבוז זמן לאחר שהמתין זמן רב בתחנת שירות פלאפון השיבה שהעניקה יחס מקצועי וסבלני התביעה נדחתה בחיוב הוצאות
▪  ▪  ▪
[צילום: סוני אריקסון]

סלים והבי תבע את חברת פלאפון בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה בסכום של 5,000 שקל לאחר שהמתין, בשתי הזדמנויות שונות, זמן רב מדי בתחנת שירות על-מנת לתקן מכשירים. לדבריו, השירות שקיבל היה גרוע והוא הפסיד שעות עבודה ונגרמו לו הוצאות ועוגמת נפש. התובע ביקש לחייב את חברת פלאפון בפיצוי בגין מחדליה ויחסה המחפיר. בד-בבד אישר במכתב שצורף לכתב התביעה, כי בחודש אוקטובר אשתקד, קיבל מכשירים חדשים וחלופיים מהנתבעת.
בכתב ההגנה טענה פלאפון שהתקלות במכשירים אירעו עקב רשלנותו של התובע ו/או ממחדלו. "במכשירים התגלתה רטיבות כתוצאה משימוש בלתי סביר". לדבריה, התקלות תוקנו והתובע קיבל מכשירים חלופיים חדשים. פלאפון הוסיפה שנהגה בתובע במקצועיות וסבלנות אלא שהוא ביקש "לעקוף" את הממתינים בתור תוך דרישת זכויות מעבר למקובל. הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה.
בפסק דין שניתן בשבוע שעבר דחה השופט גד אנגל, את התביעה וחייב את התובע לשלם לפלאפון 350 שקל הוצאות משפט בתוך 30 יום אחרת הסכום ישא הפרשי הצמדה וריבית מיום מתן פסק הדין ועד לתשלום בפועל. "המכשירים סופקו לתובע למרות שנראה כי צודקת הנתבעת שהתקלות רובן ככולן נגרמו עקב שימוש בלתי סביר מצד התובע וזאת תוך רצון לשמור על הלקוח ותוך מתן שירות יעיל והולם. מקובלת עלי הטענה שיחסה של הנתבעת ללקוח היה סבלני, מקצועי והתובע הוא אשר ביקש 'לקצר' תורים ולקבל זכויות מעבר לאלה המגיעות לו. לפיכך נראה, כי לא היה מקום לתביעה זו והיא נדחית".

תאריך:  25/03/2008   |   עודכן:  25/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לקוח פלאפון שביקש "לקצר" תור ישלם פיצוי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מאיפה השופט יודע ?
אסרסון  |  25/03/08 11:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים מעריכים כי 35% עד 65% מהמקרים של לחץ דם גבוה עוברים בתורשה    במקרים בהם ההורים פיתחו יתר לחץ דם בגיל 55 או קודם לכן, הסיכון לתוחלת החיים של הילד היה גבוה פי שבעה מהנורמה
עידן יוסף
מפכ"ל המשטרה כהן תוקף קצינים בכירים בדימוס המותחים ביקורת על תפקוד האירגון
עו"ד אלי דורון, עו"ד יפעת גוטמן
הנאשמת מעלה במסגרת עבודתה כמנהלת חשבונות באמון הרב שניתן לה ע"י העמותה שבה הועסקה, ונטלה כספים רבים לעצמה מכספי העמותה, כספים אשר נועדו במקור למטרות של עזרה לציבור הנזקקים
יפעת גדות
גאולוגים מדווחים על נתזים גדולים מהר הגעש האלמאומאו
יואב יצחק
פרץ שוקל אלטרנטיבות פעולה נוספות, מלבד התמודדות במסגרת מפלגת העבודה    באחרונה הוא נפגש עם אולמרט (קדימה) ועם נתניהו (הליכוד)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il