X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בשבת תיפתח ועידת הפסגה הערבית שר החוץ של סוריה רומז כי אפשר שארצו תשקול מחדש את תמיכתה ביוזמת השלום הערבית אולמרט: אני מוכן לעשות שלום עם סוריה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

בדמשק נשלמות ההכנות לוועידת הפסגה הערבית שתיפתח ביום שבת. שר החוץ הסורי, וליד אל-מועלם, אמר ש"ישראל עדיין אינה מחזיקה ברצון מדיני כדי לכונן שלום".
שר החוץ הסורי, וליד אל-מועלם, ציין כי קיימת אפשרות שבמהלך דיוני הפסגה הערבית שתיפתח בשבת בדמשק תיבחן מחדש היוזמה הערבית לשלום במידה ש"ישראל תוכיח את רצונה לכונן שלום במזרח התיכון". לדברי אל-מועלם, ישראל אינה מעוניינת בשלום.
"עמדתנו כלפי השלום במזרח התיכון ידועה לכולם. אנחנו בעד שלום צודק וכולל בהתאם להחלטות האו"ם ובהסתמך על עיקרון 'שטחים תמורת שלום'", אך הוכח שישראל, הנתמכת על-ידי ארצות הברית, עדיין אינה מחזיקה ברצון מדיני כדי לכונן שלום. לכן אנו תומכים בדברים שהועלו בפגישתנו הקודמת בקהיר בנושא לימוד [שאר] האפשרויות הערביות כלפי האסטרטגיה לשלום", אמר אל-מועלם בפתיחת כינוס שרי החוץ של הליגה הערבית בדמשק, שנועדו לישיבת הכנה לגיבוש הנושאים שיועלו לדיון בפסגה שתהיה בשבת.
קבוצת דרוזים מהגולן, המכנה עצמה "בני הגולן הסורי", שיגרה לדמשק איגרת המועדת לנציגי מדינות-ערב בפסגת הליגה הערבית. באיגרת נכתב כי הדרוזים בגולן ממשיכים לראות עצמם סורים, בני האומה הערבית, וכי הם מבקשים מהעולם הערבי לסייע להם לשבור את המצור הפוליטי והתרבותי שהוטל עליהם לאחר כיבוש הגולן בידי ישראל. "נישאר נאמנים לאומה ולמולדת", כתבו הדרוזים באיגרת.
ראש הממשלה אהוד אולמרט הצהיר כי הוא מוכן לעשות שלום עם סוריה, והביע תקווה כי הנסיבות יאפשרו לחדש את השיחות, אך אמר כי אפשר שהשיחות יהיו חשאיות. בכינוס השנתי של כתבי החוץ בישראל, שב אולמרט והדגיש אתמול כי ישראל אינה נושאת ונותנת עם חמאס, ולא תעשה זאת כל עוד הארגון ממשיך בדרך הטרור. ראש הממשלה הצהיר כי אפשר לסכם עוד השנה הבנות בסיסיות במשא-ומתן עם הפלשתינים, והוסיף כי היוזמה הערבית עדיין רלוונטית. אהוד אולמרט הבהיר שישראל אינה בונה התנחלויות חדשות ולא תפקיע עוד קרקעות, אך הדגיש כי גושי ההתיישבות הגדולים יישארו בידיה.

תאריך:  27/03/2008   |   עודכן:  27/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר החוץ הסורי: ישראל אינה רוצה בשלום
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הגולן לעולם לא יחזור לסוריה
קוסם  |  28/03/08 00:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
"הצל הדיגיטלי" - כמות המידע הדיגיטלי המיוצר אודות אנשים גדול מכמות המידע שהם מייצרים בעצמם. מחקר חדש של IDC בחסות EMC צופה גידול מסחרר של היקום הדיגיטלי ומפנה את הזרקורים אל התופעה הכלל-עולמית של "צל דיגיטלי"
מערכת PCאון
בשביל מה צריך מחשב שלם, כשאפשר לרכוש מקלדת עם מחשב בתוכה? שאלה טובה. ה-All-In-One Keyboard PC היא מקלדת כזאת בדיוק. רעיון חדשני, אבל האם הוא גם שימושי?
מחלקה ראשונה
עלות רכישת הרכבים גבוהה יותר לעומת כלי רכב המונע בדלק, אך הדבר עשוי לחסוך בטווח הארוך בעלויות התדלוק
מערכת PCאון
צריכים מישהו שיעשה לכם קצב? קיבלתם. רוצים לקבוע את מהירות הקצב? גם זה אפשרי עכשיו, והכל באינטרנט. מטרונום מקוון (WebMetronome) יכניס לכם קצב לחיים
דרור מרום
לא לשכוח - בשעה שתיים לפנות בוקר יש להזיז את מחוגי השעון שעה אחת קדימה    ההערכות הן רוב הישראלים יעשו זאת כבר בערב - או למחרת בבוקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il