X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
למתן המענקים לא היו מתנגדים בוועדת הביקורת או בדירקטוריון החברה - והם אושרו המאושרים: ארבעה סגני נשיא - אחד לכספים, השני לחשבות, השלישי מכהן גם כמנכ"ל כור תעשיות, והאחרון סגן נשיא "רגיל"
▪  ▪  ▪
דנקנר. מעניק
לידר, טיפל בפרויקט לאס-וגאס [צילום: פורום מנהלי הכספים]

חברת דיסקונט השקעות של נוחי דנקנר החליטה להעניק מענקים גדולים גם לכמה מנהלים בדרג סגני הנשיא. לגבי ההיקף הכספי של המענקים, שינוע בין 400 אלף שקל ל-1.25 מיליון שקל, טוענת החברה כי "בשל מיעוט החברות הדומות לה בסוג ובהיקף הפעילות לא ניתן היה להשיג מידע השוואתי משמעותי לגבי היקף המענקים מהסוג האמור לעיל". למתן המענקים לא היו מתנגדים בוועדת הביקורת או בדירקטוריון החברה - והם אושרו.
מענק של 900 אלף שקל יועבר לאורן לידר, סגן הנשיא הבכיר ומנהל הכספים הראשי של החברה. הנהלת דסק"ש: "המענק אושר לאור תרומתו הרבה ומאמציו המיוחדים במסגרת מילוי תפקידו במהלך השנה, ובעיקר תרומתו החשובה בקשר לטיפול במימון פרויקט הנדל"ן פלאזה בלאס-וגאס של נכסים ובניין - ובקשר לגיוסי כספים בהיקף כולל של כ-1.4 מיליארד שקל בהנפקות החברה לציבור".
לדבריה, המענק שקול לכ-11.5 משכורות חודשיות של לידר, ומהווה כ-0.06% מהרווח הנקי של החברה לשנת 2007. "היקף המענק סביר הן מבחינת סכומו והן מבחינת שיעורו מהרווח הנקי של החברה". נציין, כי במאי 2007 אושר ללידר מענק של 225 אלף שקל על הרבעון הראשון של השנה.
מענק של 1.25 מיליון שקל יועבר לרענן כהן, סגן הנשיא של החברה, המשמש גם כמנכ"ל כור תעשיות ומקדיש לכך 80% מזמנו. כור תעשיות מכסה לחברה 80% מעלויות העסקתו, כולל מענקים, והמענק הזה "אושר לאור תרומתו הרבה ומאמציו המיוחדים במהלך השנה, ובעיקר בקשר לשורת מימושים מוצלחים בהיקף כולל של כ-1.8 מיליארד שקל שביצעה כור תעשיות במהלך השנה - ובקשר לגיוס כ-640 מיליון שקל בהנפקת איגרות חוב שלה".
המענק שקול לכ-13.5 משכורות חודשיות, והחלק של החברה מהמענק הוא 250 אלף שקל, ומהווה כ-0.02% מהרווח הנקי שלה. "היקף המענק סביר הן מבחינת סכומו והן מבחינת שיעורו מהרווח הנקי של החברה לשנת 2007", טוענת ההנהלה.
מענק של 600 אלף שקל יינתן למישל דהן, סגן הנשיא וחשב החברה. "המענק אושר לאור תרומתו הרבה ומאמציו המיוחדים בתחום החשבונאי והמיסויי במהלך השנה, ובעיקר בקשר להיערכות החברה למעבר לדיווח כספי לפי תקינה בינלאומית, למימושים שביצעה ברבעון השלישי של השנה, ולגיוסי כספים בהיקף כולל של כ-1.4 מיליארד שקל בהנפקות לציבור". המענק שקול לכ-8.5 משכורות חודשיות שלו, ומהווה כ-0.04% מהרווח הנקי של החברה. נציין, כי גם במאי 2007 אושר לדהן מענק של 200 אלף שקל.
מענק של 400 אלף שקל לארי ברונשטיין, גם הוא סגן נשיא, "לאור פעילותו הנמרצת ומאמציו המיוחדים בעיקר בקשר לאיתור ובחינת הזדמנויות להשקעות חדשות בחו"ל. המענק שקול לכ-6.5 משכורות חודשיות שלו, ומהווה כ-0.03% מהרווח הנקי של החברה לשנת 2007.

תאריך:  25/03/2008   |   עודכן:  25/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
נמאס לכם מהגדת פסח הארוכה והמייגעת? עוד כחודש תוכלו לפגוש אותה שוב, ולקרוא אותה מההתחלה עד הסוף. בינתיים, תוכלו לקרוא הגדה אלטרנטיבית ומצחיקה. אבל מה הקשר לג`ודי ניר מוזס?
מערכת PCאון
במיקרוסופט מזהירים מפני התקפה חדשה על תוכנת מעבד התמלילים Word. האקרים מנצלים פרצה ללא patch להעברת קודים זדוניים במסמכי וורד ובכל מערכת הפותחת אותם. מי נמצא בסיכון ומי בטוח?
גלית יצחק
הזוכים בפרס לשנת תשס"ח הם: הסוכנות היהודית, תנועות הנשים נעמ"ת, ויצ"ו ואמונה, התאחדות התעשיינים, מועצת תנועות הנוער, עזר מציון ופרויקט פר"ח לחונכות
דרור מרום
הנהלת הבנק מפרסמת קטע נוסף מתוך דוח בנק ישראל לשנת 2007, שיפורסם כולו ב-1 באפריל    לגבי "מאזן התשלומים" קובע הבנק כי ההאטה בארצות-הברית תשפיע על ישראל קשה בהרבה מעל רבות ממדינות ה-OECD
מיכל ניסנסון
הפיוז'ן של אויאמה בפתח תקוה הוא לא רק בין טעמי המזרח והמערב, אלא גם בין טעמי המזרח הרחוק והמזרח הקרוב    מיכל ניסנסון מוכנה להישבע בכנאפה שלהם, שמשלבת מוס שוקולד לבן ולמון גראס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il