X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גאות צפויה ביציאת ישראלים לחו"ל בתקופת חג הפסח השנה - במקביל לכניסת תיירים המונית רשות שדות התעופה "שבה וממליצה לנוסעים להירשם למערכת הביומטרית לביקורת גבולות - ולבצע רישום מוקדם לטיסה באינטרנט באתרי חברות התעופה"
▪  ▪  ▪
יום חמישי השבוע יהיה העמוס ביותר [צילום: AP]
3,200 טיסות נכנסות ויוצאות במהלך 13 יום

בתקופת חג הפסח 2008 תחול עלייה של 25% בתנועת הנוסעים בנתב"ג לעומת פסח 2007. מנתוני רשות שדות התעופה עולה כי בימי הפסח, בין ה-16 באפריל ל-29 בחודש, ייצאו וייכנסו מישראל 520,000 נוסעים - בלמעלה מ-3,200 טיסות.
מחשש לקריסת התיפקוד בטרמינל מספר 3 - הטרמינל החדש שהוכיח למרבה הצער כי אינו מסוגל לתפקד בתנאי לחץ - רשות שדות התעופה, שהשקיעה בו יותר ממיליארד דולר, "שבה וממליצה לנוסעים להירשם למערכת הביומטרית לביקורת גבולות - ולבצע רישום מוקדם לטיסה באינטרנט באתרי חברות התעופה". כיום מנויים במערכת כחצי מיליון איש ואישה.
יום חמישי, ה-17 באפריל, יהיה היום העמוס ביותר בנתב"ג - עם למעלה מ-53,000 נוסעים (26,000 נוסעים נכנסים ו-27,000 נוסעים יוצאים), ב-314 טיסות יוצאות ונכנסות. 50 מהטיסות ייצאו ליעדים שונים בטורקיה. היעדים המובילים בימי הפסח השתא הם כאמור טורקיה - 400 טיסות, איטליה - 260 טיסות, צרפת - 240 טיסות, ארה"ב - 200 טיסות, ובריטניה - 200 טיסות.
יום ראשון, ה-27 בחודש, יהיה עמוס גם הוא עם למעלה מ-51,000 נוסעים בכ-300 טיסות יוצאות ונכנסות. גם לעיר אילת יגיעו תיירים ומבקרים רבים בחופשת הפסח. בחודש אפריל צפויים לעבור בשדות התעופה אילת ועובדה כ-120,000 נוסעים - בכ-1,900 תנועות מטוסים. במסופי הגבול היבשתיים של ישראל, בטאבה ובערבה, צפויה תנועה ערה של נוסעים. במסוף טאבה צפויים לעבור בחג הפסח כ-50,000 איש. האזהרות של המטה ללוחמה בטרור מפני חטיפות ופיגועים בסיני ובמצרים, לא מרתיעות את התייר הישראלי הנועז.
תנועת המטיילים במסוף תהיה אומנם בעיקר יציאה וכניסת תיירים השוהים בסיני ובהם צליינים היוצאים מישראל למינזר סנטה-קטרינה - אולם תורגש תנועה של אלפי ישראלים. מסוף יצחק רבין (ערבה) בגבול עם ירדן, צפוי לטפל בחופשת הפסח ובחודש אפריל כולו בכ-14,000 נוסעים. הנהלת הרשות נערכת לקראת תנועת הנוסעים המוגברת בפסח, ובמסגרת הזאת יתוגברו כל השדות ומסופי הגבול בימי העומס בעובדים ובנוכחות מנהלים.

תאריך:  14/04/2008   |   עודכן:  14/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
25% גידול בתנועת הנוסעים בנתב"ג בתקופת פסח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
אנליסטים מגרטנר טוענים כי מערכת ההפעלה חלונות של מיקרוסופט גדלה בקצב מהיר מדי, מהיר מקצב התפתחות החומרה. בגרטנר מציעים כמה פתרונות לבעיה, אבל גם טוענים כי למיקרוסופט תהיה בעיה לאמצם
רותי אברהם
ראש עיריית קריית שמונה הורשע בעבירות של שוחד, מרמה, הפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד וקבלת תרומות אסורות    מעשיו של ברביבאי נחשפו לראשונה בתחקיר Nfc (מאי 2004)
דרור מרום
נגיד בנק ישראל הביע תחזית פסימית על השווקים הפיננסיים, רמת ההשקעות, משקי הבית, הסחר העולמי, שוק המניות ושוק ההון בכללותו    עם זאת - ניבא פישר כי הצמיחה בישראל תהיה גבוהה מאשר במדינות המפותחות    "לא היה, אין, ולא יהיה שום שינוי בהתייחסות בנק ישראל לשמירה על יציבות מחירים כאל היעד המרכזי של מדיניות הריבית"
רותי אברהם
המועצה לשלום הילד מאשימה את משרד המשפטים בסיכול תיקון בחוק שיאפשר להעמיד את האם מנתיבות בגין אינוס ילדיה    קדמן: נעביר את החוק למרות "התנגדותה התמוהה של הממשלה"
איציק וולף
משרד התחבורה מגבש רשימה של כ-150 עברייני תנועה שהורשעו פעמים רבות    רישיון הנהיגה של הנהגים הללו ישלל לתקופה של עשר שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il