"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לסיכום חודש מרס 2008. הדירוג כולל במאוחד את נתוני הפרסום OFF LINE ואת נתוני הפרסום בבאנרים באינטרנט.
כיאה לחודש טרום פסח, רשתות השיווק השקיעו בפרסום נרחב ביותר: ההשקעה בפרסום בקטגוריה זו הגיעה לסכום של כ-5.7 מיליון דולר, כאשר 97% מהיקף הפרסום הוקדש לפרסום OFFLINE, ורק כ-3% מתוכם הוקדשו לפרסום באינטרנט.
הרשת המובילה בפרסום בקטגוריה היא סופרפארם עם מבצע "כסף במתנה" באמצעות באומן בר ריבנאי, והגרלת לנד רובר במבצע הישרדות באמצעות נקסט אין.
במקום השני בקטגוריה ממוקמת מגה בעיר תחת הסלוגן: "לא משנה איך תסתכל על זה, יצאת בזול", באמצעות שטרית מדיה גרופ.
קטגוריית הסלולר ממוקמת במקום השני בפרסום עם השקעה דומה לזו של קטגוריית רשתות השיווק. להבדיל מקטגוריית רשתות השיווק, נתח הפרסום באינטרנט של קטגוריית הסלולר גדולה הרבה יותר: כ-20% מסך ההשקעה של הקטגוריה בפרסום הוקדש לפרסום באינטרנט.
פלאפון היא המפעילה הסלולרית המובילה בפרסום במרס, והיא גם המותג המוביל החודש, עם הוצאה ריאלית של כ-1.7 מיליון דולר באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי וגריי אינטראקטיב המפרסמים את מגוון ההטבות של FAMILY FUN בכיכובה של נינט.
פרטנר במקום השני בקטגוריה עם הקמפיין הבולט של "עבודה עברית" באמצעות ראובני פרידן ואידיאולוג'יק.
סלקום המובילה בפרסום באינטרנט בקטגוריה, באמצעות מקאן דיגיטל, ממוקמת באופן מצטבר רק במקום השלישי מבין מפעילות הסלולר עם "סלקום אישי - הטבה סלולרית שהכי מתאימה לך", ומתנת החודש באמצעות מקאן אריקסון ודיגיטל.
קטגוריית הרכב הפרטי ממוקמת במקום השלישי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3.4 מיליון דולר שכ-18% אחוזים מתוכם באינטרנט.
פורד ושברולט הם המותגים במובילים בפרסום בקטגוריה זו.
גם רשתות האלקטרוניקה משתתפות בחגיגת הפרסום טרום הפסח וממוקמות במקום הרביעי עם הוצאה לפרסום של כ-2.8 מיליון דולר. בדומה לרשתות השיווק, גם רשתות האלקטרוניקה משקיעות את רוב תקציב הפרסום בפרסום OFFLINE. לפרסום באינטרנט הוקדשו רק כ-3% מתקציב הפרסום.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "חודש מרס הוא החודש עם ההוצאה לפרסום הגבוהה ביותר מתחילת השנה לקטגוריית קרנות הנאמנות, במה שמסתמן כפתיחת 'שנה שחורה' לשוק ההון. קטגוריית הקרנות הממוקמת החודש במקום השישי, ההוצאה לפרסום היא כ-2.5 מיליון דולר".