X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביקוש רב ערב החג לכלי המתכת הלבנה מחיר פיסלונים מצופים כסף, עם דמויות מהתנ"ך, נע בין 100 ל-180 שקל לפסל
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

חכמינו כבר קבעו כי כלים נאים מרחיבים דעתו של אדם. אך בפארפרזה אקטואלית על מאמר חז"ל, ניתן גם לקבוע כי הם מצרים את כיסו. קחו, למשל, כלי-כסף, שהביקוש להם גובר ערב החג. לפיסלוני-כסף, הקשורים במסורת היהודית, יש ביקוש גדול למדי. מחיר פיסלונים מצופים כסף, עם דמויות מהתנ"ך, נע בין 100 ל-180 שקל לפסל.
קופסה קטנה לבשמים (70 גרם כסף) נמכרת ב-250 שקל, ואילו קופסה גדולה (200 גרם) עולה 700 שקל. יקרה יותר היא קופסת המתכת, המצופה כסף, והמיועדת לאיחסון מצות. מחירה נע בין 1,800 ל-2,500 שקל.
אבזר מבוקש מאוד הוא פמוט הכסף. זוג-פמוטים קטנים (400 גרם כסף) נמכר ב-1,400 שקל ולעומתו זוג גדול (800 גרם) עולה 2,600 שקל. יקרים יותר הם הפמוטים האמנותיים, בעיצוב עתיק: מחירם נע סביב 8,000 שקל ל-400 גרם כסף ומרקיע עד 30,000 שקל לזוג פמוטים אמנותיים במשקל 1.5 ק"ג כסף.
לפופולריות רבה זוכים גביעי הכסף. מחיר גביע מודרני קטן, בן 50 גרם, של המתכת הכסופה, הוא 180 שקל, ושל גביע-כסף עתיק - 300 שקל.
גם לקערות הכסף יש ביקוש רב. מחירן של אלה נע בין 800 ל-1,000 שקל ל-250 גרם כסף, ובין 2,800 ל-3,200 שקל ל-900 גרם. כלי-קישוט דקורטיבי אופייני הוא מערכת-כלים לתה. מחירה של מערכת כזו, הכוללת מגש, קומקום, כלי לחלב וכלי לסוכר (במשקל כולל של 0.5 ק"ג) מגיע ל-1,800 שקל. אם המדובר בכסף סטרלינג נקי (במשקל כולל של 3 ק"ג), תוצרת אנגליה, מרקיע מחיר המערכת אפילו ל-18,000 שקל.

תאריך:  15/04/2008   |   עודכן:  15/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
ישראל ביתנו יוזמת כינוס פגרה מיוחד להדיחו מתפקיד סגן יושב-ראש הכנסת    ליברמן: "טיבי מנצל את תפקידו כחבר כנסת, ולכן מקומו בפרלמנט ברמאללה ולא בישראל"
יפעת גדות
דוח חדש מראה כי פליטות של גז חממה בסין לא הוערכו כראוי וכפי הנראה עברו את אלו של ארצות הברית    הדוח מזהיר כי אם סין לא תשנה באופן קיצוני את מדיניות האנרגיה שלה, העלייה בפליטת גזי חממה תהיה גדולה פי מכה מהצמצומים שנעשו על-ידי מדינות עשירות בהתאם לאמנת קיוטו
איריס פרחי
תבעה את מקום העבודה בטענה שהתרשל כשלא הציב שלטי אזהרה ולא סיפק לה נעליים מיוחדות    התביעה נדחתה והמנקה חויבה לשלם לנתבעת 20 אלף שקל
איריס פרחי
זוג שחגג ירח דבש באיטליה, גילה שמזוודה שהכילה אוכל כשר לא הגיעה    בית המשפט חייב את חברת התעופה לפצות את הזוג בהתאם לאמנת ורשה
איריס פרחי
לדבריו, בעונות החורף, "סבל" קו הטלפון מניתוקים חוזרים ופניותיו נענו באיחור    בזק השיבה שהתובע מתגורר באזור מסוכן ובית המשפט חייב אותה לפצותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il