X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: יצחק אלהרר, סקופ 80]
סוף הדרמה: המתבצרת יצאה מהרכב
לאחר מו"מ שנמשך שעות הסכימה האישה לצאת מהרכב וזאת בליווי של מנכ"ל הכנסת, שהבטיח לסייע לה ולילדיה הנכים צילום: יצחק אלהרר, סקופ 80

אם חד-הורית, תושבת אשקלון, התבצרה (א', 6.4.08) עם בתה, בת ה-19, בתוך רכב מסחרי ואיימה להתאבד סמוך לשער הראשי של בניין הכנסת. בתוך הרכב החזיקה האישה בלון גז פתוח וסכין. לאחר כשלוש שעות, ובהתערבות מנכ"ל הכנסת, אבי בלשניקוב, הסגירה עצמה האישה והצטרפה למשרדו של המנכ"ל.
כשהדרמה היתה בעיצומה, הגיעו למקום כוחות רבים של משטרה, כיבוי אש ומד"א. שני אנשי צוות משא-ומתן של משטרת ירושלים ניגשו אל האישה והחלו לנסות ולנהל עימה שיחה דרך חריץ בחלון על-מנת להרגיעה ולהניא אותה מכוונותיה האובדניות.
בתחילה ניגש רק איש אחד מצוות המשא-ומתן אל הרכב והחל לשוחח עם האישה. לאחר זמן מה, ניגשה אשת משא-ומתן נוספת אל המקום, אך צעד זה עורר את חשדה של האישה והיא סגרה את חלונות הרכב.
בתגובה נסוגו שני אנשי הצוות לאחור כשידיהם מורמות על-מנת להראות למתבצרת כי הם אינם מעוניינים לפגוע בה.
זמן קצר לאחר-מכן, החלה האישה לנסוע קדימה ואחורה עם רכבה, תוך שהיא גורמת לאנשי המשא-ומתן לרוץ אחריה בניסיון לגרום לה לדבר איתם.
סמוך לשעה 15:00 החליטה ניידת משטרה לחסום את רכבה כדי לנסות לדבר עימה, אך היא בתגובה נסעה לעבר הניידת ופגעה בה. אנשי צוות המשא-ומתן ניסו שוב לגשת לרכבה ולדבר איתה, אך היא סירבה לפתוח את החלון ולדבר ובמקום זאת היא המשיכה לנסוע קדימה ואחורה עם רכבה, תוך שהיא מאיימת להתאבד.
סמוך לשעה 16:00, האישה, כאמור, הסכימה לצאת מרכבה בליווי מנכ"ל הכנסת.
על-פי הערכה, שני ילדיה של המתבצרת הם נכים ומזה מספר שנים היא נאבקת עם רשויות הרווחה על-מנת לקבל כיסאות גלגלים עבורם. היום היא הגיעה לכנסת על-מנת לדרוש כיסאות גלגלים עבורם, בשל המצב הכלכלי הקשה שבו נמצאת המשפחה ולמחות על הטיפול הכושל בה.
ממשרד הרווחה נמסר, כי מתן כיסאות גלגלים אינו באחריות משרד הרווחה, אלא באחריות משרד הבריאות. עוד נמסר, כי האישה קיבלה ממשרד הבריאות כיסאות גלגלים שהיא בחרה בסכום של למעלה מ-17,000 שקלים, כל כיסא. היא ביקשה להחזיר את הכיסאות בטענה שהם לא מתאימים לצורכי ילדיה ולהחליף במקומם לאחרים, ומשרד הבריאות לא היה מוכן להחליף.
ממשרד הבריאות נמסר, כי "אנו מצרים על הצעד הקיצוני שבו היא נוקטת. טענותיה מוכרות היטב למערכת הבריאות וטופלו באופן אישי על-ידי שר הבריאות, אשר הורה לראש מינהל רפואה, ד"ר חזי לוי, למצוא פתרון ראוי לילדיה של הגברת, לפנים משורת הדין".
עוד נמסר מהמשרד, כי "במהלך התקופה האחרונה, ובמסגרת הטיפול בבעייתה, הותאמו לילדיה אישית שני כיסאות גלגלים חדשים (למרות שתקופה קצרה קודם-לכן סופקו כיסאות חדשים אחרים) אשר אמורים לתת מענה הולם לילדיה, תוך תיאום עימה, אך לדאבוננו גם כיסאות אלו לא סיפקו את רצונה. הגברת עומדת על דעתה כי יסופקו לילדים כיסאות גלגלים ממונעים, דבר שעל-פי חוות דעת מומחים, לאחר שבדקו את ילדיה, עלול להעמיד את הילדים בסכנה מאחר והם לא נמצאו כשירים לתפעל כיסאות אלו מבחינה תפקודית ובטיחותית. משרד הבריאות ימשיך לעשות הכל על-מנת לתת פתרונות הולמים, וזאת על-מנת להקל על סבלם של ילדיה בפרט ואוכלוסיית הנכים בכלל, תוך שמירה על ביטחונם האישי".

תאריך:  06/04/2008   |   עודכן:  06/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוף הדרמה: המתבצרת יצאה מהרכב
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
100 מליון ש"ח לחגיגות יום....
טהורת המידות  |  6/04/08 14:53
 
- לטהורת המדות
מאיריקו  |  7/04/08 08:47
2
כנסת ישראל ומחוקקי החוקים בארץ
אמנון לביא -לוי  |  6/04/08 15:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
בית המשפט מחק על הסף מחוסר עילה תביעה של תושבי שדרות לפטור אותם ממיסים עקב "הפקרתם", לטענתם, בידי המדינה בנוגע לבטחונם    השופט: מדובר בתביעה "פוליטית ולא משפטית"
מחלקה ראשונה
חבר בכיר נוסף בוועדה הינו ישראל איבצן המשמש כיום כיו"ר יקבי כרמל
איתן אלחדז
כך אמר עמיר פרץ בהתייחסו אל הדחייה של העלאת שכר המינימום לחודש יוני    הוא הגיב גם בעניין ברק: "אינני רואה איך הוא מתמנה לכהונה נוספת"    וקולט אביטל רומזת: ייתכן שהדחייה תתעכב אף יותר על-ידי בנק ישראל
דרור מרום
ועדת ההשקעות של משרד התיירות אישרה סיוע ל-11 פרויקטים תיירותיים בפריפריה ובירושלים - ב-90 מיליון שקל    המנכ"ל: "חדרי המלון הם אמצעי ייצור קריטי בתעשיית התיירות והמחסור בהם עלול לבלום את צמיחת הענף כולו"
יפעת גדות
פעילי עמותת שב"י (שחרור בעלי חיים ישראל) יחלקו בחינם מנות טבעוניות לציבור    האירוע, "אוכל ללא אכזריות", הוא המשך לפעילות הקבוצה בתל אביב הכוללת משמרות מחאה שבועיות לקידום המודעות לזכויות בעלי-חיים ותזונה צמחית, הפגנות נגד ניצול בעלי-חיים במופעי בידור ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il