X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מאמן נבחרת הנערים אמנם היה מאוכזב מה-2:2 מול אנגליה ואי ההעפלה ליורו, אבל מצא נקודת אור "גידלנו שחקנים שיובילו את הכדורגל הישראלי קדימה"
▪  ▪  ▪
מוטי איווניר [צילום: תומר גבאי]

בנבחרת הנערים של ישראל קיבלו באכזבה את התיקו 2:2 מול אנגליה, אבל זכרו שגם ניצחון (יום א', 30.3.08) לא היה מעלה אותם ליורו מאחר וצרפת, שהיתה ראשונה בבית ערב המחזור, ניצחה 1:3 את רוסיה.
אחד השחקנים הבולטים בנבחרת, אייל גולסה אמר: "מההתחלה ידענו שיהיה קשה אבל באנו עם המון אמונה. לא היה הרבה מזל עם צרפת וגם אנחנו קיבלנו בדקה האחרונה גול. זה הכדורגל וצריך להמשיך הלאה.
"כל אחד רצה לתת טורניר טוב גם בשביל לעלות וגם בשביל לקדם את עצמו". על חיפה ומעבר אפשרי ל-פריס סן ז'רמן אמר: "זה לא תלוי בי. אני צריך להשיג דרכון ואזרחות. אני עובר לחיפה בשנה הבאה, הייתי רוצה לשחק בפ.ס.ז' אבל אם בארץ אז רק בחיפה".
מוחמד גדיר שכבש את שער השוויון לישראל התייחס לעובדה ש-4 אוטובסים הגיעו מביר אל מכסור, בה הוא מתגורר: "הקהל גרם לי למרץ, כולם עודדו אותי. הכנסתי גול מתנה בשביל כל הקהל. זו פעם ראשונה שהכפר רואה משחק של נבחרת ישראל".
מאמן הנבחרת, מוטי איווניר: "ספגנו שער בסיום בגלל חוסר ניסיון. עברנו פה טורניר מאוד מאוד מכובד. נבחרת ישראל שיחקה מול 3 מעצמות כדורגל אירופיות, רוסיה צרפת ואנגליה וסיימה במקום השני".
"פספסנו היום ניצחון על אנגליה, ניצחנו את רוסיה, נתנו קרב לצרפת ביום גרוע שלנו ובכל זאת הפסדנו רק 2:3. הבאנו כבוד לכדורגל הישראלי. אנחנו צריכים להסתכל על הטורניר הזה בשני היבטים, הרצון הראשון זה להעפיל לאליפות אירופה והשני הוא לגדל שחקנים שבעוד 4-5 שנים שאולי ייצגו את הנבחרת הבוגרת, ויצעידו את הכדורגל ישראלי קדימה.
"מהבחינה הזו אני חושב שהרווחנו בגדול, יש כאן כמה שחקנים שהוכיחו יכולוץ גדולות, הם צוברים את הניסיון כדי להיות בעתיד שחקנים מובילים בכדורגל הישראלי. כמו מוחמד גאדיר וניר ביטון, שהיה הפתעת הטורניר למרות שנכנס ברגע האחרון. יש לו טכניקה וחוכמת משחק והוא 1.93 מ'".
"התחלנו את המשחק רע מאוד. השחקנים לא מצאו את הידיים והרגליים ברבע השנעה הראשונה. נכנסנו לפיגור ולמזלנו השוער עצר פנדל, אח"כ עשיתי שינוי טקטי שאיזן את הכוחות. מהרגע שעצרנו את הפנדל ועד הסיום היינו יותר טובים.
"חבל שלא עלינו ושלא ניצחנו אבל בכל זאת המשחק היה מכובד. לא היו לי הפתעות, ידעתי שהחלק האחורי שלנו יהיה בעייתי, האירופאים מהירים וידעתי שיהיה לנו קשה להתמודד, זו לא היתה בעיה לשחק עם 5 שחקני הגנה, אבל כדי שלא יגידו אח"כ שאני בונקר בונקר בונקר לא שיחקתי עם 5 שחקני הגנה.
"אני חושב שאחת הבעיות של הכדורגל שלנו זה שמשקיעים יותר באגודות ופחות בשחקנים צעירים. זה חשוב שעכשיו הם נחשפים לאירופה, ובסופו של דבר זה יתרום לכדורגל הישראלי".

תאריך:  30/03/2008   |   עודכן:  30/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מוטי איווניר: עברנו טורניר מאוד מכובד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר הביטחון אהוד ברק אישר את התוכניות של תרגיל החירום הלאומי שיערך בעוד שבועיים
איציק וולף
על אף האיסור הגורף שהטילה הממשלה על בנייה בהתנחלויות ביהודה ושומרון נבנות מאות יחידות דיור בימים אלה ממש    טליה ששון: הבנייה סכנה לדמוקרטיה
רותי אברהם
ביהמ"ש: מורה שרואה תלמידים מתקוטטים ויודע שאחד מהם הוא אלוף באמנויות לחימה - רשאי להפריד ביניהם "בכוח סביר"    השופטת: התביעה לא הוכיחה כי השימוש בכוח מהווה עבירה פלילית
איציק וולף
ראש אגף התנועה במשטרת ישראל הורה להפסיק עד להודעה חדשה את השימוש באקדח הלייזר למדידת מהירות נסיעה של נהגים    זאת בעקבות דריסת שוטר בזמן שהפעיל מד מהירות שכזה
איציק וולף
ראש מועצת עראבה, שאירח את העצרת המרכזית של ערביי ישראל לציון יום האדמה, קורא לפלשתינים להתאחד ולכונן מדינה שבירתה ירושלים    אלפי המפגינים הצהירו: "נישאר קשורים לאדמה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il