X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: חברת ישראייר]
הנשר נחת
הגיע המטוס הגדול ביותר של ישראייר
לאחר עיכוב של יממה וביטול הטקס החגיגי שתוכנן בנתב"ג נחת בנתב"ג האיירבס-330 החדש החברה החלה במיתוג המטוס ובהכנתו לטיסת הבכורה שלו לניו-יורק - במוצאי שבת הקרובה [איירבס-330 בצבעי ישראייר: יטוס בקו לארה"ב / צילום: קונצרן איירבס]

ציון דרך בתולדותיה של חברת התעופה ישראייר התרחש (יום ה', 5.3.08) עם נחיתתו בארץ של מטוס הנוסעים הגדול ביותר של החברה - האיירבס-330. הגעת המטוס התעכבה ביממה "מסיבות ביורוקרטיות", עקב עיכוב בשיחרורו מהרישום המקומי מצד שלטונות ספרד. עקב כך בוטל הטקס החגיגי שתיכננה החברה לקיים אתמול בנתב"ג, בהשתתפות שר התחבורה, שאול מופז, והבעלים - נוחי דנקנר ואבי פישר.
האיירבס-330 עובר כעת תהליך של מיתוג, כולל צביעה בצבעי וסמלי ישראייר, לקראת המראתו לטיסת הבכורה בקו הסדיר של החברה לניו-יורק, במוצאי שבת הקרובה. החברה מסרה היום כי העמידה בלוח הזמנים לקראת טיסת הבכורה התאפשרה לאחר "התנהלות מאומצת מול הרשויות הספרדיות", שבסיומן המריא המטוס אמש בדרכו לתל אביב - ונחת בנמל התעופה בן-גוריון הלילה בחצות.
לדברי יו"ר הקבוצה, גיא רוזן, "האיירבס החדיש שלנו הגיע והוא ערוך ומוכן לטיסת הבכורה בשבת. אין ספק כי דחיית אירוע ההשקה אתמול, לנוכח העיכוב בהגעת המטוס, לא הסבה לנו נחת - אולם השמחה האמיתית עבורנו תבוא לידי ביטוי בכך שמאות ואלפי לקוחות שלנו ייהנו מטיסה לארה"ב במטוס מהשורה הראשונה".
ישראייר נמצאת בבעלות קבוצת גנדן של דנקנר ופישר, ובכוונתה להפעיל את המטוס רחב הגוף בעיקר בקו בין ישראל לארה"ב, החל מעונת התיירות אביב-קיץ 2008. המטוס הוא הגדול ביותר בצי החברה, והיא מנהלת משא-ומתן לקראת קבלת קווי תעופה סדירים מרכזיים עם יצרנית המטוסים האירופית - לגבי רכישת שני מטוסי איירבס-330 נוספים. שיחות אלה מבססות את החלטתה לבסס את כל צי מטוסיה על מטוסי הקונצרן הצרפתי/בריטי/גרמני/ספרדי - בניגוד לאל-על וארקיע שנותרו עם המטוסים האמריקניים של בואינג.
המו"מ לגבי האיירבס-330 נמצא לדברי החברה בשלב מתקדם, לאחר שכבר סיכמה עם היצרנית על רכישת שלושה מטוסי איירבס-320 קטנים. רוזן אמר בנושא כי לאור החלטת הממשלה על פתיחת השמיים, והציפייה לקבלת מעמד של מוביל נקוב למבחר יעדים מרכזיים באירופה, החברה עושה מאמץ להשלים בהקדם האפשרי את היערכותה למצב החדש - ובכלל זה לנסות ולהקדים את מועד הצטיידותה במטוסים החדשים שרכשה".

תאריך:  03/04/2008   |   עודכן:  03/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגיע המטוס הגדול ביותר של ישראייר
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הבריטים אינם שותפים באירבוס
ITCHO  |  3/04/08 23:01
2
תשובה
תגובה מירדן  |  1/06/08 20:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
גדי טפר נבחר על-ידי הדירקטוריון לתפקיד שלא היה מאויש מאז החלפת הבעלים - יציאת משפחת בורוביץ וכניסת האחים נקש    ילווה את החברה בכניסה לטיסות הסדירות ובהתפתחות צי המטוסים וההצטיידות במטוסי העתיד
עידן יוסף
נשיא המדינה אמר בעת סיור בערד כי אין לישראל כל כוונה לתקוף את סוריה    הוא אמר כי למיטב ידיעתו סוריה מעבירה מסרים דומים כי פניה אינם למלחמה
עידן יוסף
חיים מנצור הוא צעיר שהגיע להרצאה של הרב אמנון יצחק    אחרי שנכנס אליה עם הקוקו הכי ארוך יצא עם כיפה וציצית
איריס לקנר
הזמרת יצאה בהצהרה כי "אני לא מרגישה שאני צריכה להיות מידה 0. על כולנו להודות לאל ולקבל באהבה גם את המראה והזהות הפיזית שלנו"
דרור מרום
הפרויקטים אושרו במסלולי התמיכה השונים של מגנ"ט - התוכנית לקידום מו"פ גנרי טכנולוגי    הטכנולוגיות הועברו לתעשיה - והשנה צפויות להבשיל טכנולוגיות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il