X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת הענק היא בין השאר הבעלים של קבוצת סונול, החברות טמבור וסופרגז - וחברות בתחומי הנפט, הכימיקלים, הנדל"ן והתיירות היא נמצאת בבעלות דוד עזריאלי החל משנת 2006
▪  ▪  ▪
סגיס. הוביל תהליכים מתקדמים בצה"ל והיה מנכ"ל שופרסל
עזריאלי. רכש את גרנית לפני שנתיים

מנכ"ל חברת גרנית הכרמל, האלוף (מיל.) עמי סגיס, הודיע היום (ג', 1.4.08) על התפטרותו מהתפקיד. חברת הענק היא בין השאר הבעלים של קבוצת סונול, החברות טמבור וסופרגז - וחברות בתחומי הנפט, הכימיקלים, הנדל"ן והתיירות. היא נמצאת בבעלות דוד עזריאלי, החל משנת 2006.
סגיס מכהן כמנכ"ל החברה מאז אפריל 2003, ולפי הודעתו הוא יסיים את תפקידו ב-30 בספטמבר 2008. הובהר כי סגיס ימשיך לכהן עד שיימצא לו מחליף. בצה"ל היה סגיס ראש אגף הטכנולוגיות והלוגיסטיקה, והיה אחראי להובלת תהליכים מתקדמים בתחומי הרכש והניהול השוטף של המשק והתחמושת.
סגיס יצטרף לקבוצה בינלאומית של תשתיות ולוגיסטיקה, שתעסוק בפרויקטים של תשתיות ולוגיסטיקה באירופה, תוך שימת דגש על מדינות מזרח אירופה. הוא מסר כי החליט לסיים את תפקידו "ולפנות לאתגרים חדשים, לאחר שהוביל את גרנית הכרמל להישגים רבים". לדבריו, בחמש שנות כהונתו הצליחה גרנית הכרמל לבסס את מעמדה כחברת אחזקות מובילה במשק הישראלי.
גרנית הכרמל השקעות היא חברת אחזקות מהגדולות בארץ, והיא נוסדה ב-1981. בסמוך להקמתה רכשה את קבוצת סונול שהיתה אחת משלוש חברות הדלק שפעלו בישראל, ברכישה ממונפת, שהיתה הגדולה ביותר שהתבצעה עד אז. גרנית היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסת תל אביב, ובבעלותה ובשליטתה אחזקות בתחום השיווק וההפצה של תזקיקי נפט, גז פחמימני מעובה (גפ"מ), כימיקלים, צבע, חומרי סיכה, שמנים ומוצרים נלווים, טיהור והתפלת מים, טיפול בשפכים, חיפושי נפט וגז, נדל"ן ותיירות. היא מייצרת גם מגוון רחב של מוצרי נפט מיוחדים.
השליטה בה נרכשה על-ידי קנית השלום השקעות, מקבוצת עזריאלי, והיא הנפיקה מניות לציבור בפעם הראשונה בפברואר 1992 והשלימה הנפקת אגרות חוב המירות לטווח ארוך באוקטובר של אותה שנה.

תאריך:  01/04/2008   |   עודכן:  01/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התפטר מנכ"ל גרנית הכרמל, עמי סגיס
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
בהצלחה
קצין וג'נטלמן  |  12/05/08 00:22
2
מתי מעט שכמותו
עימנואל הרומי  |  3/08/08 15:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
בקרב מטופלים שקיבלו את התרופה הניסיונית חל שיפור במבחנים המודדים זיכרון לטווח קצר, זיכרון פעיל וכושר זיהוי - יכולות הנפגעות בצורה קשה אצל חולי אלצהיימר
דרור מרום
כך נקבע בהסכם ראשון מסוגו בחברת התעופה - הכולל הטבות מפליגות לכל הסקטורים    העובדים יקבלו תוספות שכר ו-5% מהרווחים - החל משנת 2011    יו"ר אירגון עובדי התחבורה בהסתדרות: "אני שמח שההנהלה הבינה שהסכם קיבוצי עם העובדים הוא אינו קללה"
מערכת PCאון
גרטנר מזהירה מפני מחסור בעובדים מיומנים ומוכשרים בתחום ה-IT; צעירים רבים במערב רואים ב-IT בחירת קריירה בלתי מוצלחת: מדובר בעבודה שהיא גם קשה וגם "לא מגניבה"
מערכת PCאון
שוב שכחתם לטעון את נגן ה-MP3 שלכם? הגאדג`ט של היום יאפשר לכם לטעון את הנגן גם בלי מטען, והכל בעזרת ידית אחת קטנה. עכשיו נותר רק להחליט מה יותר חשוב - המראה של הנגן או הגימיק המעניין
האתר המוזר של היום מציע לכם שעון מיוחד ומשעשע, שאפילו "מדבר" עם המחשב שלכם תוך כדי. אם אין לכם מושג על מה מדובר, אולי כדאי שתקראו את הכתבה על עוד הפתעה שמצאנו ברשת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il