X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרשת נרכשה על-ידי קבוצת משקיעים מתחום הרפואה הקבוצה תשלם כ-5 מיליון שקל לרכישת הרשת בנוסף ל-6 מיליון שקל עבור סבסוד טיפולים ללקוחות העבר תמשיך להפעיל את סניפי הרשת ותרחיב פעילות לתחומי אסתטיקה ורפואה נוספים ומבטיחה למזער את נזק הלקוחות
▪  ▪  ▪
[צילום: רונן גיל]

שופטת בית המשפט המחוזי, ורדה אלשיך, אישרו (יום ב', 31.3.08) את מכירת נאטוראפיל, הרשת הגדולה ביותר בישראל, המתמחה בהסרת שיער בלייזר, לקבוצת משקיעים מתחום הרפואה, בראשות איש העסקים גונן הראל, מבעלי חברת מדיקליניק.
נאטורפיל הינה הרשת בעלת הפריסה הגדולה ביותר בארץ בתחומה, ועוסקת בעיקר בהסרת שיער בלייזר. הרשת מונה 19 סניפים ומעסיקה כ-170 עובדים, עם מחזור מכירות הנאמד בכ-30 מיליון שקל בשנת 2007.
העסקה שלא מומשה
לפני כשלושה חודשים הייתה חברת נאטורפיל בשלבים סופיים לרכישת הרשת על-ידי קרן "מרקסטון", בסכום הנאמד בכ-24 מיליון שקלים. עסקה זו לא מומשה.
כאמור, השופטת אישרה את רכישת הרשת באמצעות קבוצת המשקיעים בראשות הראל, במסגרת ההצעה שהוגשה תשלם הקבוצה כ-5 מיליון שקל, בנוסף, תסבסד החברה החדשה המשך טיפולים ללקוחות העבר של הרשת שנפגעו, תמורת השתתפות עצמית סמלית. שווי הסבסוד כ-6 מיליון שקלים.
פנייה ללקוחות
לדברי איש העסקים גונן הראל: "בשלב הראשון אנו עושים מאמצים עילאיים כדי להמשיך ולהעסיק את רוב העובדים, במטרה להפעיל את כל סניפי הרשת במתכונת הרגילה, וכמו כן לנסות להפעיל את סניפי החברה בפריסתה המקורית". הוא הוסיף כי "מייד בתום הערכות הראשונית נפנה ללקוחות החברה במטרה למזער את הנזק והסבל שנגרם להם בעבר".
הרחבת הפעילות
בכוונת הקבוצה לפתוח מחלקה שתתמחה בטיפולי שיניים מורכבים וטיפולים בהרדמה מלאה, בכל סניפי הרשת. בנוסף, תרחיב הקבוצה את פעילותה הרפואית בארץ ובחו"ל ותמצב עצמה כרשת בינלאומית לאסתטיקה ורפואת שיניים. בכוונת החברה החדשה להעסיק רופאים מומחים בתחומי הפעילות אליהן היא נכנסת. היא הודיעה כי תטפח את ההון האנושי שבידיה ותקלוט עובדים חדשים לשורותיה.
בפברואר 2008 הגישה החברה שהפעילה את הרשת בעבר "ביוטי פיל אינטרנשיונל", בקשה למתן צו הקפאת הליכים נגדה, בשל חובות של 21 מיליון שקלים שצברה. בית המשפט מינה כונס נכסים, אשר הוגשו לו מספר הצעות לרכישת החברה, ובסופו של דבר התקבלה הצעתה של הקבוצה בראשות גונן הראל שלטענת הכונס הינה ההצעה הטובה, והראויה ביותר שהוגשה. בהתאם להחלטת בית המשפט, הרכישה כוללת את נכסי החברה שבהצעה, שהם נקיים מכל שעבוד או חוב, את זכויות החברה במקרקעין שבהסכם, וכמו כן את המוניטין לרבות סמלה המסחרי של החברה.
ההסכם קובע כי הלקוחות ששילמו עבור סידרת טיפולים ל"נאטורפיל" ושהתשלום בגינם נפרע, יהיו זכאים להמשך טיפולים על-ידי החברה החדשה בתוספת 25% בלבד מעלות הטיפולים שטרם מומשו עד לתקרה של 10 טיפולים.
פיצוי ללקוחות
מי שרכשו בעבר טיפולים "עד לתוצאה" יהיו זכאים לטיפול ראשון בעלות 25% ממחיר המחירון ו-50% משני טיפולים נוספים. פתרון זה הוא למעשה סבסוד הטיפולים למטופלי "נאטורפיל" הישנה על-ידי הרוכשים, ומהווה הסדר שבמהותו הינו "הרע במיעוטו" מול חלופות הפירוק של החברה, כדברי מנהלה החדש. "הנהלת החברה, המונה מנהלים מנוסים מתחום האסתטיקה, עושה מאמץ להפעיל את החברה במהירות האפשרית, תוך שימת דגש על מתן שירות איכותי, יישום רפואה נכונה, ומיצוב החברה בחזית תחום הרפואה הפרטית בארץ", דברי הראל.

תאריך:  01/04/2008   |   עודכן:  01/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נאטורפיל ניצלה: משקיעים רכשו הרשת
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
למי פונים עכשיו?
טליייי  |  2/04/08 19:26
2
איך ליצור קשר
איריסי  |  2/04/08 21:11
3
המשך טיפולים
קרן.א.  |  3/04/08 12:26
4
עדיין לא פנו אל הלקוחות?
אורית4068  |  23/06/08 15:03
 
- תשובה
רונית כחלון  |  26/07/08 20:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
העובדת הודיעה למעביד על מחלתה כעבור ארבעה חודשים, ופוטרה מיידית    המעביד השיב שהמחלה היוותה איום על חייהם של הקשישים הסיעודיים
איריס פרחי
טען שהמרצה הוחלף וסדר ההרצאות השתנה    הנתבעת השיבה שהסטודנט נכשל בבחינות והתביעה טורדנית    בית המשפט חשב אחרת והחזיר לתובע את כספו
איריס פרחי
התובע נאלץ להחליף את האריחים וביקש פיצוי כספי    חברת נירלט טענה שהתרשל כשלא בדק את התכשיר על משטח קטן    נפסק שיפוצה במחצית הסכום
שרית מנחם
בד"ץ העדה החרדית ירושלים הקים גוף פיקוח שיעניק כשרות למוצרים פיננסיים    עם קבלת ההכשר יוכל הציבור החרדי להשקיע את כספו בחברות שבהן לא עוברים על איסורי התורה
יפעת גדות
שימוש בטלפונים סלולריים יותר מ-10 שנים עלול להעלות את הסיכון לסרטן המוח ביותר מ-50%    משך הזמן בין התחלת השימוש בטלפון הסלולרי ועד לאבחון גוש ממאיר במוח עשוי להיות 10-20 שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il