X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר ששיתפה פעולה עם עלית קרוב לארבעה עשורים, חתמה הנהלת הצהובים על חוזה ל-5 שנים עם המותג המצליח מנכ"ל אלקטרה: "גאה שמכבי בחרה בנו"
▪  ▪  ▪
סמל אלקטרה יחליף את סמל עלית על גופיות השחקנים [צילום: ONE]

בשעה טובה ולאחר ספקולציות רבות הודיעה הבוקר (שישי) הנהלת מכבי ת"א על ספונסרית חדשה לקבוצה - "אלקטרה" שתתן את חסותה על הצהובים ב-5 השנים הקרובות.
לאחר כמעט 40 שנה בה הלוגו של חברת עלית התנוסס על גבי החולצות הצהובות, הכריזה הנהלת מכבי ת"א על סיום שיתוף הפעולה עם המותג המצליח. מה-1.7 תיקרא האלופה "מכבי אלקטרה ת"א".
"אחרי שיתוף פעולה של כארבעה עשורים - דבר שאין לו אח ורע בספורט העולמי בכלל ובספורט הישראלי בפרט, מודיעות קבוצת "שטראוס" והנהלת מועדון הכדורסל מכבי תל אביב על סיום הסכם החסות עם המותג "עלית", נכתב בהודעה רשמית שפורסמה באתר הרשמי של מכבי ת"א.
יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, אמר ל-ONE: "אני חושב שהיום זה יום מאוד מיוחד. אנחנו מסיימים ארבעה עשורים של הסכם חסות עם עלית, זו תקופה שאין לה אח ורע בשום מקום בעולם ושום תחום, ובוודאי תחום הספורט".
"העובדה היא שבלי שום הפסקה מיידית שרביט הספונסר עובר ממפעל גדול כמו עלית לאחד החזקים והגדולים במשק - "אלקטרה". זו נקודת ציון מיוחדת בתולדות המועדון. אנחנו נפרדים ממשפחה חמה ואוהבת, ומצטרפים למשפחה אחרת".
"אלקטרה" תתן את חסותה על הצהובים באמצעות שלוש חברות אחיות - "אלקטרה מוצרי צריכה ישראל", "אלקטרה בע"מ" ו"אלקטרה נדל"ן", ותשלם על-פי ההערכות סכום זהה לזה שעלית ניפקה לצהובים - כ-2 מיליון דולר לשנה.
"אלקטרה מוצרי צריכה ישראל" הינה חברה שעיסוקה ייבוא, שיווק, מכירה והפצה של מזגנים, מוצרי חשמל ביתיים, מחשבים ומכשירים סלולאריים. החברה הינה חברה פרטית מקבוצת "אלקו" ומחזור המכירות שלה עומד על כ-2.5 מיליארד ש"ח.
מנכ"ל "אלקטרה מוצרי צריכה ישראל", יקי ודמני, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אנו גאים שמכבי תל אביב בחרה בנו כספונסר הראשי. מדובר בשני גופים המובילים בתחומם ואין לנו ספק שזהו חיבור אופטימלי והרכב מנצח".
"אנו מאמינים ובטוחים שזו תחילתו של פרק מפואר שיימשך שנים רבות. מבחינתי האישית זו סגירת מעגל מרגשת, מאחר שאני מנוי קבוע של הקבוצה ומלווה אותה במשחקים במשך עשרות שנים. הסיפוק הוא עצום".

סייע בהכנת הידיעה: רועי גלדסטון
תאריך:  25/04/2008   |   עודכן:  25/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
סוריה דוחה הטענות לפיהן שיתפה פעולה עם קוריאה הצפונית לבניית כור גרעיני    "מאשימה: "ארה"ב סייעה לישראל להפציץ בשטח סוריה"    וושינגטון: לא נתנו לישראל "אור ירוק"
מחלקה ראשונה
החשוד ברצח המשולש ברמלה ירה בסבתו, בדודו ובדודתו בדירה המשותפת לו ולסבתא    לאחר מכן ביצע וידוא הריגה בגופות    מסרב לשתף פעולה עם המשטרה
דרור מרום
החבלה באתר האינטרנט הייתה במהלך הלילה - ונמחקו נתונים מחצי השנה האחרונה    מדובר באתר החיצוני של הבנק - ולא באתר הפנימי המשמש את בכירי הבנק וקובעי המדיניות    הנהלת הבנק הורידה את האתר מהאוויר עד להודעה חדשה    ההאקרים כתבו: "נזרוק אותכם - מיליוני צעירים מוסלמים מוכנים למות"
שי אלון
אכזבה נוספת למחבט מספר 1 של ישראל, שנוצח 6:3 ו-6:3 ע"י קאי נישקורי, היפני המדורג 120 בעולם    הראל לוי וג'ים תומאס העפילו לחצי גמר הזוגות
יפעת גדות
משקאות דיאט רבים מכילים פנילאלנין כחלק מהרכיבים שלהם    האם חומר זה מסוכן לבריאות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il