X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יבחנו את הרווחיות שבהעברת הפרסום צמוד החיפוש של יאהו לגוגל החברות יערכו ניסוי מוגבל בהיקפו ובמשכו הצלחה של הניסוי תאפשר ליאהו עמדה טובה יותר במאבקה במיקרוסופט
▪  ▪  ▪
מרקו בואריס, סגן נשיא בכיר של חטיבת קונקטד לייף של יאהו [צילום: AP]

ענקית האינטרנט יאהו אישרה היום כי תבצע ניסוי קצר, במסגרתו תעביר חלק מפעילות הפרסום צמוד תוצאות החיפוש שלה לענקית החיפושים המקוונים גוגל למשך תקופה של שבועיים.
שתי החברות יבצעו מבחן בן שבועיים בלבד, שבמסגרתו יעברו לא יותר מ-3% מפעילות הפרסום צמוד תוצאות החיפוש של יאהו לגוגל, במטרה להעריך כמה משתלם יהיה מיקור החוץ של הפעילות עבור שתי החברות במונחי הכנסות. הניסוי יהיה תקף רק לחיפושים שיתבצעו מארה"ב. שתי החברות המתחרות דנו באפשרות של כריתת ברית עסקית ביניהן, מאז הציעה מיקרוסופט לרכוש את יאהו תמורת 31 דולר למניה ב-1 בפברואר.
גורמים המקורבים ליאהו מסרו לאתר האינטרנט של "וול סטריט ג'ורנל", כי היקפו המצומצם של שלב המבחן והטווח הקצר שבמהלכו יתקיים אינם צפויים לשבש את המגעים בדבר מכירתה של יאהו למיקרוסופט - אך עשויים לשנות את הדינמיקה במשא ומתן בין החברות, מאחר שהם מאפשרים ליאהו להראות לבעלי מניותיה כי יש חלופות לרכישתה על ידי ענקית התוכנה.
אנליסטים מעריכים כי העברת פעילות הפרסום צמוד תוצאות החיפוש של יאהו לגוגל תגדיל את תזרים המזומנים של יאהו, מאחר שמערכת הפרסום של גוגל מניבה הכנסות גבוהות יותר באופן משמעותי עבור כל חיפוש מהמערכת המקבילה של יאהו. ההסדר הצפוי, לפי הערכות, יקבע כי רובן המוחלט של ההכנסות משיתוף הפעולה יעברו ליאהו, כאשר גוגל תשמור נתח מיעוט כעמלה.
עם זאת, מומחים מזהירים כי כל שיתוף פעולה בין גוגל ליאהו בתחום הפרסום ככל הנראה ייתקל בהתנגדות מצד הרגולטורים, בשל הנתח הגבוה של שתי החברות בשוק הפרסום המקוון והפרסום צמוד תוצאות החיפוש.
יאהו מנהלת כיום מאבק שליטה מול מיקרוסופט, שעשוי להיות מוכרע רק בהצבעה של בעלי המניות. יאהו דחתה את הצעת הרכש של מיקרוסופט כנמוכה מדי, אך מיקרוסופט הבהירה כי אין בכוונתה להעלותה, למרות שערכה של העסקה ירד מאז ההצעה בשל ירידה במניותיה של ענקית התוכנה. ההצעה, המורכבת ממזומן וממניות, העניקה בעת הגשתה שווי של 44.6 מיליארד דולר ליאהו, אך כעת שווייה 42 מיליארד דולר.
מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, איים ביום ראשון במכתב ששלח לדירקטוריון יאהו כי מיקרוסופט עשויה להפחית את הצעת הרכש או להגיש הצעת מחיר עויינת באופן ישיר לבעלי המניות, אם יאהו לא תקבל את ההצעה המקורית בתוך שלושה שבועות.
במסגרת מאבק שליטה, יוכלו בעלי המניות של יאהו - בהם מיקרוסופט עצמה - לבחור דירקטוריון חדש, שעשוי להסכים להצעת הרכש.

תאריך:  10/04/2008   |   עודכן:  10/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יאהו וגוגל משתפות פעולה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ומזה הקשר כתבה שניכתב?!:
עוד סתם אזרח  |  10/04/08 06:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
שורה של גופי ימין ושוחרי הר הבית מגישים תביעה לפיצויים נגד ראש הממשלה והשר לביטחון פנים    בתביעה: מונעים מיהודים חופש דת על הר הבית
רותי אברהם
ביה"ד הארצי קבע כי פיטורי בכירי רשות הדואר היו מטעמים פוליטיים    השופטים: "מסמך איקי כהן" הוכיח כי הם השתייכו "למחנה הלא נכון"
אלעזר לוין
החברה קנתה ב-2006 מהמינהל מגרש ל-166 דירות, ושלשום אישרה לה העיריה לבנות 274 דירות    ההטבה שווה לחברה עשרות מיליוני שקלים    הסוד: יאיר ביטון קרא טוב יותר ממתחריו את חוברת המכרז, והבין שאפשר יהיה לבנות הרבה יותר    לא ישלם דבר בעד הזכויות, וגם יהיה פטור מהטל השבחה
רותי אברהם
קשישים כבדי ראייה מבקשים להורות לשר הבריאות להחליף את התרופה למחלתם בסל הבריאות    בעתירה: בסל מצוי מימון לתרופה ישנה שלא מועילה
אלעזר לוין
במקרה או שלא במקרה, כל ארבעת המנכ"לים האחרונים של אפריקה-ישראל היו כהנים    היה גם "ישראל" אחד, נינו של הרב מלצר, שעזב לאחר שנה ורבע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il