X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר הביטחון ביטל את נסיעתו המתוכננת לגרמניה בשבוע הבא באותו זמן יפורסם בסוריה דוח על חיסול עימאד מורנייה החליט שנכון יהיה להישאר בארץ
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

שר הביטחון, אהוד ברק, ביטל (יום ה', 3.4.08) את נסיעתו המתוכננת לגרמניה בשבוע הבא. זאת, ככל הנראה, לקראת פרסום דוח מיוחד בסוריה על חיסול בכיר חיזבאללה עימאד מורנייה ולאחר שאתמול פורסם כי סוריה נערכת לאפשרות שישראל תתקוף אותה ואת חיזבאללה.
גורמים במערכת הביטחון אומרים כי שר הביטחון החליט שנכון יהיה להישאר בשבוע הבא בישראל ולא לצאת לביקור המתוכנן במועדו המקורי.
הבוקר התייחסו גם גורמים בכירים בירושלים לעלייה המסתמנת בכוננות הסורית ואמרו כי אין לישראל כוונה לתקוף את סוריה וכי לידיעות בעניין זה אין שחר. "מסרים ברוח זו הועברו בעת האחרונה לדמשק", אמרו שרים בקבינט.
ראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון, האלוף במילואים עמוס גלעד, הבהיר כי שר הביטחון לא ביטל את נסיעתו אלא דחה אותה מעומס משימות. "עומס משימות אינו נובע דווקא מהכוונה של מישהו לתקוף אותך אלא מכך שהתפקיד מורכב ודבר שכזה קורה מעת לעת", אמר בקול ישראל.
לדבריו, גם אם צבא סוריה גייס מילואים, המשמעות של צעד זה שונה לגמרי מן המשמעות של גיוס מילואים במדינת ישראל. "צבא סוריה הוא צבא ענק. הם לא מתגברים ולא נערכים למלחמה עם ישראל. גם העיתונים האלה משקפים חשש סוריה והסורים מעריכים שהם לא יכולים לתקוף את ישראל עכשיו", הדגיש.
"מה שכן צריך לשים לב זה על המגמות ארוכות הטווח של התעצמות חיזבאללה. המודיעין עוקף אחרי זה והצבא צריך להיערך לתוצאות של בניין הכוח והתעצמות חיזבאללה. אבל זאת צריכה כרגע להיות דאגה של הצבא והמודיעין ולא של אזרחי ישראל".
סגן הרמטכ"ל, האלוף דן הראל, התייחס (יום ד', 2.4.08) לדיווחים על גיוס מילואים בצבא סוריה ואמר כי הוא אינו רואה כל סיבה למתיחות יוצאת דופן בצפון.
"אני לא חושב שקיים צד, כזה או אחר, המעוניין בעימות צבאי. אני לא חושב שהשטח נראה כמו שהוא נראה בתקשורת. כל מי שינסה לפגוע בישראל, עליו לזכור שהיא המדינה החזקה באזור, והתגובה שלה תהיה קשה וכואבת. אנחנו כל הזמן בערנות ובמוכנות" ציין בתדריך לעיתונאים בקריה בתל אביב.

תאריך:  03/04/2008   |   עודכן:  03/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברק ביטל את נסיעתו לגרמניה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דוגמא אישית
אוהד ברק  |  3/04/08 09:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
תמיכת היהודים בגולה בישראל אינה מובנת מאליה    ארגוני שמאל יהודיים בקנדה מגבשים חזית הקוראת תיגר על הנהגת הקהילה היהודית ופועלים לגייס תמיכה פוליטית וציבורית נגד "המדיניות הגזענית" של ישראל    מתנגדים להיותה של ישראל מדינה יהודית ומצדדים בהקמת מדינה אחת לשני העמים
יפעת גדות
כשאנו מזדקנים, הגוף סופג את הסידן ביעילות נמוכה יותר וקיימת גם סבירות גבוהה יותר לשימוש בתרופות המשבשות את ספיגת הסידן    גם גברים סובלים מאיבוד עצם ניכר כשהם מזדקנים
יפעת גדות
על סמך סקירה של ספרות מדעית חוקרים מדווחים כי עבור האדם הבריא הממוצע כמות רבה יותר של מים אינה משפיעה לטובה על הבריאות    ההמלצות על שתיית 8 כוסות מים ביום הן יותר אגדה אורבנית מאשר עובדה רפואית
יפעת גדות
הירדנים טענו לשליטה על הנגב הדרומי, ומבצע עובדה נועד לקבוע את עובדת שליטתה של ישראל בחבל ארץ זה
יפעת גדות
אל תשתו מים מהברז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il