X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בדומה לסטיגמה הדבוקה בו, צביקה שרף שוב נכשל במשחק מכריע הפיק אנד רול נעלם, באזילה עשה מה שהוא רוצה וזה עוד לא הכל חומר למחשבה
▪  ▪  ▪
[צילום: יניב סופר ONE]

צביקה שרף הוא אחד המאמנים הגדולים שהיו לנו במדינה ויש לו לא מעט קבלות שיוכיחו זאת. למרות שלא אימן כבר זמן רב פרט לנבחרת ישראל (קבוצה בליגת ווינר) הוא אחד מהמאמנים היותר מוערכים באירופה, ואין זה מפתיע כי הנבחרת תחת הדרכתו ומכבי ת"א שהוא מציג ושואף להציג מוציאות מעצמן את המקסימום - ועל כך מגיעות לו מירב המחמאות.
עם זאת, קשה מאוד לאותו צביקה שרף המוערך לצאת מהסטיגמה של מאמן שמשהו לא יעבוד לו במאני טיים ויש לכך לא מעט הוכחות. למרות שהוא "הרים" את מכבי לאחר תקופת קטש והביא אותה עד לשלב ההצלבה, הוא נכשל בגמר הגביע מול הפועל ירושלים (ולא בפעם הראשונה).
למרות שהוביל את נבחרת ישראל לאליפות אירופה (וכל המחמאות על כך לצביקה) דווקא במשחק הקל על הנייר, שהיה יכול לעשות את ההבדל, הוא הפסיד לנבחרת פורטוגל החלשה יחסית. בקיצור, לא חסרות דוגמאות, ונראה כי הסטיגמה תדבק בו עוד זמן רב - אלא אם כן יזכה כמובן ביורוליג, ואז הסטיגמות, אני ועוד כמה הוגי דעות יצטרכו לאכול את הכובע.
כמו לאורך כל הדוגמאות שהוזכרו לעיל, גם במשחק השני מול ברצלונה בחוץ, צביקה נכשל במשימה שדי רבים חשבו לפחות שיעמוד בה בגבורה. הרי עם כל הכבוד לברצלונה, כולנו, בין אם אנחנו אוהדי מכבי או לא, לא ממש ספרנו את הספרדים וחשבנו שמכבי תצליח לשחזר את מה שהיא עשתה במשחק הראשון (גם ציטוטי השחקנים לפני המשחק הראו על כך).
זה לא שזו בושה להפסיד לברצלונה בחוץ, אבל היו מספר דברים שהיה ניתן ללמוד מהמשחק הראשון שצביקה שרף פשוט לא הצליח להביא למשחק השני. מה קרה לפיק אנד רול בין הלפרין לוויצ'יץ', או יותר נכון, לאן בכלל נעלם הלפרין (כבר ראיתי כותרות שהוא המנהיג של מכבי, האמנם?), איפה הסקת המסקנות מיכולת הזריקה לשלוש של באזילה מהמשחק הראשון, ועם כל הכבוד לכספי, החבר'ה הוותיקים של מכבי לא צריכים שהוא ינצח להם משחק לבד למרות הכישרון הגדול שלו.
האם זה נראה רציני שתוכנית המשחק של מכבי במאני-טיים היא וויצ'יץ' שעומד על השלוש ומפציץ בכל ניסיון? האם אליהו שהועלם או נעלם במשך כל השנה אמור להציל את המולדת ברבע האחרון? זה לא נראה רציני. צביקה היה צריך להגיע מוכן יותר לקרב הקאטלוני, ויש לומר כי כבר מההתחלה ההפסד נראה באופק.
מכבי כנראה תעבור את ברצלונה אחרי שלושה משחקים, אבל צביקה שרף והצוות המקצועי חייבים להבין שבפיינל פור לא יהיה את הקהל והאולם שכנראה מביאים להם לא מעט ניצחונות והם יצטרכו להסתדר עם כדורסל נטו. אם סיינה בפיינל פור אחרי שני משחקים, היא בטח לא פראיירית, ואם מכבי צריכה שלושה משחקים נגד ברצלונה הבינונית (תסלחו שאני חושב שהקבוצות הספרדיות של לפני כמה שנים היו ברמה מעט גבוהה יותר) אז יש בהחלט ממה לחשוש - צביקה, לטיפולך.

תאריך:  04/04/2008   |   עודכן:  04/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דורון בן-דור
קשר חיפה נותר בהלם מהבשורה הקשה על מחלתו    הקפטן יניב קטן: "נשבר הלב, קיבלנו בתדהמה את ההודעה"    רוני לוי לשחקנים: מצפה ממכם לנהוג במקצוענות"
רותי אברהם
ביהמ"ש הורה לכנסייה היוונית אורתודוכסית לאפשר כניסתו ללא הפרעה למנזר, של אב המנזר, ארכמנדריט פוטיוס ליאקוס    נגד חמישה אנשי הכנסייה הוצאו תעודות חרם המונעות כניסתם למנזר
גיא בן זיו
ברוכיאן (כאבים בצלעות), זנדברג (מתיחה), אלבארז (מפשעה) ובנאדו, גרשון ובואטנג שפגועים ברגלם, בספק ליום ראשון    קצב: "זיו אמור לחתום השבוע הבא"
עידן יוסף, איציק וולף
מתי גיל נפצע בינוני    ארגון המזוהה עם אל-קאעידה קיבל אחריות    חקלאי האזור: "הדרג הפוליטי שכח אותנו"
אלון רוזנבלום
דינה לוהן, אמה והאמרגנית של לינדסי, תככב בתוכנית ריאליטי חדשה שתעלה בקיץ בהפקת ערוץ הבידור E!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il