X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הזמרת היהודייה הבריטית המבטיחה נעצרה כחלק מהליך רשמי, לאחר שהתייצבה מיוזמתה לתחקור בתחנת משטרה חשודה שתקפה שני אנשים מחוץ לפאב ועישנה סמים ברחוב
▪  ▪  ▪
ויינהאוס נכנסת לתחנת המשטרה, מלווה במאבטח [צילום: AP]

הזמרת הבריטית איימי ויינהאוס, נעצרה (יום שישי, 25.04.08) באשמה של תקיפה. כך מדווח מגזין פיפל. הזמרת התייצבה מרצונה בתחנת משטרה בלונדון, לאחר שנחשדה כי נגחה בראשו של אדם מחוץ לפאב לונדוני.
"אני יכול לאשר שאישה בת 24 נעצרה בתחנת משטרה במרכז לונדון והיא כרגע מוחזקת במעצר" - דיווח דובר של הסקוטלנד יארד. מדיניות התביעה באנגליה היא לעצור חשוד בעבירה לפני קיום חקירה. בינתיים לא הוגשו אישומים נגד הזמרת זוכת הגראמי.
אדם בן 38 הגיש תלונה המציינת שהוא "ננגח" על-ידי ויינהאוס, אחרי שניסה לעצור לה מונית ב-03:20 לפנות בוקר ב-23 באפריל. לפי דוח מפורט של הצהובון הבריטי "הסאן", הזמרת היכתה אדם נוסף בפרצופו ועישנה סמים ברחוב.
ויינהאוס, הנחשבת לזמרת המבטיחה ביותר בשנה האחרונה וזכתה בחמישה פרסי גראמי בפברואר, נודעת גם בחייה הפרועים והתמכרויותיה לאלכוהול וסמים. מעצרה האחרון היום, התרחש רק שעות ספורות אחרי שבעלה הכלוא, בלייק פילדר-סיוויל, בן 25, הופיע בבית המשפט באישומים של הטרדת עד - שהיה אמור להעיד נגדו על הכאת אדם בפאב. כנראה שהכל נשאר במשפחה.
חובבת בילויים או תשומת לב?
עקב הנוכחות הרבה של כלי התקשורת בתחנת המשטרה הלונדונית, עם הגעתה של ויינהאוס לשם, נותר רק לתהות האם הזמרת שהחלה את דרכה בתור "נורה ג'ונס הלבנה" - כפי שהוגדרה על-ידי מבקרי מוזיקה, מנסה בעצם לתדלק את תדמית הילדה הרעה שטיפחה לעצמה מאז הוצאת תקליטה השני 'Back to Black' - שלמעשה העלתה אותה לכותרות והוסיפה "אותנטיות" לטקסטים של שיריה.
אזהרה בלבד
רשת החדשות הבריטית BBC, מעדכנת הבוקר (26.04) כי ויינהאוס בילתה את הלילה בתא מעצר בתחנת המשטרה הולסטון שבלונדון. הבוקר הוחלט לשחררה עם אזהרה בלבד, אך התקיפה תזקף לרעתה במקרה של ביצוע עבירה דומה בעתיד.
תאריך:  25/04/2008   |   עודכן:  26/04/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס דור-און
סנאט ארה"ב אישר פה אחד הצעת חוק האוסרת אפלייה על בסיס פרטיו הגנטיים של אדם    מקווה כי החוק יגרום לאנשים שעד כה חששו מאפליה, לבצע בדיקות לגילוי מחלות, בשלב בו עדיין ניתן לרפאן
יואב יצחק
אל-בראדעי: תקיפת המתקן עלולה להביא להשמדת ראיות    השגריר, ג'עפרי: מדובר בצילומים שיקריים וחסרי ערך
איציק וולף
גדוד הבוקעים הראשון של חטיבת גולני (גדוד 51) יקבל ציון לשבח ממפקד פיקוד הדרום    בנוסף יוענקו צל"שים אישיים למפקדים וחיילים בגדוד
מערכת ONE
לאחר ששיתפה פעולה עם עלית קרוב לארבעה עשורים, חתמה הנהלת הצהובים על חוזה ל-5 שנים עם המותג המצליח    מנכ"ל אלקטרה: "גאה שמכבי בחרה בנו"
איציק וולף
סוריה דוחה הטענות לפיהן שיתפה פעולה עם קוריאה הצפונית לבניית כור גרעיני    "מאשימה: "ארה"ב סייעה לישראל להפציץ בשטח סוריה"    וושינגטון: לא נתנו לישראל "אור ירוק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il