X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המגדל בן 24 הקומות יבנה ברחוב הרכבת בת"א על ידי אלקטרה ויזמים פרטיים • יושכר בתשואה של 7.75% עד 8.25%
▪  ▪  ▪

חברת הביטוח הראל, יחד עם החברה-הבת דקלה, חתמו אתמול (13.4.08) על חוזה, שלפיו ירכשו מארבעה יזמים, בראשות אלקטרה נדל"ן, מגדל משרדים שיבנו בקרוב ברחוב הרכבת 68-58 בת"א. המחיר יקבע על פי התשואה מהשכרת המגדל, והראל מעריכה אותה ב-55 עד 60 מיליון דולר.
המגדל יהיה בן 23 או 24 קומות (על פי אישורי תב"ע סופיים), מתוך זה קומת מסחר ו-23-22 קומות משרדים. כן יהיו בבנין חמש קומות תת קרקעיות לחניה ומחסנים. המגדל, שיבנה בשלש השנים הקרובות, ישמש בעיקרו כהשקעה במסגרת פוליסות משתתפות ברווחים בביטוח חיים של הראל. ההכנסות מדמי שכירות יועברו בעיקרן למבוטחים, ולכן לא תשפיע העיסקה על מצבה הפיננסי של הראל.
המגדל עדיין לא הוקם. 33% מהמגרש בבעלות אלקטרה נדל"ן (בשליטת משפחת זלקינד), והיתרה מתחלקת בין הקבלן והיזם משה נאמן (בעליה של חברת נעמן ניר) וחברות ליטב-מיטב ומגמה (א.ב.י.). נעמן רכש בזמנו אחד המגרשים , ולאחר מכן הצטרפו אליו בעלי המגרשים הסמוכים, ויחד הכינו תכנית לבנית מגדל משרדים. כיום יש על המגרשים כמה בנינים ישנים וקטנים , המיועדים להריסה.
תכנית מגדל המשרדים הוקפאה במשך שנים, כל עוד היה מיתון בענף. כיום, לאור הגאות, מעריכים היזמים שאפשר יהיה להשכיר בנקל את קומות המשרדים.
המחיר הסופי יקבע על פי חוזי השכירות. הראל ודקלה מעריכות, שאפשר יהיה להשכיר את הבנין בתשואה של .8.25%. אם הבנין יושכר בעיקרו למינהל הדיור הממשלתי, לחברה ממשלתית, לבנק או לגוף בדירוג גבוה של AA, יקבע המחיר על פי תשואה נמוכה יותר של 7.75%. הסיבה לכך היא, ששוכרים מעין אלו נחשבים לבטוחים, ולכן משלמים דמי שכירות נמוכים במקצת.
הראל תיתן לבעלי המגרש הלואה של 15 מיליון דולר, הדרושה להם ככל הנראה כדי לשלם מס שבח על מכירת המגרשים. המוכרים יחזירו את ההלואה לאחר השכרת 50% משטחי המשרדים.
הבנין נמצא על ציר רחוב הרכבת, ובקרבת מיתחם התחנה המרכזית הישנה. שטחים אלו אינם מפותחים כיום, אך יש תכניות לטווח ארוך לבנות עליהם בניני מגורים ומשרדים, וכן קומות מסחריות. מגדל הראל אמור להיות השלב הראשון במימוש תכנית הפיתוח של האיזור.
מנהל חטיבת ההשקעות של הראל, אמיר הסל, אמר היום: "זהו שלב נוסף בפיתוח השקעות הראל בנדל"ן, כגיבוי לפוליסות משתתפות ברווחים. החלטנו להגדיל את מרכבי הנדל"ן, משום שהוא מבטיח תשואה קבועה וגבוהה לאורך זמן. השקעותינו בנדל"ן כוללות בין היתר את מגדל המשרדים גמלא ברעננה, את קרית הממשלה בבאר שבע שרכשנו באחרונה במכרז, ואת המרכזים המסחריים בנוה סביון ובגבעת שמואל (האחרון נרכש מגינדי השקעות".

תאריך:  14/04/2008   |   עודכן:  14/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הראל קונה מגדל משרדים ב-60 מיליון דולר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מענין מאיפה הכסף....... ל"ת
אדם פדר  |  15/04/08 09:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ממשלת ברזיל תייצר קונדומים מגומי מעצי האמזונס    הצעד יסייע בשימור יערות הגשם הגדולים ביותר בעולם ויצמצם את התלות באמצעי מניעה מיובאים, הניתנים לציבור כחלק מהמלחמה באיידס
מחלקה ראשונה
במבצע משטרתי ארצי נעצרו הבוקר חשודים מכל הארץ בהחזקת ובהפצת חומר תועבה על ילדים    מתחילת השנה נעצרו 70
עידן יוסף
פקחי המשרד בודקים ומאשרים כל שתיל ושתיל הנמכר במשתלות ומסמנים אותו בתווית ממוספרת    שתיל שנבדק ונמצא כי אינו עומד בתקן - לא יאושר ולא יימכר
עידן יוסף
השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים מאיצה ברשויות למצוא את האחראים למשלוח המנות הממולכד מאריאל וקוראת להם למנוע רדיפה דתית של מיסיונרים
יפעת גדות
מנהיג ונצאולה אמר כי מועצת ביטחון תאחד את מדינות האזור ותעצב את מדיניות ההגנה שלהן    "אם נאט"ו קיימת - החוזה הצפון אטלנטי - מדוע שלא תהיה קיימת גם סאט"ו? - החוזה הדרום אטלנטי"    חזר על ההאשמות כי וושינגטון עומדת מאחורי ההפיכה בשנת 2002 וצעק: "להפיל את האימפריאליזם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il