X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אנליסטים מגרטנר טוענים כי מערכת ההפעלה חלונות של מיקרוסופט גדלה בקצב מהיר מדי, מהיר מקצב התפתחות החומרה. בגרטנר מציעים כמה פתרונות לבעיה, אבל גם טוענים כי למיקרוסופט תהיה בעיה לאמצם
▪  ▪  ▪

לפי חברת גרטנר, מערכת ההפעלה חלונות מבית מיקרוסופט גדלה בקצב מהיר במיוחד, העולה על קצב התפתחות החומרה עליה היא פועלת, ללא פתרון למצב. התוצאה: חלונות כורעת תחת העומס, ומנסה ללא הצלחה להמשיך ולתמוך בתוכנות שחלקן כבר בנות 20 שנים. התוכנות הללו הולכות והופכות לכבדות יותר ויותר.
חלונות מאובנת?
האנליסטים בגרטנר טוענים כי חלונות "מאובנת" מדי, וייתכן ומיקרוסופט צריכה לשנות את גישתה לגבי פיתוח מערכת ההפעלה שלה. חלונות מונוליטית מדי, טוענים בגרטנר, ולא תמיד "מידה אחת מתאימה לכולם". בגרטנר מציעים למיקרוסופט להשתמש בכמה ליבות (kernels), על-מנת לתמוך בדרישות הלקוחות.
הדרישות הללו כוללות וירטואליזציה, ביצועים, שימושיות ותאימות לדרייברים, והמצב מחמיר ככל שחלונות הופכת יותר ויותר כבדה ומגושמת. הפתרון, לפי גרטנר, הוא לפצל את מערכת ההפעלה, ולשווק גרסאות המותאמות באופן ספציפי לדרישות ולצרכים השונים של הלקוח.
מנוגד למודל העסקי
הפתרון אומנם נשמע פשוט, אך הבעיה העיקרית היא שהוא נוגד את המודל העסקי של מיקרוסופט, אשר 95% מהרווחים שלה ממכירות מגיעים ממוצרי OEM, כלומר רכישת מחשבים שמערכת ההפעלה כבר מותקנת עליו, ולכן זהה בכל מחשב.
הידיעה הופיעה ב-3 מקורות מובילים בעולם:
ZDNet
InformationWeek
TechNewsWorld

באתר pCon החדש! – המלצות, אתרים, הכרזות ומאמרים, על מחשוב ואינטרנט
תאריך:  14/04/2008   |   עודכן:  14/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
ראש עיריית קריית שמונה הורשע בעבירות של שוחד, מרמה, הפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד וקבלת תרומות אסורות    מעשיו של ברביבאי נחשפו לראשונה בתחקיר Nfc (מאי 2004)
דרור מרום
נגיד בנק ישראל הביע תחזית פסימית על השווקים הפיננסיים, רמת ההשקעות, משקי הבית, הסחר העולמי, שוק המניות ושוק ההון בכללותו    עם זאת - ניבא פישר כי הצמיחה בישראל תהיה גבוהה מאשר במדינות המפותחות    "לא היה, אין, ולא יהיה שום שינוי בהתייחסות בנק ישראל לשמירה על יציבות מחירים כאל היעד המרכזי של מדיניות הריבית"
רותי אברהם
המועצה לשלום הילד מאשימה את משרד המשפטים בסיכול תיקון בחוק שיאפשר להעמיד את האם מנתיבות בגין אינוס ילדיה    קדמן: נעביר את החוק למרות "התנגדותה התמוהה של הממשלה"
איציק וולף
משרד התחבורה מגבש רשימה של כ-150 עברייני תנועה שהורשעו פעמים רבות    רישיון הנהיגה של הנהגים הללו ישלל לתקופה של עשר שנים
צביקה פישר
פעמים אין ספור ניסה צביקה פישר להנדס את השקשוקה של ד"ר שקשוקה לפי המרשם, אבל התוצאה לרוב מתכחשת למקור    השבוע הוא גילה שהדוקטור מקבל פציינטים בלילה, וקפץ לטעום את הדגים שזוכים לטיפולו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il