X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש מערכת הביטחון הצביעו היום בבחירות לציפור הלאומית של מדינת ישראל רוב חיילי וקציני הקריה בחרו בבז האדום חיילי יחידות השדה יוכלו להצביע בהודעות SMS חינם מהשטח הרמטכ"ל, אגב, הצביע לדוכיפת פרויקט עם מעוף
▪  ▪  ▪
[צילום: דובר צה"ל]

ראש המטה הכללי, רב-אלוף גבי אשכנזי, פתח הבוקר את יום ההצבעה לפרויקט "הציפור הלאומית" במחנה רבין, במסגרת שבוע המודעות לטבע ולסביבה בצה"ל.
לפי תוצאות חיילי הקריה, הבז האדום הוא הזוכה הגדול, שגרף כ-52 % מהקולות. לאחריו השלדג לבן החזה עם לובי קולני במיוחד של בנות היחידה עם 10%, דוכיפת 9%, בולבול 8%, פשוש 7%, תנשמת 4%, צופית 4%, סיקסק 3%, חוחית 2% והנשר שגרף 1% בלבד מהקולות.
לרגל אירועי 60 שנות המדינה, מצטרפים גם מפקדי וחיילי צה"ל לתהליך בחירת "הציפור הלאומית", פרויקט אותו מובילה החברה להגנת הטבע.
כל יחידות צה"ל יצטרפו לתהליך הכרות עם 10 הציפורים המובילות, ויתרמו גם הם לבחירות לציפור הלאומית של ישראל. הפרויקט הוא מיזם משותף של מפקדת קצין חינוך ראשי, החברה להגנת הטבע, שרת החינוך והשר להגנת הסביבה.
ברחבה הגדולה, שבחזית מבנה המטכ"ל ומשרד הביטחון, הוצבו היום אוהלים ותחנות מידע, בו הוצגו סרטי ציפורים, וניתנו הסברים על הציפורים. באוהל הוצבו קלפיות בחירה, בהן הצביעו החיילים והמפקדים.
בצידי האוהל הוקמו דוכני הסבר של מבחר יחידות צה"ל הקרויות על שם ציפורים ישראליות ומפקדי וחיילי היחידות הסבירו למצביעים על הציפור המייצגת את יחידתם. גדוד ניצן- תנשמת-יחידת תצפיות,מגלן,דוכיפת,שלדג לבן חזה, טייסת נחשון, טייסת יסעור,בית ספר לטיסה: עיט, צוקית, וסנונית,טייסת בז, טייסת שחף וחופית. הטייסות יוצגו ע"י תלמידי ביה"ס הטכני של חיל האויר והקדם צבאית במעגן מיכאל של החברה להגנת הטבע.
במהלך היום הגיעו להצביע גם שר הביטחון אהוד ברק, והרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי- שהצביע לדוכיפת ומפקד חיל האוויר. אהוד ברק פגש במקום את מוקי בצר, לשעבר שותפו במבצעים נועזים כמו "אביב נעורים", וכיום מנהלת המכינה הקד"צ של החברה להגנת הטבע במעגן מיכאל.
ההצבעה בקריה תפתח את ההצבעה הכלל צהל"ית שתיערך בכל יחידות צה"ל. החיילים יקבלו לכל אורך השבוע הדרכה בנושא ציפורים ושמירת טבע בכלל, ויוכלו להצביע לציפור הלאומית שלהם דרך אתר צה"ל נט. חיילים מיחידות השדה, אשר לא נגישים למחשב, יוכלו להצביע באמצעות SMS חינם.
יוסי לשם ודן אלון, מובילי הפרויקט מטעם החברה להגנת הטבע, אמרו כי זה מרגש לראות שחיילי צה"ל לוקחים חלק גם בפרויקט הלאומי של בחירת הציפור הלאומית. "לצה"ל יש חלק חשוב בשמירת הטבע בישראל, ודרך הפרויקט נחשפים החיילים ליכולת שלהם לתרום לשמירת הטבע גם בתקופת השירות הצבאי", אמרו.
כזכור, התהליך החינוכי וההצבעות מתרחשות גם בכל בתי הספר בישראל, בכל גני הילדים. עשרות אלפי ישראלים הצביעו לציפור המועדפת עליהם באמצעות אתר החברה להגנת הטבע.
הרמטכ"ל אשכנזי מצביע "דוכיפת"
מפקד חיל האוויר שקדי מצביע "שלדג"
שר הביטחון אהוד ברק מקבל תדרוך מאיש החברה להגנת הטבע יוסי לשם
מפגש פסגה של יוצאי היחידה - אהוד ברק ומוקי בצר
חיילים וחיילות מיחידת שלדג בבחירות. מעניין איזו ציפור הם העדיפו...
תאריך:  31/03/2008   |   עודכן:  31/03/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
באיזו ציפור בחר הרמטכ"ל אשכנזי?
תגובות  [ 2 ]מוצגות  [ 2 ] כתוב תגובה 
1
ויכתתו על רוביהם...ציפורים
מאיריקו  |  31/03/08 18:58
2
ואף על פי כן-לא נוקתה הלשלשת..
מאיריקו  |  31/03/08 23:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי דברת
מנכ”ל שפע שוק - אורי קמינסקי - התפטר מתפקידו בשל הסכסוך בין ועדת הרבנים לקבוצת דור אלון    ועדת הרבנים לקבוצת דור אלון עקב פתיחת סניפי רשת AM:PM שבשליטת הקבוצה בשבת
מערכת PCאון
מכירים את התמונות מעוררות התיאבון המופיעות על עטיפות מזון שונות? בטח לא תהיו מופתעים לגלות שהקשר בין התמונות הללו למוצר במציאות קלוש ביותר. אז איך האוכל שלנו באמת נראה? לא משהו...
מערכת PCאון
חברת AMD משיקה את סדרת ה-Phenom המחודשת, עם לא פחות משבעה מעבדים משופרים. האם צפויה התחממות המלחמה בינה לבין יריבתה העיקרית אינטל? אנליסטים רבים מאמינים שכן
מחלקה ראשונה
ראש הממשלה אמר ששכונות יהודיות בי-ם יישארו בריבונות ישראל בכל הסכם והפשיר 600 יחידות דיור בבית"ר עילית    אושרה תוכנית לבניית 600 יחידות דיור בפפסכת זאב    ראש הממשלה: "הדיווחים על התקדמות דרמטית בשיחות עם הפלשתינים - מוגזמים"
דרור מרום
שר האוצר נפגש עם מנכ"ל בית ההשקעות בבקוק אנד בראון מאוסטרליה - והכריז כי שילוב בתי השקעות בינלאומיים במשק הישראלי יביא להגברת הפעילות הכלכלית וישפר את התחרותיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il