X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נכנסו לשותפות עם הילדים לבניית 92 דירות יוקרה ברמת אביב החדשה 1.5 מיליון שקל בממוצע לדירה
▪  ▪  ▪
[צילום: גינדי]

האחים משה ויגאל גינדי חוזרים לבניית מגורי יוקרה בישראל. האחים גינדי שותפים עם גינדי השקעות - בשליטת בנו וחתניו של משה גינדי - בפרויקט חדש לבניית 92 דירות יוקרה בדרך נמיר פינת פרופס, רמת אביב החדשה. הדירות ימכרו ב-1.5 מיליון שקל בממוצע לדירה. האחים גינדי יהיו בעלי 50% בפרויקט, וישקיעו 67% מההון העצמי. האחים גינדי, מותיקי הבניה למגורים במרכז הארץ, חוזרים עתה לענף דירות היוקרה, לאור הגאות בשוק זה.
היום (2.4.08) נודעו פרטיה המלאים של העסקה, לאחר שפרטים ראשונים פורסמו אתמול ב-NFC. האחים גינדי, יחד עם גינדי השקעות, זכו שלשום בהתמחרות בבית המשפט המחוזי בת"א, וקנו את חלקו של היזם שלום מימון, שהוא הבעלים של קרקע לבניית 38 מתוך 92 הדירות. הם ישלמו לו 41.7 מיליון שקל, שהם כ-310 אלף דולר לקרקע לדירה.
בקרוב, ישלימו משפחות גינדי את עסקת הרכישה, על-ידי כך שיקנו מקבוצת פרטיים את חלקם, קרקע ל-54 הדירות הנותרות: בעלי קרקע ל-44 דירות ימכרו את חלקם בעסקת אחוזים לפי 46.8%. בעלי הקרקע ל-10 הדירות הנותרות יעשו עם גינדי עסקת שירותי בניה - גינדי יבנו להם את הדירות תמורת תשלום של 1 מיליון שקל לדירה.
משפחות גינדי יבנו במקום שני מגדלים בני 46 דירות יוקרה. הפנטהאוזים ימכרו במחיר גבוה בהרבה מהממוצע. ההשקעה, כולל המגרש, תגיע ל-119 מיליון שקל. המכירות נאמדות בכ-137 מיליון שקל. הרווח הצפוי לפני מס הוא 18 מיליון שקל - 9 מיליון שקל למשה ויגאל גינדי, 9 מיליון שקל לגינדי השקעות, בבעלות מנור גינדי (בנו של משה), אורי לוי ואייל פרידמן (חתניו של משה).
זהו פרויקט משותף נוסף של משה ויגאל גינדי עם חברתם של הבן והחתנים. שתי החברות שותפות, 25% לכל צד, בשורת פרויקטים לבניית אלפי דירות בבודפשט, בירת הונגריה. השותף הנוסף בפרויקטים אלו הוא ישראל בן-יקר, לשעבר מגדולי הקבלנים הפרטיים בישראל, שהעתיק בשנים האחרונות את מרכז פעילותו למזרח אירופה.

תאריך:  02/04/2008   |   עודכן:  02/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרסום ראשון: האחים גינדי חוזרים למגורי יוקרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הסיבה: הרצון לשמור על ממוצע ציונים גבוה    כך עולה מסקר שערכה חברת אינטל ישראל    כרבע מהם השתלבו בעבודה בתחום שאינו רלוונטי ללימודיהם
איציק וולף
הקבינט המדיני-ביטחוני החליט להקדים את חלוקת ערכות המגן לאזרחי ישראל זאת עוד בטרם נאספו כל הערכות הישנות    "הערכות רועננו, שודרגו ויחולקו"
דרור מרום
שער הדולר המשיך לסבול מתנודתיות גבוהה - שהתבטאה בעיקר בירידות    זאת לפני התערבות בנק ישראל ברכישות המט"ח וקניית 25 מיליון דולר ביום
איציק וולף
כוח מגדוד הסיור של חטיבת הצנחנים עצר הלילה מבוקש בכיר מהג'יהאד האיסלאמי    ברשותו נתפסו רובה חצי אוטומטי ושש מחסניות מלאות
דרור מרום
התעשיינים: הקמת המפעל בשטח מחנה צבאי בדרום הארץ יוצרת תחרות בלתי הוגנת    טוענים כי היא סותרת את הוראות החשב הכללי במשרד האוצר - והיא צפויה להביא במישרין לפיטורים מיידיים של יותר מ-70 עובדים באזור הדרום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il